Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies tulee baarissa kehumaan ilman takaa-ajatuksia?

Vierailija
09.03.2015 |

Miksi tutnematon mies tulee kehumaan ulkonäköä baarissa ilman, että haluaa mitään?(seuraa, seksiä)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kohtelias? kyllä mäkin saatan baarissa kehaista hyvännäköistä ihmistä ilman että niiltä jotain haluan. Eiköhän siitä tule kehun kohteelle hyvä mieli.

Vierailija
2/9 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Suomessa kohteliaisuus on otuoa käytöstä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kiinnostaisivat ehkä periaatteessa nuo mainitsemasi kaksi asiaa, eikä malta olla toteamatta vaikuttunaisuuttaan ääneen, mutta on varattu eikä halua ylittää sopivan rajaa.

Vierailija
4/9 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet, että ei halua mitään? Yksi miesten taktiikka on kehua ja sitten kadota. Myöhemmin illasta poimia nainen mukaan, ellei ole joku parempi osunut kohdalle.

Vierailija
5/9 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on kännissä ja meno päällä?

Vierailija
6/9 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 14:19"]

Mistä päättelet, että ei halua mitään? Yksi miesten taktiikka on kehua ja sitten kadota. Myöhemmin illasta poimia nainen mukaan, ellei ole joku parempi osunut kohdalle.

[/quote]

Koska sanoi suoraan, että halusi vain sanoa. Ettei halua minulta mitään.

t.ap

Vierailija
7/9 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen nähnyt niin kauniit silmät, että oli pakko pysähtyä ja kehua. Tämä tapahtui vielä ulkona ohimennen.

Vierailija
8/9 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksipä ei voisi silkkaa hyvyyttään toista kehua? Minulle on kerran eräs heteronainen todennut, että näytän täydelliseltä -se oli varmaan paras ja vilpittömin ulkonäön kehu, jonka olen saanut! Terkkuja ja pusuja vain sinulle, jos satut lukemaan: aiheutit hyvää mieltä kuukausien ajaksi:)

Vierailija
9/9 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina pitää olla epäluuloinen? :/

ois niin kiva kuulla kehuja, arvelisin että varatulta niitä tulisi aidosti jos ei kerran halua mitään. mua vaan kehuu nää "äänet käskee" -tyypit :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi