Miksi verkkopankki ilmoittaa "maksu hylätty, ota yhteyttä pankkiin",
tilillä on kuitenkin katetta eli siitä ei ole kyse? Kyseessä tili johon minulla käyttöoikeus ja muut käytössäni olevat tilit toimivat normaalisti.
Kommentit (22)
Koska olet viimeksi käyttänyt tiliä? Voiko olla joku todentaminen kyseessä?
Selvinnee, kun otat yhteyden pankkiin.
Ei ole Suomen ulkopuolella, viimeksi olen käyttänyt tiliä pari kuukautta sitten. ap.
vauva.fi ei ole pankkisi asiakaspalvelu.
Juu, ja selvinnee pankissa, mutta aspa auki vasta huomenna. ap.
Vierailija kirjoitti:
Selvinnee, kun otat yhteyden pankkiin.
Eikö tämä ole pankkini asiakaspalvelu?
T: ap
Sanoit, että sinulla on tiliin käyttöoikeus. Onko siis tilin omistaja kuitenkin joku muu? Tällöin kysymys on todennäköisesti siitä, että pankki tarvitsee jotain lisäselvitystä käyttöoikeuden jatkumisesta.
Muussa tapauksessa ongelma voi olla pankin mielestä maksun saajassa.
Joissain harvoissa nettikaupoissa minullakin käy aina noin, missään muussa ei. Joten se liittyy jollain lailla ko kauppaan. Osta ne jutut toisesta paikasta.
Minulle on tullut joskus noita ilmoituksia, vaikka raha on siirtynytkin
Veikkaan, että jotkut nettikaupat olettavat että maksan kahteen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvinnee, kun otat yhteyden pankkiin.
Eikö tämä ole pankkini asiakaspalvelu?
T: ap
Jos et viitsisi tulla esittämään viestin aloittajaa kun et sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Sanoit, että sinulla on tiliin käyttöoikeus. Onko siis tilin omistaja kuitenkin joku muu? Tällöin kysymys on todennäköisesti siitä, että pankki tarvitsee jotain lisäselvitystä käyttöoikeuden jatkumisesta.
Muussa tapauksessa ongelma voi olla pankin mielestä maksun saajassa.
Kolmannen osapuolen varmennusta ei hyväksytty.
Vierailija kirjoitti:
vauva.fi ei ole pankkisi asiakaspalvelu.
Mikäli aloittakan pankki on OP niin vastauksen saa todennäköisemmin täältä kuin Osuuspankin hh robotilta joka ei ymmärrä kysymyksiä vaikka ne kirjoittaa Suomeksi. Lisäksi OP:llä on menossa viime torstaista huomiseen tiistaihin asti kestävä huoltokatko, jonka aikana ei pysty käyttämään pankkitunnuksia eikä siirtämään rahaa.
Voisiko olla aluerajaus vaikka Suomeen ja Pohjoismaihin.?
Odottelooko prinssi jo kuumeisesti rahojaan :D
Koeta toista maksutapaa tai eri pankkia.
Voisko kyse olla siitä, että et ole määräajassa täyttänyt selvitystä (rahanpesu, harmaatalous) rahaliikenteestäsi, poliittisesta toiminasta, suhteistasi päättäjiin, jne.
Ainakin mun pankki vaati tällaisen ukaasilla, että jos selvitystä ei tehdä tiettyyn takarajaan mennessä, verkkopankin käyttö estetään.
Kaikissa pankeissa pitää tehdä nää selvitykset jos ei ole tehty aiemmin (esim. tiliä avatessa, verkkopankkipalvelua avatessa, lainapapereita allekirjoittaessa tai muun pankkiasioinnin yhteydessä). EU lainsäädännöstä johtuva vaade.
Yleensä tuosta vaaditaan kirjeitse, sähköpostilla tai verkkopankin viesteillä.
Minkälainen taho on maksunsaaja? Onko Suomen ulkopuolella?