onko mieheni homo?
Haluaisi dildoa peppuunsa. Hyi hitto. Pitäiskö harkita eroa? N33
Kommentit (13)
Ei ole homo, haluaa vaan dildon perseeseen. Homous on muutakin kuin anaaliseksiä.
Anus ja sen ympäristö on vahvasti erogeenista aluetta miehillä suuntautumisesta riippumatta. Moni hetero vain arastelee asian kanssa, kun pelkää homomainetta.
ei anaalileikit ole homojen yksinoikeutta
Hankkikaa apua. Ehkä miehen voi vielä pelastaa.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 19:20"]
Hankkikaa apua. Ehkä miehen voi vielä pelastaa.
[/quote]
Kannattaa kokeilla itse sitä apua <3
Miksi olet noin rajoittunut? Ei sun ole sitä mikään pakko toteuttaa, mutta suosittelen kokeilemaan. Itsekin olin aluksi epäileväinen kun mieheni sitä ehdotti, mutta halusin kokeilla. Ja onneksi kokeilin! On mahtavaa nähdä toisen nautinto!
Nainen olen muuten minäkin, eikä mieheni ole homo.
Kysyin eilen mieheltäsi aivan suoraan että " oletko homo?" kun olin sitä jo jonkin aikaa epäillyt. En saanut vastauksesta selvää kun yritti puhua mun muna suussaan. Kysyn huomenna uudestaan ja tiedotan sitten sua.
No miksi vasta nyt. Aviossa jo kohta 13v eikä tämmöstä ennen. En ymmärrä.
Lähes jokainen on edes hiukan homo ;-)
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 19:26"]Kysyin eilen mieheltäsi aivan suoraan että " oletko homo?" kun olin sitä jo jonkin aikaa epäillyt. En saanut vastauksesta selvää kun yritti puhua mun muna suussaan. Kysyn huomenna uudestaan ja tiedotan sitten sua.
[/quote]
Bisse se on kun tytötkin kelpaa. Ei mitenkään harvinaista.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 19:27"]No miksi vasta nyt. Aviossa jo kohta 13v eikä tämmöstä ennen. En ymmärrä.
[/quote]
No kauan meni että mies uskalsi pyytää sulta dildoa peppuun:D Oletko muuten koskaan edes hieronut eturauhasta samalla kun otat suukkiin.
Älä suotta eroa, on noita oudompiakin miehiä olemassa.