Lähtekää joku mun kanssa treffeille!
Tylsää tää yksinäisyys!. Olen 170cm pitkä mies ja ihan ok näköinen, melko fiksu, erittäin empaattinen, rehellinen, enkä pelleile ihmisten tunteilla. Huumorini on melko sarkastista, mutta siitä huolimatta olen hyvin lämminhenkinen ihminen. Tykkään seksistä, mutta en mä sitä ole nyt etsimässä.
Nyt joku syvällinen, empaattinen ja herkkä nainen: lähde kahville! Mä voin vaikka maksaa. Asun Helsingissä. Jos oon huonoa seuraa, niin menetit vain pienen hetken elämästäsi.
Kommentit (32)
Toivottavasti tärppää, kuulostat mukavalta mieheltä!
Voisin lähtee mut asut liian kaukana. :(
Voi lähtisin mielelläni mutten asu Suomessa.
Lähden, jos sulla on ruskeet silmät.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 15:01"]
Lähden, jos sulla on ruskeet silmät.
[/quote]
Mikä tässä on takana. Etsitkö tiettyä luonnetta?
Minkä ikäinen oot? Haluaisin lähtee, mut olen yh eikä oo lapsille hoitajaa juuri nyt. Lähetkö joku toinen ilta?
Olen syvällinen, herkkä ja empaattinen
No mutta, minä lähden mieluusti. Asun Keravalla, joten junalla pääsen helposti hesaan. Otanko liukkaria mukaan vai onko sinulla? Odotan että pääsen paukuttaan sun tiukkaan peppuun meisseliäni.
Mitäs jos pukeudun naiseksi ja meikkaan pyllysilmäni muistuttamaan pimpsaa? Kävisikö tällainen?
t. Mies
Mä luulin että tää ketju kuivui kokoon, sori. Ikäni on siis 37. Mulla ei oo ruskeita silmiä.
ap
Miksi haet seuraa täältä etkä vaikka Tinderistä tai suomi24-treffeiltä?
Ihmettelen...itsekkin olen juuri eronnut kolmekymppinen vaalea nainen ja voin sanoa että seuraa kyllä sieltä saa jos siis vain haluaa:)
Olen 175 senttiä pitkä ja hieman pyöreä?
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 17:30"]Olen 175 senttiä pitkä ja hieman pyöreä?
[/quote] karkasi liian aikaisin...
Toivottavasti se ei haittaa? Muuten olen kiva ja aika söpö.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 17:32"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 17:30"]Olen 175 senttiä pitkä ja hieman pyöreä?
[/quote] karkasi liian aikaisin...
Toivottavasti se ei haittaa? Muuten olen kiva ja aika söpö.
[/quote]
Muodokas ja halukas?
ap
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 17:20"]
Ihmettelen...itsekkin olen juuri eronnut kolmekymppinen vaalea nainen ja voin sanoa että seuraa kyllä sieltä saa jos siis vain haluaa:)
[/quote]
Vastaan Apn puolesta. Täällä on tasokkaimmat naiset.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 17:33"]
Provolta kuulostaa
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 17:35"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 17:20"]
[/quote]
Vastaan Apn puolesta. Täällä on tasokkaimmat naiset.
[/quote]
Käykö jos laitan peruukin päähän? t. mies
Kai tarjoat koko illan. AV naiset ovat liian ujoja lähteäkseen.