miks sie valvoskelet?
Kommentit (22)
Yövuorojen jälkeen rytmi persuksillaa. Tosin olen muutenkin yökukkuja. Tiistaina Siperia opettaa, kun aamuvuoro koittaa.
Olen viineisilläni raskaana ja nukun parin tunnin pätkissä pitkin vuorokautta.
Hirveä flunssa, oksettaa ja henki ei suostu kulkemaan nenän kautta. Onneksi huomenna on jo parempi olo.
Flunssa, 2 lasta jo kömpinyt väliin...
Tulin juuri töistä kotiin. Kohta suihkuun ja nukkumaan.
Vaihdoin lääkitystä ja uusi pistikin nukkumiset vähän sekaisin, tänään heräsin jo varttia vaille 5. Ei siinä mitään, tuleepahan tunteja vuorokauteen lisää vaikka väkisin :P
Työt alkaa klo 7 joten heräsin viideltä.
Nukuttu on jo 7h. Vapaapäivä, mutta unirytmi ei muutu.
Odottelen, josko kutsutaan töihin.
Voi tätä riemua...
Nukuin ehkä reilun tunnin tänä yönä, taas säpsähdin hereille ihan tyhjästä. Ei ollut kyllä kummoista varmaan tuo unenlaatu muutenkaan, tiedostin ympäristön koko ajan ja muistan aivan tarkkaan näkemäni unet. :/
Tätä on jatkunut jo vaikka kuinka kauan.
Mistä tuo mahtaa johtua? Kuulostaa ylivireystilalta näin äkkiseltään mietittynä.....Siis unettomuus ja säpsähteleminen....
Aamulenkille raahautumassa, ja sitte varmaantakasin unille :) Ja on rytmitkin vähän sekasin....
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 05:49"]
Töissä olen, vielä 2,5 tuntia...
[/quote]
Mitä alapeukuttamista tässäkin on, hä?
Niin, en tiedä. Saatan nukahtaa ja säpsähtää hereille useamman kerran yössä. Jossain vaiheessa mietin sitäkin, että heräänköhän siinä vaiheessa kun olen vaipumassa syvempään uneen, mutta en oikein ymmärtänyt niistä asioista. -15
Olen onneton yökukkuja ja valvonut taas jo monen monta yötä valoisaan hetkeen asti. Lähinnä tunnit kuluvat pakko-oireillessa, paljon parempi olisi olla unessa.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 06:51"]
Olen onneton yökukkuja ja valvonut taas jo monen monta yötä valoisaan hetkeen asti. Lähinnä tunnit kuluvat pakko-oireillessa, paljon parempi olisi olla unessa.
[/quote]
Lähen koht töihin