Miss Rock 2015
Nyt kaikki puimaan uusia Miss Rock 2015 -ehdokkaita.
www.missrock.fi/karsintaaanestys
Onhan tuolla muutama todella kaunis mimmi, ja sitten on jokunen aivan jäääääätävä tapaus.
Kommentit (114)
Heta on kaunis, täydellinen Naisellinen nainen!
Kauniita tyttöjä tänä vuonna. :)
Äänestin Petraa, koska vaikuttaa fiksulta.
Jonna täl hetkel sijalla 12 eli jatkoon menossa. Pinkki/violetti tukka taitaa olla kova sana näissä skaboissa.
Miksi niin monta kandidaattia? Tuossahan on koko Suomen rokkimimmit! Mistä ne löytävät uusia kisaaja ensi vuodelle?
Henkilökohtainen suosikki on Susanna Noponen jos sekä ulkonäköä että rokkiasennetta tarkastellaan samaan aikaan.
Minun suosikkejani ihan puhtaasti ulkonäön kannalta olivat Jenny Tirkkonen ja Taru Kivinen. Inhokkeja en näe tarpeelliseksi luetella.
M32
Linda <3
Rinnan mitalla muita parempi.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 17:02"]
On siellä myös 2010 kauden BB-asukas eli Noora.
[/quote]
No kuka tuollaista nobodya muistaa.
Kasvoiltaan kauneimmat Marika ja Isa, mut ei ehkä rokeimmat.
Miten tuolla bläshgillä on 500 ääntä?
Oho! On muuten hyvät nää tämän vuoden ehdokkaat. Huomaa jo sillä kun on vaikea mennä heti sanomaan kuka on suosikki kun monikin on oikein jees... Hienoa nähdä että toi skaba kasvaa ja mimmit paranee.
"Kato mul on tatska ja kajaalia ja shokkivärillä värjätty tukka. Oon niin rock!"
t. kaikki ehdokkaat
En mä tiiä ootko värisokee, mutta en näe mustaa tai vaaleta tukkaa kovin shokkivärinä.
Osaako nuo edes soittaa mitään instrumenttia?
Niinpä.
Ehkä siellä on joku huoltokatko menossa koska vissii palvelimet kaatuili päivällä kävijöiden takia.