petän miestäni ja olen ylpeä siitä
Olen 30-v. ja kahden lapsen äiti. Mieheni on muuten ihana, mutta hän ei riitä minulle. Eksäni petti minua koko suhteemme ajan, ja kostin hänelle. Kostan nyt muillekkin miehille, sillä tiedän, että he harkitsevat pettävänsä.
Olen ylpeä, että minä, nainen, uskallan pettää omaa miestäni. Näin minä ajan naisten oikeuksia.
Kommentit (19)
Petä minunkin kanssa. Tykkäätkö rankasta seksistä?
Hienoa just noin pitääkin toimia. Anna sen sian kokea kaikki mitä sinä olet joutunut kestämään. Se syyllinen koska on mies, kaikki miehet ovat vain sikoja pettäjiä. Kosta kunnolla ja anna palaa. Suosittelen sinulle ryhmää, sinä ja kaksi tai kolme miestä. Se jos mikä nöyryyttää miestäsi ja kostaa mukavasti. Onnea tulevalle yh:lle.
Jos olisin miehesi ja saisin selville niin vetelisin turpaan niin kauan että se typerä omahyväinen virne katoaisi kasvoiltasi.
Älä höpsi, perustelut ontuu pahasti.
Hei! Huutonetissä on myynnissä juuri sulle varmaankin sopiva, sellainen alemmankeskiluokan perseennuolentakone, vähän käytetty, peruskielisetti ja normaali seat:n moottori. Pulttaa se kellariin niin ei tarvitse aina juosta jossain kullin perässä. Sillähän nuolettaa pillunkin!
Jos teille tulee ero, niin miehesi, joka on ehkä ollut täysin uskollinen sinulle, voi sitten luvan kanssa pettää KAIKKIA tulevia naisiaan kostoksi?
Ymmärrätkö AP mikä on koston kierre ja mikä siinä on ongelmana?
41v m
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 15:05"]
Olen 30-v. ja kahden lapsen äiti. Mieheni on muuten ihana, mutta hän ei riitä minulle. Eksäni petti minua koko suhteemme ajan, ja kostin hänelle. Kostan nyt muillekkin miehille, sillä tiedän, että he harkitsevat pettävänsä. Olen ylpeä, että minä, nainen, uskallan pettää omaa miestäni. Näin minä ajan naisten oikeuksia.
[/quote]
http://thisvid.com/videos/college-bitch-talks-to-boyfriend-while-i-bang-her/
Vähän niin kuin tähän tapaan?
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 15:11"]
Katkera kusipää sinä vain olet.
[/quote]
..ja kaiken lisäksi mies:(
Fantasioitko useinkin olevasi nainen? Oliko sulla näitä kuvitelmia jo ennen kuin susta tuli katkera lassukka vai onko se joku jälkimmäisestä johtuva vinoutuma?
Et aja mitenkään naisten parasta vaan olet vaan kusipää. Älä likaa muiden naisten mainetta siksi, että sinulla ei äly ja empatia riitä fiksumpaan toimintaan.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 16:26"]
Fantasioitko useinkin olevasi nainen? Oliko sulla näitä kuvitelmia jo ennen kuin susta tuli katkera lassukka vai onko se joku jälkimmäisestä johtuva vinoutuma?
[/quote]
Joo, toi on ihan selvä lassukka taas.
Harmi, että lassukat ja niiden ö-luokan provot pilasivat palstan.
Eikös hän nyt ole ihan moderni nykynainen, tuollaisia kai baarien muijat nykyisin just on, sori vaan nännipäiset!
Maista tosi suurta RAKKAUTTA niin ehkä sinun ei tarvitse enää kostaa ja pettää: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
Niin... piti vielä kysyä, että onko ap tosissaan, vai ymmärtääkö pettävänsä samalla myös itseään noilla perusteluilla?
Sen minkä kylvät sen myös niität, ennemmin tai myöhemmin.
Hieno homma