Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitteko venäläisen miehen kanssa?

Vierailija
16.03.2015 |

Olen jo jonkin aikaa tapaillut erästä venäläistä miestä ja mielestäni tämä tapailu alkaa mennä jo vakavampaan suuntaan. 

Nyt otin kuitenkin järjen käteeni ja aloin miettimään, että kannattaako minun alkaa suhteeseen miehen kanssa, joka asuu toisessa maassa ja jonka kanssa meillä ei ole yhteistä äidinkieltä, toki molemmat puhumme jonkin tasoista englantia, mutta välillä tulee katkoksia eikä kumpikaan ymmärrä :D

Selvennän vielä, että asun siis täällä susirajalla (Joensuussa), eli välimatkamme ei ole kovin pitkä, vain valtioden rajat ovat välissä.

Jos jollain teistä on omaakin kokemusta, niin kertokaa ihmeessä! :)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on miehellä rehelliset aikeet ja on muutenkin ok mies, niin miksi ei? Kulttuurieroja on, mutta on hyviäkin kulttuurieroja - kannattaa lukea venäläisestä kulttuurista jo etukäteen.

Lapsikaappausjuttuja huoltajuusriitojen yhteydessä on ollut julkisuudessa, mutta toisaalta Venäjällä lapset usein jäävät äidille. Tosin ainahan ulkomaalaisten kanssa pitää olla vakaalla pohjalla, jos lapsia hankkii.

Vierailija
2/19 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisestähän se on kiinni eikä kansallisuudesta. Jos viihdytte yhdessä niin miksette seurustelisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseesi: en seurustelisi. En ole tavannut yhtään fiksua venäläistä miestä, enemmän tai vähemmän röyhkeitä ja huonokäytöksisiä ovat olleet.

Mutta jos sinä olet onnistunut löytämään fiksun venäläisen miehen, mikä ettei. Go for it girl.

Vierailija
4/19 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kyllä täysin miehen koulutuksesta, kuten suomalaisen miehenkin kohdalla olisi.

Vierailija
5/19 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpä juuri mietin, että ollaan tunnettu kuitenkin vasta n.3kk, enkä ole vielä käynyt hänen kotimaassaan, enkä tiedä hänen perheestänsä paljoakaan.

Mies maksoi minulle nyt viisumin, että pääsen tapaamaan hänen perhettään ja ystäviään, en kuitenkaan ole varma, että uskallanko vielä lähteä venäjälle kahdestaan tämän miehen kanssa. ap

Vierailija
6/19 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella, jos olis kiva mies. :) venäläiset miehet kohteleekin naisia paremmin kuin suomalaiset. :)

Vierailija
7/19 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 18:21"]

Voisin seurustella, jos olis kiva mies. :) venäläiset miehet kohteleekin naisia paremmin kuin suomalaiset. :)

[/quote]

Minulla ei hirveän montaa miestä ole ollut, mutta ainakin tämä venäläinen ketä tapailen kohtelee minua kuin prinsessaa :) Toki niin suomalaisista kuin venäläisitä löytyy hyviä ja huonoja :)

Vierailija
8/19 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yliopistoryhmässä on vajaa kolmekymppinen fiksu ja komea venäläinen, joka on asunu Suomessa 10vuotta. Puhuu vieläkin vähän hassulla aksentilla suomea, mutta ihan mukava kaveri.

Se, että mies asuu venäjän puolella voi olla vähän jännä. Uutisissa on vaan aina kuinka nuoria tyttöjä kaapataan huoriksi.

Vierailija
9/19 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 18:21"]

[/quote]

Minulla ei hirveän montaa miestä ole ollut, mutta ainakin tämä venäläinen ketä tapailen kohtelee minua kuin prinsessaa :) Toki niin suomalaisista kuin venäläisitä löytyy hyviä ja huonoja :)
[/quote]
Mulla on venäläisiä sukulaisia ja miespuoliset sukulaiset ja tutut ovat kohdelleet naisiaan aina kuin prinsessoja. :)

Vierailija
10/19 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet venäläiselle pysyvän oleskeluluvan arvoinen.

Vierailija
11/19 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin VARAMAAN JOO ! Ainakin vodkapäissään ! Oot vissiin tynnyrissä kasvanut tai vain muuten vähän KUUTAMOLLA LENTELEVÄ KÄRPÄNEN ! Venäjän lehdistö kirjoittaa jotain ihan muuta mutta sulla taitaa olla parempaa tietoa ! 

Vierailija
12/19 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään estettä. Tunnen paljon venäläisiä työni kautta ja hyvin voisin kuvitella että jos rakastuisin niin kansalaisuus ei olisi este. 

Vierailija
13/19 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 18:19"]

Riippuu kyllä täysin miehen koulutuksesta, kuten suomalaisen miehenkin kohdalla olisi.

[/quote]

Miksi alapeukut??! Kolutus on mielestäni tärkein ihmisestä kertova ominaisuus!

Vierailija
14/19 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 18:19"]

[/quote]

Miksi alapeukut??! Kolutus on mielestäni tärkein ihmisestä kertova ominaisuus!
[/quote]
Aika köyhä ajattelutapa sulla. Järkeviä ja fiksuja löytyy myös vähemmän koulutetuista ja idiootteja korkeakoulutetuista.

Vierailija
15/19 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei venäläisissä mitään vikaa ole 

Vierailija
16/19 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! :) Katselen nyt kuitenkin vielä vähän aikaa, ennen kuin uskaltaudun sinne venäjälle asti lähtemään :) ap

Vierailija
17/19 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapailin venäläistä miestä joka kohteli naisia kyllä eritavalla! Osti kukkia, lahjoi ja naistenpäivä oli todella iso juhla. Vaimolle halutaan antaa kaikki, mutta vaimo on silti vaimo ja mies perheen pää. Minusta ei lainkaan huono. Olen itse aika vahva persoona joten pidin vieläkin "vahvemmasta". Kulttuuri eroja siis varmasti on, mutta mielestäni hyviä!

Vierailija
18/19 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joku kaveri mukaan sinne ja mene ja kysy että onko sillä työpaikkajne onko miten varakas jne tai älä kysy suoraa vaan silleen kierrellen :D

Vierailija
19/19 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelen venäläisen miehen kanssa, ja täytyy sanoa etten kohteliaampaa, huomioonottavaisempaa ja rakastavampaa miestä ole löytänyt. Sattuiko tuuri vai ovatkohan venäläiset vain tällaisia? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä