Kahvi ei maistu, on koko ajan kylmä..
Kuukautiset alkoi viimeksi 10.2 ja oli oudon pitkät, yli viikon. Kp 13 nylpytettiin ilman ehkäisyä. Nyt on kylmä ja olen jotenkin heikossa hapessa ja kahvikin maistuu pahalta.
Jännittää.
Kommentit (21)
Mulla nuo oli alkuraskauden oireita. Viime vuonna tähän aikaan palelin ihan hemmetisti koko ajan ja aamukahvit jäi juomatta.
Juu nylpytettiin vain kaksi kertaa tässä kierrossa, kp 13 sisään ja kp 15 keskeytettynä.
Ap
Tisseissä ei tunnu mitään. Ne on sellaiset läpyskät ettei ole ehkä edes tuntoa.
Jännittää. On kylmä vaikka makaan peiton alla mutta minulla ei ole kuumetta. Kahvi oli pahaa vaikka normaalisti rakastan maitokahvia. Nyt suussa on paha maku kun join kahvia :/
Ap
Onko lämpö kuitenkin +37 tienoilla?
Sama oli mulla viimekierrossa mutta niin vaan menkat alkoi kaksi päivää myöhässä. Oltiin myös oltu kp 13 ja 15 yhdynnässä.
Mun korvasta lämpö on 36,8 astetta. Meinaako tuo mitään?
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 09:26"]Sama oli mulla viimekierrossa mutta niin vaan menkat alkoi kaksi päivää myöhässä. Oltiin myös oltu kp 13 ja 15 yhdynnässä.
[/quote]
Mulla on ollut sama juttu paitsi ne oli keskeytettyjä yhdyntöjä. Nyt oli kerran sisään niin olen toiveikkaampi vaikka tiedän ettei se aina silti onnistu.
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 09:29"]Mun korvasta lämpö on 36,8 astetta. Meinaako tuo mitään?
Ap
[/quote]
Meinaa sitä (jos on kohonnut) että ovulaatio on todennäköisesti tapahtunut. Jos menkat alkaa niin lämpö putoaa samoihin aikoihin kun vuoto alkaa.
9
Oi onnea! Ainakin sain sellaisen kuvan että olet raskaana ja toivot sitä :)
Samat oireet mullakin eilen ja mahatauti alkoi yöllä.
Miksi toinen kerta keskeytetty? Jos kerran lasta yritätte? Vai ettekö?
Busted!!!!!!!!
Tämä oli blogi av-mamma!!!!!!! xD
Mullaki oli just muutama päivä sit samat oireet. Sain kauheen flunssan.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 10:02"]
Miksi toinen kerta keskeytetty? Jos kerran lasta yritätte? Vai ettekö?
[/quote]
sen takia kun av-mamma yrittää raskautta mutta ukkonsa ei! xD
Nylpytettiin?