Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverit juhlivat eilen ilman minua

Vierailija
06.12.2021 |

Tuntuu todella pahalta. Olen ollut yhdessä kaveriporukassa mukana jonkin aikaa ja eilen he olivat juhlimassa yhdessä ilman minua.
Kyselin kavereita eilen kylään, mutta kaikki tuntuivat olevan menossa jonnekin eikä aikaa minulle ollut. Eilen illalla näin instasta, että porukka oli ollut keskenään ja kaikki he sanoivat eilen olevansa muualla.
Tämä on kyllä ihan selvä viesti että minua ei kaivata, mutta tuntuu ihan järkyttävän pahalta.
Olen muutenkin yksinäinen enkä tapaa juuri koskaan ketään vapaa-ajalla ja tämä oli jo toinen kerta, kun minut "unohdettiin".
Surettaa enkä halua olla enää tekemisissä heidän kanssaan.
Nyt rintaa puristaa ja itken yksin kotonani.
En jaksa enää tätä, jään aina yksin.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu sama, mutta kuskiksi kelpaan kyllä...

Vierailija
2/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani. 

Tutustu mukavampiin ihmisiin. Heitäkin onneksi on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille lieneen syynsä ja yllättävän usein se syyllinen on yllättävän lähellä.

Vierailija
4/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin oli hyvät bileet.

Vierailija
5/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä porukassa tarvitaan vain se yksi ilkeä joka sanoo "eihän me sitä kutsuta?" Ja muut on mukana juonessa ryhmäpaineen takia. Ällöttävää.

Vierailija
6/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤☹

Vierailija
7/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaat, yksipuoliset ja vaikeat ihmissuhteet voi karsia elämästään. Nyt kannattaa nostaa se katse itsesäälistä sinne peiliin.

Vierailija
8/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat viettäneet kaverin babyshowereita ja muutama kaveri oli siinä juonut.

Minua ei ilmeisesti aiemmin koetun keskenmenon takia nyt kutsuttu, en tiedä.

Olen muutenkin ollut vähän hylkiö tuossa porukassa jo pidemmän aikaa mutta porukan kavereita olen yksinäni nähnyt ja silloin ovat ihan mukavia minulle, mutta olen ottanut etäisyyttä itse koska aistin etteivät he viihdy kanssani.

Ap

Vierailija
9/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä porukassa tarvitaan vain se yksi ilkeä joka sanoo "eihän me sitä kutsuta?" Ja muut on mukana juonessa ryhmäpaineen takia. Ällöttävää.

Nyt ei taideta puhua yläkoulu ikäisistä?

Vierailija
10/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut haluavat ryöstää toisten elämän itselleen? Tunnen muutaman ap:n kaltaisen, jotka olettavat kuuluvansa kaveriporukkoihin, kun joskus sattumalta ovat samaan porukkaan osuneet. Minun kaikki kaverini eivät ole osa samaa kaveriporukkaa, tuttavani eivät ole osa ystäviäni, vaikka joskus tutun kanssa kahvilla käydessä on oltu samassa pöydässä ystävieni kanssa.

Vierailija
11/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muutenkin ollut vähän hylkiö tuossa porukassa jo pidemmän aikaa mutta porukan kavereita olen yksinäni nähnyt ja silloin ovat ihan mukavia minulle, mutta olen ottanut etäisyyttä itse koska aistin etteivät he viihdy kanssani.

Ap

Mitä he ovat sanoneet, kun olet keskustellut heidän kanssaan?

Vierailija
12/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä seuraa enää heidän somea. Etsi uutta seuraa. Kaikkea hyvää jatkoon!

Vierailija
13/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaat, yksipuoliset ja vaikeat ihmissuhteet voi karsia elämästään. Nyt kannattaa nostaa se katse itsesäälistä sinne peiliin.

Istut kahvilla ystäväsi kanssa. Olet juuri aloittamassa kertomusta siitä, kuinka kuormittava työrupeama vei sinusta kaikki mehut, kun ystäväsi aloittaa kovaäänisen paasauksen parisuhdeongelmistaan – saman valitusvirren, jonka olet kuullut kerta toisensa jälkeen vuosien ajan. Et saa suunvuoroa koko kahvittelun aikana.

Vierailija
14/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos he eivät viihdy kanssasi he eivät ole oikeita kavereita sulle. Etsi samanhenkisempiä kavereita. Jos psyyke kestää kysy joltain heistä mikä mättää. Voit saada arvokasta tietoa tulevia kaverisuhteita varten. En tiedä pystyisinkö itse, olisi varmasti rankkaa kuulla vastaus. Tai sitten ei. Kaikki ihmiset ei vaan sovi toistensa kavereiksi. Ehkä sulla on ollut huono tuuri.

Vierailija
15/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nyt oli kyse pelkästä hienotunteisuudesta eikä muusta? Keskenmenosi vuoksi ajattelivat että kutsu babyshoweriin olisi kuin kääntäisi veistä haavassa!?

Vierailija
16/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet ottanut itse etäisyyttä ja nyt ihmettele ettei sinua kutsuttu? Ehkä hekin aistii ettet viihdy heidän seurassa? Naisethan on kuuluisia siitä, että he kuvittelee toisten osaavan lukea ajatuksia.

Vierailija
17/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut haluavat ryöstää toisten elämän itselleen? Tunnen muutaman ap:n kaltaisen, jotka olettavat kuuluvansa kaveriporukkoihin, kun joskus sattumalta ovat samaan porukkaan osuneet. Minun kaikki kaverini eivät ole osa samaa kaveriporukkaa, tuttavani eivät ole osa ystäviäni, vaikka joskus tutun kanssa kahvilla käydessä on oltu samassa pöydässä ystävieni kanssa.

Kylläpä kuulostat epämiellyttävältä ihmiseltä...

Vierailija
18/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nyt oli kyse pelkästä hienotunteisuudesta eikä muusta? Keskenmenosi vuoksi ajattelivat että kutsu babyshoweriin olisi kuin kääntäisi veistä haavassa!?

Aika ei toivottu puheen aihekin tuossa yhteydessä. Itsesuojevaistoa.

Vierailija
19/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit ovat tärkeitä. Ulkopuolelle jättäminen satuttaa syvältä. Onko tässä porukassa yhtään hyvää ystävää? Mikä tämän porukan ystävyyden olemus on? Perustuuko se muiden moittimiseen vai hauskanpitoon? Oletko jonkun heistä kanssa samalla aaltopituudella? Toivon, että löydät itsellesi kaverin joka arvostaa sinua omana arvokkaana itsenäsi. Vaikuttaa siltä, että olet aikuisempi kuin nämä ns. ystäväsi. Älä luovuta elämänvoimaasi heille! Olet tärkeä ja joskus ystävä löytyy ihan läheltä. Tsemppiä!

Vierailija
20/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän pointin, mutta sitten olisi kyllä voinut kertoa suoraan mikä juttu ja AP itse päättää tuleeko vai eikö. Nyt asia salattiin ja näyttää sille ettei häntä haluta sinne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan