Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oma penska luokkansa kirkkain

Vierailija
06.12.2021 |

Saa olla ylpeä. Miteas teidän penska pärjää? Ei kehumista?

Ylpeä äippäli

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös luokkansa parhaimpia, mutta tärkeämpää että on kavereita ja liikunnallinen ja ennenkaikkea on onnellinen.

T. Ylpeä iskä

Vierailija
2/11 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lapsiensa saavutuksilla kehuskelevat ne, jotka eivät ole itse saaneet mitään muuta aikaiseksi kuin ne mukulat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkain?

Ihanaa, että vanhemmat valaisevat kouluun lähtevät lapsensa!

Jos ei järki loista päästä, niin ainakin ledeistä.

Tätyli

Vierailija
4/11 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä vanhempia, kun eivät malta pitää turpaansa kiinni omasta mukulastaan vanhempainilloissa. Kyllä meidän perttianneli....

Vierailija
5/11 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ovat kaikki luokkiensa parhaimpia. Kyse on kuitenkin heidän ominaisuuksistaan, ei minun äitinä. Olen ylpeä siitä, että he ovat lapsiani, mutta koulumenestys ei ole se suurin aihe ylpeydelleni.

Vierailija
6/11 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen luokalla kaikki lähemmäs 10 oppilaita, lapsi on luokan häntäpäätä, hänen ka on n. 9,5.

Vierailija
7/11 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisesti pärjää. Vähän kuten itsekin sen ikäisenä. Tietääkseni luokan ”kirkkaimmat” eivät ole lopulta erityisemmin urallaan menestyneet. No mutta hyvä silti että pärjäilee sinunkin nuoresi. Kaikki eivät ole niitä parhaita, tuskin kaikkien palstalaistenkaan lapset, vaikka nyt täällä kaikki äidit ja isät niin huutavat.

Vierailija
8/11 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen luokalla kaikki lähemmäs 10 oppilaita, lapsi on luokan häntäpäätä, hänen ka on n. 9,5.

Taitaa olla vähän höveli opettaja heillä.

Vierailija
9/11 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkasotsaiset vanhemmat.

Vierailija
10/11 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapsi on todella empaattinen ja muut huomioiva. Jopa lahjakas tunnetaidoissa. On myös itsenäinen. Koulumenestys keskitasoa, mutta tekee tehtävänsä. Aina yrittää parhaansa.

Tykkää liikunnasta, käy eri kerhoissa kavereiden takia. Harrastaa partiota.

Minä näen hänessä hyvän johtajan ominaisuuksia. Sosiaalinen, empaattinen ja myös insinöörimäistä anslyyttisyyttä. On järkevä ja hyväksyy tosiasiat.

On jo pienestä pitäen kertonut haluavansa löytää naisen ja mennä naimisiin ja saada lapsia.

Olen ylpeä lapsestani. En siksi, että hän olisi paras jossain asiassa, vaan siksi, että on tasaista hyvää ainesta. Mies, joka tulee huolehtimaan perheestään ja hoitaa oman työsarkansa. Mallikansalainen.

Vierailija
11/11 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla vähän höveli opettaja heillä.

Ei, heidät on valittu pääsykokeilla ensimmäiselle luokalle. Opettajat toki vaihtuneet useampaan kertaan, ovat jo kasiluokkalaisia. Tämä vuosiluokka vaan on jotenkin erityisen lahjakas/ahkera/kunnianhimoinen. Ehkä opetkin on olleet vaativia tai/ja kannustavia.

Mutta pointti on se, että heikolla luokalla jo 8 ka:lla voi olla kärkipäässä eli suhteellista.

Itse olin aika keskinkertainen koulussa.