Lähtekää joku mun kanssa treffeille!
Tylsää tää yksinäisyys!. Olen 170cm pitkä mies ja ihan ok näköinen, melko fiksu, erittäin empaattinen, rehellinen, enkä pelleile ihmisten tunteilla. Huumorini on melko sarkastista, mutta siitä huolimatta olen hyvin lämminhenkinen ihminen. Tykkään seksistä, mutta en mä sitä ole nyt etsimässä.
Nyt joku syvällinen, empaattinen ja herkkä nainen: lähde kahville! Mä voin vaikka maksaa. Asun Helsingissä. Jos oon huonoa seuraa, niin menetit vain pienen hetken elämästäsi.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 17:39"]Löytyykö turusta naisia?
M39
[/quote]
Muistelisin nähneeni siellä ainakin muutaman viime käynnilläni.
Ai sä voit maksaa? No huhhuh! No kyl mä SITTEN tulen... Oikein kahvit maksat treffeille, jonne olet deittisi pyytänyt... oikea herrasmies. HAHAHAHAHHAHA.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 14:18"]
Tylsää tää yksinäisyys!. Olen 170cm pitkä mies ja ihan ok näköinen, melko fiksu, erittäin empaattinen, rehellinen, enkä pelleile ihmisten tunteilla. Huumorini on melko sarkastista, mutta siitä huolimatta olen hyvin lämminhenkinen ihminen. Tykkään seksistä, mutta en mä sitä ole nyt etsimässä.
Nyt joku syvällinen, empaattinen ja herkkä nainen: lähde kahville! Mä voin vaikka maksaa. Asun Helsingissä. Jos oon huonoa seuraa, niin menetit vain pienen hetken elämästäsi.
[/quote]
Ihan näin vanhanliiton miehenä pieni neuvo: nuo voin ja vaikka sanat pois tuolta. Sehän on päivänselvä, että sinä maksat, jos siis haluat luoda itsestäsi asiallisen kuvan. Jos sinä jossain parin euron kahvien kohdalla edes kyseenalaistat tarjoamisesi, olet jo menettänyt muutaman ratkaisevan pinnan.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 16:51"]Mä luulin että tää ketju kuivui kokoon, sori. Ikäni on siis 37. Mulla ei oo ruskeita silmiä.
ap
[/quote]
Olisin ehkä lähtenyt, mut taidat olla liian vanha mulle.
n22
Lähtisin. Olen syvällinen keskusteluja ja älykäs.
Haittaako se että juuri nyt tekisi mieleni saada munaa nelikymppiseltä?
Jos ensin keskustelemme niin naitko sitten minua lujaa takaapäin?
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 17:52"]Lähtisin. Olen syvällinen keskusteluja ja älykäs.
Haittaako se että juuri nyt tekisi mieleni saada munaa nelikymppiseltä?
Jos ensin keskustelemme niin naitko sitten minua lujaa takaapäin?
[/quote]
Terv. N22
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 17:32"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 17:30"]Olen 175 senttiä pitkä ja hieman pyöreä?
[/quote] karkasi liian aikaisin...
Toivottavasti se ei haittaa? Muuten olen kiva ja aika söpö.
[/quote]
Muodokas ja halukas?
ap
[/quote] Mmmm? Ehkä...
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 17:52"]Lähtisin. Olen syvällinen keskusteluja ja älykäs. Haittaako se että juuri nyt tekisi mieleni saada munaa nelikymppiseltä? Jos ensin keskustelemme niin naitko sitten minua lujaa takaapäin? [/quote] Terv. N22
[/quote]
Voin lähteä jos ap ei pääse paikalle. Keskustelun voi vaihtaa esileikkiin.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 17:43"]Ai sä voit maksaa? No huhhuh! No kyl mä SITTEN tulen... Oikein kahvit maksat treffeille, jonne olet deittisi pyytänyt... oikea herrasmies. HAHAHAHAHHAHA.
[/quote]
Kusipää :)
En suosittele tarttumaan näitten peräkammarinpoikien täkyihin.
Mäkin haluun treffeille!! Oon tosin kuopiosta.