Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi myyjät ja kassat ovat nimenomaan minulle ystävällisiä?

Vierailija
09.03.2015 |

Olen habitukseltani tämän palstan luokittelun mukaan wt. Minulla ei ole meikkiä enkä väkerrä kampausta aamuisin. Harjaaminen saa luvan riittää. Minulla ei ole ns merkkivaatteita ja -laukkuja. En kailota kovalla äänellä. Siitä huolimatta olen saanut osakseni hyvää ja ystävällistä palvelua paikassa kuin paikassa.

Nyt kysyn silkasta mielenkiinnosta että miksi te myyjät ja kassat palvelette minua niin hyvin? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on mukavia muillekin.

Vierailija
2/8 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan siksi kun kuvittelet sen asian

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sun kasvot näyttää ystävällisiltä..oispa mullakin, mä saan melkein aina huonoa koska  bitch face.

Vierailija
4/8 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Vanha totuus, joka pätee edelleen. Minulla on muuten samanlaisia kokemuksia kuin sinulla, ap. Ja kolmonen hei, ei me sitä kuvitella, vaan kyllä se on ihan realismia.

Vierailija
5/8 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöä on helppo uunottaa.

Vierailija
6/8 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinulle on varmasti helppo olla ystävällinen. Ja et ole itse töykeä vaan sinulla on ainakin peruskäytöstavat?

t: myyjä

Vierailija
7/8 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin koen saavani aika ystävällistä palvelua, vaikka olen keski-ikäinen homssuinen vittumaisen näköinen akka.

Vierailija
8/8 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni suomalaisissa kaupoissa on yleensäkin ihan hyvä asiakaspalvelukulttuuri. Paitsi Giganteissa ja vastaavissa joissa keski-ikäinen nainen saa olla ihan rauhassa kunnes häipyy nettiin ja ostaa kamat Saksasta:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi