En tiedä kumpaa säälisin enemmän: Naisoletettua, joka jakaa paljastavia kuvia Facebook-ryhmissä vai miesoletettuja, jotka kirjoittelevat naisoletetulle kuolaavia kommentteja
Kommentit (8)
Noista tulee kova myötähäpeä. Mutta ei sitä järkeä ole kaikille täällä jaettu, koitetaan antaa kaikkien kukkien kukkia.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja mun mies on yksi niistä, jotka niitä akkoja hehkuttavat. Sitten raivoaa mulle, että olen mustasukkainen, kun sanon, että tekee itsensä naurettavaksi palvomalla herutuskuvia.
En enää jaksa.
Miehesi on hieman yksinkertaisen oloinen. Osanotot.
Mä säälin eniten niitä, joiden päätä asia vaivaa niin paljon, että asiasta täytyy tehdä jopa aloitus vauva-palstalle. Ei ole keneltäkään pois nuo mainitut asiat.
Vierailija kirjoitti:
Mä säälin eniten niitä, joiden päätä asia vaivaa niin paljon, että asiasta täytyy tehdä jopa aloitus vauva-palstalle. Ei ole keneltäkään pois nuo mainitut asiat.
Kai sitä saa tyhmempiään sääliä? Ei liene pois keneltäkään. Ap
Mä päätin olla säälimättä tyhmiä ihmisiä. Sitten rupesinkin säälimään itseäni, ei se siis toiminut. Nyt mä säälin kaikkia tähän ketjuun kirjoittavia.
Minä säälin ihmisiä, jotka puhuvat mies- ja naisoletetuista.
Ihmisoletettua joka jakaa muista törkyjuttuja.
Joo, ja mun mies on yksi niistä, jotka niitä akkoja hehkuttavat. Sitten raivoaa mulle, että olen mustasukkainen, kun sanon, että tekee itsensä naurettavaksi palvomalla herutuskuvia.
En enää jaksa.