Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jotkut lääkkeet vaarallisia psyykelle

Vierailija
09.03.2015 |

Olen joskus syönyt masennuslääkkeitä sos.tilanteiden pelkoon ja silloin meinasin tehdä itsemurhan. Nykyään en enää koske niihin mömmöihin. Nyt minulla on ollut jokin vatsavaiva ja sain lääkäriltä semmoista lääkettä kuin Librax. Lääke tehosi kyllä hyvin vatsavaivoihin ja olin muuten tyytyväinen, mutta kun olin niitä pari viikkoa käyttänyt, oli itsemurha TODELLA lähellä. Meinasin jossain vaiheessa mennä keittiöön hakemaan jonkun veitsen vetääkseni ranteeni (kirjaimellisesti) auki!

Tuon lääkkeen käytön aikana koko elämältä katosi merkitys aivan täysin. Näin itseni täysin rumana, tyhmänä ja turhana ihmisenä. Vieläkin on hieman vieroitusoireita päällä, mutta nyt ihmetyttää nuo itsariajatukset. Jos teillä on masennusta, katsokaa mitä suuhunne laitatte. Aivokemiat menee sekaisin hyvin pienistä asioista.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli Isotretinoinista (vaikeaan akneen johon ei mikään ole auttanut..) itsemurha-ajatuksia ja masennus... vähän turhan kova hinta sileästä ihosta, jatkunut jo kaksi vuotta ... noh ainakin kasvot ja selkä on paljon paremmassa kunnossa nyt mutta ei kai sen takia nyt itteänsä tappaa tarvis? :D huh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla