Subway käyttää patongeissaan suuria määriä DHMO:ta.
Englanniksi dihydrogen monoxide, suomeksi divetymonoksidi
Divetymonoksidi tunnetaan myös nimellä hydroksyylihappo, happosateiden tärkeä aineosa ja lisää mm. "kasvihuoneilmiötä". Saattaa aiheuttaa vakavia palovammoja ja lisää maaperän eroosiota.
Aiheuttaa korroosiota ja ruostumista useille metalleille, saattaa tuhota sähkölaitteita ja alentaa jarrujen tehoa autoissa ja lisäksi sitä on löydetty usein kuolemaan johtavista syövistä sairastuneilta potilailta poistetuista kasvaimista.Vaaroista huolimatta divetymonoksidia käytetään usein mm.:
-teollisena liuottimena ja jäähdytysaineena.
-ydinvoimaloissa.
-styroksin valmistuksessa.
-sammutusaineena.
-erilaisissa julmissa eläinkokeissa.
-torjunta-aineiden levityksessä. Kemikaali pysyy tuotteessa myös pesemisen jälkeen.
-tiettyjen "roskaruokien" ja valmisruokien lisäaineena.
http://tagloom.com/post/P6HyOCK_1AS
Kommentit (34)
Tämä pitäisi raportoida ylläpitoon.. On nimittäin subwayn mustamaalausta..
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 18:36"]Oikeesti?
Oltiin just lapsen kanssa viikonloppuna Subilla :(
[/quote]
Minä olen syönyt subwayllä 4vuotta putkeen ruokatunnilla. Olen elossa vielä..
[/quote]
onks kertaakaan mennyt maha sekasin ?
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 18:45"]
Subwayn patongit on pahoja, niistä saa ripulin.
[/quote]
Osaiskohan joku fiksu kertoa miksi Subwayn patongeista moni saa ripulin? Minäkin saan, joka kerta. Tosi monen olen kuullut sanovan samaa.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 18:36"]Oikeesti?
Oltiin just lapsen kanssa viikonloppuna Subilla :(
[/quote]
Minä olen syönyt subwayllä 4vuotta putkeen ruokatunnilla. Olen elossa vielä..
[/quote]
onks kertaakaan mennyt maha sekasin ?
[/quote]
Ei yhtään kertaa.
Mitäh? Onko se tosiaan myrkyllistä??? Join juuri lasillisen lähes puhdasta DHMO:ta. En halua kuolla näin nuorena :(
Hyvästi, julma m... AV!
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 19:03"]Mitäh? Onko se tosiaan myrkyllistä??? Join juuri lasillisen lähes puhdasta DHMO:ta. En halua kuolla näin nuorena :(
Hyvästi, julma m... AV!
[/quote]
Meilläkin on sitä saatana kaivo täynnä.. Huh ku pelottaa
Miten tuo tötky on EU:ssa sallittu? EU:lla on todella tiukka linja elintarviketurvallisuusasioissa.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 19:03"]Mitäh? Onko se tosiaan myrkyllistä??? Join juuri lasillisen lähes puhdasta DHMO:ta. En halua kuolla näin nuorena :(
Hyvästi, julma m... AV!
[/quote]
Onneks mä lopetin ton myrkyn käytön jo vuosia sit! Elämpähän pidempään!
DHMO = Sama kuin vesi
Oikeesti etsikää vähän tietoa ennen kuin rupeatte itkemään tämänkin provon juttua.