Teinkö minä tyhmästi vai ottiko mies turhaan nokkiinsa?
Tapailen yhtä miestä. Lähetin hänelle viestin, että mulla on asiaa, jonka olen halunnut kertoa. Mies pyysi viestillä kertomaan. Sanoin että puhun kun nähdään. Ehdotin samalla tapaamista. Mies lähetti viestin, että ottaa päähän kun lauon sellaista enkä voi kertoa heti. Että olis pitänyt olla hiljaa ja kertoa vasta kun nähdään. Että minuakin ärsyttäisi varmasti. Vastasin että ei ole ärsyttänyt, koska minä ajattelen, että selvä, nähdään ha jutellaan. Sitten mies hiljeni ja häipyi takavasemmalle. Olinko ärsyttävä vai mies liian lyhytpinnainen?
Kommentit (35)
No joo. Tajusin nyt että asiani on sellainen, että olisi kannattanut jättää kokonaan kertomatra, ikinä, koska mies pitää sitäkin varmaan pelaamisena. Mokasin pahasti.
Ap
Voi hyvä hytynen kyllä on ihan mahdotonta seukkaaminen ylipäätään jos pitää näin paljon spekuloida ja jossitella ja päänsä puhki funtsia mitä olisi pitänyt sanoa ja tehdä. Eihän tämmöistä kukaan jaksa. Joskus tulee mokia, ei niiltä kukaan välty ja kertoo paljon ihmisestä miten lopullisesti hän nokkiinsa ottaa ja häipyykö tällaisen loppujen lopuksi vähäisen asian takia. Niin että eiköhän se ole soromnoo tälle häiskälle.
Olitte molemmat nipottajia. Turha vääntää tuollaisesta asiasta.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 20:45"]
No joo. Tajusin nyt että asiani on sellainen, että olisi kannattanut jättää kokonaan kertomatra, ikinä, koska mies pitää sitäkin varmaan pelaamisena. Mokasin pahasti. Ap
[/quote]
Kerro meille.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 20:15"]Onpas lapsellinen mies, siis itsekäs pikkupoika ;D Ois kohteliaasti sanonut, että ei millään malttaisi odottaa huomiseen, mutta man's gotta do what man's gotta do...
[/quote] älä käytä fraaseja englanniksi kun et osaa...
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 20:45"]
No joo. Tajusin nyt että asiani on sellainen, että olisi kannattanut jättää kokonaan kertomatra, ikinä, koska mies pitää sitäkin varmaan pelaamisena. Mokasin pahasti. Ap
[/quote]
Kerro meille.
[/quote]
Olen freelancer-toimittaja. Työn alla on juttu treffailusta ja omat kokemukset pohjana (ilmestyy vasta aikojen päästä, jos ilmestyy). Tästä miehestä en kirjoita sanaakaan, mutta aion silti kertoa jutusta. Nyt pelkään hulluna, että hän ajattelee, että olen pitänyt häntä tutkimuskohteena ja pelannut hänellä. Halusin olla avoin. Miksi menin sanomaan mitään?! Taidan menettää koko miehen nyt.
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 20:45"]
[/quote]
Kerro meille.
[/quote]
....Niin me kerromme sen muille :D
Itse meinasin hypätä sillalta kun mulle sanottiin puhelimessa noin.
Meidän täytyy vähän puhua, ei tätä voi nyt sanoa.
Odota siinä sitten ihmetellen. luulin jo että erota haluaa..:)
mut olikin joku koulukaveri mikä oli ehkä as mistä piti puhua..
Tuli se eropuhelukin sitten myöhemmin samalta, mut se oli suorempi.
Mä oon nyt päättänyt erota, et voi enää vaikuttaa.. juna meni jo..
ihq <3
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 19:34"]
Älä kuuntele noita muita. Et toiminut väärin tai ärsyttävästi. Ihan normaalia, kyllä aikuisen ihmisen pitäisi kyetä odottamaan jonkin aikaa. Eli no hätä.
[/quote]
Jep, tätä on harjoiteltu jo päiväkodista asti. Jotkut ei vaan vissiin koskaan opi, pitää saada kaikki heti ja nyt.
Teininä teinitytöt aina tekivät noin. Kun olin kavereiden seurassa niin tuli viesti, että "mulla on asiaa", mitä ei voinut kertoa viestissä. Sitten kun soitti niin ei edes lopulta ollut mitään asiaa, huomiota vain halusivat. Ja siinäkin piti kysellä monta kertaa, että mikä se asia nyt oli ja koko ajan yritti vain muuttaa puheenaihetta ja sitten lopulta ei muistettu koko asiaa.
Mies oletti että aiot jättää hänet etkä halua tehdä sitä tekstarilla. Nyt hän luuli että koko juttu on ohi ja häippäisi takavasemmalle.
Ihan normaali käytäntö. Ei kai kukaan tuollasesta voi suuttua?
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 19:57"]On ärsyttävää, tosin en minä olisi tuosta noin kovasti nokkiini ottanut kuin mies. Hiukan ihmetyttää vain, että miksi ap sinun piti mainita, että sinulla on asiaa? Mikset voinut vain odottaa että näette? Mitä ajattelit saavuttavasti sillä, että kerrot miehelle tuon etukäteen?
[/quote]
En mitään! Tuli vain mieleen sanoa.
Ap
Onpas lapsellinen mies, siis itsekäs pikkupoika ;D Ois kohteliaasti sanonut, että ei millään malttaisi odottaa huomiseen, mutta man's gotta do what man's gotta do...
Mies luuli, että haluat puhua teidän suhteestanne. Tai siis siinä etenemisestä vakavammalle tasolle. Siksi mies pelästyi ja häippäsi nyt. Unohda koko tyyppi, ei se ollut sun kanssa vakavissaan.