Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi verkkopankki ilmoittaa "maksu hylätty, ota yhteyttä pankkiin",

Vierailija
06.12.2021 |

tilillä on kuitenkin katetta eli siitä ei ole kyse? Kyseessä tili johon minulla käyttöoikeus ja muut käytössäni olevat tilit toimivat normaalisti.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen taho on maksunsaaja? Onko Suomen ulkopuolella?

Vierailija
2/22 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet viimeksi käyttänyt tiliä? Voiko olla joku todentaminen kyseessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvinnee, kun otat yhteyden pankkiin.

Vierailija
4/22 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Suomen ulkopuolella, viimeksi olen käyttänyt tiliä pari kuukautta sitten.  ap.

Vierailija
5/22 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva.fi ei ole pankkisi asiakaspalvelu.

Vierailija
6/22 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja selvinnee pankissa, mutta aspa auki vasta huomenna.  ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvinnee, kun otat yhteyden pankkiin.

Eikö tämä ole pankkini asiakaspalvelu?

T: ap

Vierailija
8/22 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit, että sinulla on tiliin käyttöoikeus. Onko siis tilin omistaja kuitenkin joku muu? Tällöin kysymys on todennäköisesti siitä, että pankki tarvitsee jotain lisäselvitystä käyttöoikeuden jatkumisesta.

Muussa tapauksessa ongelma voi olla pankin mielestä maksun saajassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain harvoissa nettikaupoissa minullakin käy aina noin, missään muussa ei. Joten se liittyy jollain lailla ko kauppaan. Osta ne jutut toisesta paikasta.

Vierailija
10/22 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvaraja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tullut joskus noita ilmoituksia, vaikka raha on siirtynytkin

Veikkaan, että jotkut nettikaupat olettavat että maksan kahteen kertaan.

Vierailija
12/22 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvinnee, kun otat yhteyden pankkiin.

Eikö tämä ole pankkini asiakaspalvelu?

T: ap

Jos et viitsisi tulla esittämään viestin aloittajaa kun et sitä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoit, että sinulla on tiliin käyttöoikeus. Onko siis tilin omistaja kuitenkin joku muu? Tällöin kysymys on todennäköisesti siitä, että pankki tarvitsee jotain lisäselvitystä käyttöoikeuden jatkumisesta.

Muussa tapauksessa ongelma voi olla pankin mielestä maksun saajassa.

Kolmannen osapuolen varmennusta ei hyväksytty.

Vierailija
14/22 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vauva.fi ei ole pankkisi asiakaspalvelu.

Mikäli aloittakan pankki on OP niin vastauksen saa todennäköisemmin täältä kuin Osuuspankin hh robotilta joka ei ymmärrä kysymyksiä vaikka ne kirjoittaa Suomeksi. Lisäksi OP:llä on menossa viime torstaista huomiseen tiistaihin asti kestävä huoltokatko, jonka aikana ei pysty käyttämään pankkitunnuksia eikä siirtämään rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla aluerajaus vaikka Suomeen ja Pohjoismaihin.?

Vierailija
16/22 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelooko prinssi jo kuumeisesti rahojaan :D

Vierailija
17/22 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä

Vierailija
18/22 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta toista maksutapaa tai eri pankkia. 

Vierailija
19/22 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ap toista pankkia

Vierailija
20/22 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko kyse olla siitä, että et ole määräajassa täyttänyt selvitystä (rahanpesu, harmaatalous) rahaliikenteestäsi, poliittisesta toiminasta, suhteistasi päättäjiin, jne.

Ainakin mun pankki vaati tällaisen ukaasilla, että jos selvitystä ei tehdä tiettyyn takarajaan mennessä, verkkopankin käyttö estetään.

Kaikissa pankeissa pitää tehdä nää selvitykset jos ei ole tehty aiemmin (esim. tiliä avatessa, verkkopankkipalvelua avatessa, lainapapereita allekirjoittaessa tai muun pankkiasioinnin yhteydessä). EU lainsäädännöstä johtuva vaade.

Yleensä tuosta vaaditaan kirjeitse, sähköpostilla tai verkkopankin viesteillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä