Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitteko ymmärtää että hoikkakin voi tuntea itsensä rumaksi ja omata olemattoman seksuaalisen itsetunnon?

Vierailija
06.12.2021 |

Kaikilla palstoilla aina oletetaan että seksuaalisesti saamaton nainen on lihava ja että laihduttaminen ratkaisisi ongelmat. Entäpä jos painoindeksi on 18,5 ja silti minkäänlaista seksuaalista valtaa ei ole?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap siis vaatii itselleen seksuaalista valtaa, se tässä tuntui olevan ongelma,

Runkkaa, siinä on sun valtasi.

Vierailija
22/41 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla varsinkin on onneksi kaunistautumiseen hyvät mahdollisuudet. Tsekatkaapa vaikka noita kiinalaistyttöjen ehostautumisvinkkejä, joissa he muuttavat naamansa täydellisesti... vaikka ei kyllä tarvitsisi mutta Pointti oli että paljon voi tehdä! Ihan perusmeikilläkin ja vaikka hiustenpidennyksillä.

Itsekään en nuorena oikein osannut meikata mutta nyt varttuneemmalla iällä osaan maalata itselleni jo todella kauniit silmät. Vielä olisi tarkoitus Jostain löytää silmäluomiteipit, joiden avulla saa suuremmat silmät, niitä ei valitettavasti myydä Suomessa vaan pitää tilata jostain muualta maailmasta...

+ hyvillä vaatteillakin voi tehdä tosi paljon.

Kauheaa paskaa tämä. Joillakin on varmasti toimiva seksuaalinen itsetunto ilman mitään puunaamistakin. Oletko sitä mieltä että seksuaalinen valta perustuu täydelliseksi huijattuun ulkonäköön? Jos niin on niin annan olla ja olen ennemmin loppuikäni masturbaation varassa.

Ap

En nyt ymmärrä tätä seksuaalisen vallan käsitettä, siis etkö saa seksiä vai etkö saa sellasta seksiä kuin haluaisit, koska itsetuntosi on huono etkä uskalla ehdottaa kumppanille halujasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla varsinkin on onneksi kaunistautumiseen hyvät mahdollisuudet. Tsekatkaapa vaikka noita kiinalaistyttöjen ehostautumisvinkkejä, joissa he muuttavat naamansa täydellisesti... vaikka ei kyllä tarvitsisi mutta Pointti oli että paljon voi tehdä! Ihan perusmeikilläkin ja vaikka hiustenpidennyksillä.

Itsekään en nuorena oikein osannut meikata mutta nyt varttuneemmalla iällä osaan maalata itselleni jo todella kauniit silmät. Vielä olisi tarkoitus Jostain löytää silmäluomiteipit, joiden avulla saa suuremmat silmät, niitä ei valitettavasti myydä Suomessa vaan pitää tilata jostain muualta maailmasta...

Kauheaa paskaa tämä. Joillakin on varmasti toimiva seksuaalinen itsetunto ilman mitään puunaamistakin. Oletko sitä mieltä että seksuaalinen valta perustuu täydelliseksi huijattuun ulkonäköön? Jos niin on niin annan olla ja olen ennemmin loppuikäni masturbaation varassa.

Ap

En nyt ymmärrä tätä seksuaalisen vallan käsitettä, siis etkö saa seksiä vai etkö saa sellasta seksiä kuin haluaisit, koska itsetuntosi on huono etkä uskalla ehdottaa kumppanille halujasi?

Sekä että. Seksiä ei koskaan ole ollut silloin kun minä olen halunnut (aloitteeni on torjuttu) enkä ole saanut seksissä asioita joita olen toivonut. Olen päätellyt tästä ettei minulla ole seksuaalista valtaa kuten muilla naisilla on. Ap

Vierailija
24/41 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Ja on todellakin totta. Moni yökerhon kuningattarista on toivottoman estynyt sänkykumppani kun siihen vaiheeseen päästään.

Parempia ne pullukat tavikset on. Joskus joku seinustan harmaavarpunen on todellinen seksipeto, joka ei puhu eikä pussaa, mutta panee ihan vimmaisesti.

t. Häntäheikki.

Vierailija
25/41 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat aseksuaaleja. Vaikka onhan se vaikeaa ymmärtää, ettei ne sänkyhommat vaan kiinnosta kaikkia.

Vierailija
26/41 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sekä että. Seksiä ei koskaan ole ollut silloin kun minä olen halunnut (aloitteeni on torjuttu) enkä ole saanut seksissä asioita joita olen toivonut. Olen päätellyt tästä ettei minulla ole seksuaalista valtaa kuten muilla naisilla on. Ap

Jaa syy on se, että olet hoikka?

Vierailija
27/41 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

” Olen päätellyt tästä ettei minulla ole seksuaalista valtaa kuten muilla naisilla on. Ap”

Keitä ovat nämä muut naiset?

Vierailija
28/41 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

” Olen päätellyt tästä ettei minulla ole seksuaalista valtaa kuten muilla naisilla on. Ap”

Keitä ovat nämä muut naiset?

Lähes kaikki muut naiset jotka saavat elämässään päättää seksiin liittyvistä asioista. Ap

Vierailija
29/41 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaa?

Kyllä. Jotta ihmisellä voisi olla toimiva seksuaalinen itsetunto, on hänellä oltava seksuaalista valtaa, mahdollisuus päättää seksistä edes tasapuolisesti kumppanin kanssa. Esim. päättää siitä mitä seksin aikana tapahtuu (jos seksitilanteeseen on siis edes päässyt).

Ap

Näinhän sen pitäisi olla. Ymmärrän mitä tuolla vallalla tarkoitat. Mutta ehkä se on hiukan huono sana kun jotkut näyttävät ymmärtävän sen väärin.

Tulee mieleen, että valitsetko seksikumppanisi ehkä väärin perustein? Vaikka eihän sitä enimmäkseen tiedä ennen kuin on kokeiltu...

Vierailija
30/41 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaa?

Kyllä. Jotta ihmisellä voisi olla toimiva seksuaalinen itsetunto, on hänellä oltava seksuaalista valtaa, mahdollisuus päättää seksistä edes tasapuolisesti kumppanin kanssa. Esim. päättää siitä mitä seksin aikana tapahtuu (jos seksitilanteeseen on siis edes päässyt).

Ap

Näinhän sen pitäisi olla. Ymmärrän mitä tuolla vallalla tarkoitat. Mutta ehkä se on hiukan huono sana kun jotkut näyttävät ymmärtävän sen väärin.

Tulee mieleen, että valitsetko seksikumppanisi ehkä väärin perustein? Vaikka eihän sitä enimmäkseen tiedä ennen kuin on kokeiltu...

Enhän minä nimenomaan pysty valitsemaan mitään kumppania koska minulla ei ole sitä seksuaalista valtaa ja itsetuntoa! Ap

Vierailija
31/41 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selibaatti on hyvä ratkaisu ja suosittelen myös parisuhteessa.

Vierailija
32/41 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä on kummallista, että parasta seksiähän mieskin saa kun nainen nauttii.

Kun antaa naiselle tilaa ja hän alkaa luottamaan ja vapautuu, niin voi pojat sitä menoa.

Mutta osa naisista on niin lukkiutuneet ulkonäköönsä, että eivät he ikinä vapaudu. Meikki töhriintyy, ilmeet kummallisia, kontrolli pettää, ne kauhistuttavat haisevat pimpan eritteet... Ei ei ei, näitä riskejä ei voi ottaa, mitä tuo mies minusta ajattelee, jättää varmasti.

Mutta tätä miesten (naisten mukaan iso osa) osuutta ja asennetta ihmettelen. He tuntuvat pelkäävän nauttivaa seksuaalista naista. He eivät ymmärrä omaa parastaan.

Vierailija
33/41 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaa?

Ap

Enhän minä nimenomaan pysty valitsemaan mitään kumppania koska minulla ei ole sitä seksuaalista valtaa ja itsetuntoa! Ap

Lähdetkö siis kenen tahansa mukaan joka pyytää? Sen ensimmäisen?

Vai lähestyvätkö sinua vain "väärät" miehet?

Miksi kaikki miehet eivät uskalla lähestyä sinua, vaikka olet kaunis nainen? Vai torjutko ,osan tarjokkaista arvollesi sopimattomina?

Vierailija
34/41 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herrajumala.

Minkä ikäisiä olette? Teinejä?

Mitään näin typerää en ole pitkään aikaan lukenut vaikka typeryyksiä tänne tuutataankin olan takaa.

Aloitus säälittävän naurettava, eikä mitään parempaa seuraa. 

Ja kyllä, olen nainen, hoikka, jopa laiha. Saanut solvauksia miehiltä koska ulkonäköni ei miellytä mutta että jukoliste sen antasin itseäni musertaa! Maailmaan ääntä mahtuu ja mielipiteitä, sen verran itsetunnon rippeitä edes pitää ihmisestä löytyä ettei heittäydy surkeaksi kynnysmatoksi kuraan makaamaan ja säälimään itseään.

Minun elämäni ja onneni ei todellakaan riipu siitä onko mnulla jotain "seksuaalista valtaa" vai ei. Minulla on terve itsearvostus, tiedän kuka ja mitä olen. Enempää ei sitten tarvitsekaan. Ei minuakaan kaikki miellytä, päin vastoin. Olen tarkka miessuhteissa ja valitsen kyllä ketä kelpuutan. Sillä ihme ja kumma; tällainen ruma laiha kuvatus jota katkerat näpeilleen saaneet äijät haukkuu, löytää kyllä varsin kelvollista seuraa kun tahtoo. 

Se mikä raivostuttaa on, että vielä vuonna 2021 löytyy niin paljon naisia jotka suostuvat lattiaräteiksi! Jotka eivät osaa arvostaa itseään ihmisenä. Älkää ihmeessä ainakaan antako sitä asennetta perinnöksi omille tyttärillenne! Ei naisen arvo ole kiinni siitä mitä jotkut randomit äijät sanoo. Arvosi tulee sinun itsesi sisältä, sinä päätät minkä arvoinen olet, ei kukaan muu.

Vierailija
35/41 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko joku hoikka nainen harrastaa seksiä? Olen ollut ilman jo 1228 päivää.

t. treenattu m35

Vierailija
36/41 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskeeko tuo myös hoikkia miehiä, kun meillä on töissä ja olen miettinyt. Tuo mies on sinkku.

Vierailija
37/41 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haiskahtaa vahvasti provolta. Yksinkertainen ajattelutapa ja käsitys, termit hukassa, itsekeskeinen ym. Voi huokaus.

Vierailija
38/41 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta tuossa ulkonäköasiassa, olen itsekin aina ollut hoikka, mutta kasvoista ruma. Edelleen kasvojen luusto on itselleni häpeän aihe, vaikka olen jo yli 40-vuotias. Rumia kasvonpiirteitä ei saa meikilläkään piiloon, ikävä kyllä. Toki meikki vähän tilannetta parantaa, mutta hyvin vähän. Olisikin helppoa kun meikillä saisi itsestään nätin!

Sen sijaan tuo seksuaalisen vallan käsite on itselleni ihan vieras, en edelleenkään ymmärrä mitä ap sillä tarkoittaa. Vaikka itselläkin on ulkonäöstä johtuen aina ollut heikko itsetunto, niin ei se kuitenkaan vaikuta seksiin liittyviin asioihin. Kyllä kai kaikilla on oikeus päättää, mihin suostuu ja mihin ei. Ihan ulkönäöstä riippumatta!

Vierailija
39/41 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap:ta tuossa ulkonäköasiassa, olen itsekin aina ollut hoikka, mutta kasvoista ruma. Edelleen kasvojen luusto on itselleni häpeän aihe, vaikka olen jo yli 40-vuotias. Rumia kasvonpiirteitä ei saa meikilläkään piiloon, ikävä kyllä. Toki meikki vähän tilannetta parantaa, mutta hyvin vähän. Olisikin helppoa kun meikillä saisi itsestään nätin!

Sen sijaan tuo seksuaalisen vallan käsite on itselleni ihan vieras, en edelleenkään ymmärrä mitä ap sillä tarkoittaa. Vaikka itselläkin on ulkonäöstä johtuen aina ollut heikko itsetunto, niin ei se kuitenkaan vaikuta seksiin liittyviin asioihin. Kyllä kai kaikilla on oikeus päättää, mihin suostuu ja mihin ei. Ihan ulkönäöstä riippumatta!

Sinulla ei siis olekaan heikko itsetunto ja sinulla on seksuaalista valtaa. Ap

Vierailija
40/41 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske rimaa. Ja housut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme