Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokottamattomien nurkkaan ajaminen

Vierailija
05.12.2021 |

On todella surullista. Pelkään, että tästä jää lapsille ja perheille pahemmat arvet kuin lama-ajasta. Perheet hajoavat, ystävyyssuhteet loppuvat. Monilta katoaa kaikki ilo elämästä, ne viimeisetkin edulliset harrastukset kuten uimahallit, museot, kirjastojen tapahtumat. Todella toivon, ettei tämä ala näkyä itsemurha- ja perhesurmatilastoissa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Yhtään ei ole julkista keskustelua tästä aiheesta, vaikka olisi todella tärkeää.

Baareista vaan jauhetaan, kuka pääsee ja kuka ei.

Vierailija
2/16 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansa kääntyy kansaa vastaan, ihmiset toisiaan vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki palvelut toimivat hyvin, jos baarissa , leffassa yms haluaa käydä voi mennä eka korona testiin, jos ei ole rokotettu. Ei noissa paikoissa ole kenellekään mitään pakkoa edessä käydä.

Vierailija
4/16 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo korona passi on todella hyvä, muuten nää palvelut olisivat kaikilta suljettu, tän maan talous ei pyöri jos palveluita ei voida tuottaa.

Vierailija
5/16 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi tämä kärsimys rokottamattomat?

Vierailija
6/16 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten minua harmittaa ja kauhistuttaa se miten pitkäaikaiset ja peruuttamattomat jäljet tämä jättää lapsiin. Tauti on vaarallinen vain murto-osalle väestöstä ja silti lasten harrastuksia perutaan, vanhemmat lapset kiusaavat toisiaan jos joku ei ole ottanut rokotetta ja eristävät porukan ulkopuolelle.. ja ennen kaikkea lapset oppivat, että he voivat olla vaaraksi muille. Miettiä nyt millainen psykologinen taakka pienelle lapselle??

Asun ulkomailla ja näin tänään ruokakaupassa ehkä reilu 2v lapsen kangasmaski naamalla. Oma lapseni on suurin piirtein saman ikäinen eikä tulisi mieleenkään peittää hänen hengitysteitään maskilla.. Ihan hirveän pahaa teki tuon pienen pojan puolesta :( varsinkin kun kangasmaski ei edes millään tasolla suodata viruksia eikä siten suojaa lasta. Ainoastaan psykologinen vaikutus on taattu.

Tähän kaikkeen voi vanhemmat itse vaikuttaa, sillä miten he itse asioihin suhtaantuu.

Vierailija
7/16 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo korona passi on todella hyvä, muuten nää palvelut olisivat kaikilta suljettu, tän maan talous ei pyöri jos palveluita ei voida tuottaa.

Täysin samaa mieltä. Suomessa suurin osa väestöstä on jo rokotettu joka tapauksessa.

Vierailija
8/16 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

persut pyrkii juuri tuohon, korona kunn leviäisi ja asioita laitettaisiin kiinni ja Suomen talous halvaantuisi, se on heidän päämäärä

Vierailija
9/16 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarit, yökerhot ym. voi hyvin sulkea kokonaan. Ihan tarpeetonta menoa ja rahanmenoa.

Sen sijaan esim. kirjasto, uimahalli, ohjatut ryhmäliikuntatunnit jne ovat tärkeitä terveyden ylläpitämiseksi. Näillä 20 asteen pakkasille ei voi varsinkaan vanhemmat ihmiset viettää pitkiä aikoja ulkona, pakkanen alkaa ottaa hengestä. Hengästyttävä liikunta ulkosalla on nyt mahdotonta.

Vierailija
10/16 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei passin vaihtoehto ole sulkeminen vaan kävijämäärän rajoittaminen. Toimii paljon paremmin, kun virusta kantavat rokotetut eivät höngi toistensa suuhun lähikontaktissa kuten nyt tapahtuu.

Vierailija
11/16 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun suurelle massalla selviää, että rokotteiden sisältämä grafeenihydroksidi tarkoittaa nanokokoisia partateriä ja päivät on siltä osin luetut niin melkoinen kaaos tulee seuraamaan. Paina vaan hulluna alapeukkua, jos kuulit tämän ensimmäistä kertaa, mutta puolen vuoden päästä tämäkin on yleistä tietoa.

Tarkoitatko grafeeinioksidia? Sähköä johtavia metallihiukkasia? Olen itse rokottamaton, ja olen toki tästä kuullut. Mutta miksi niitä olisi rokotteessa, minkä ihmeen takia?

Vierailija
12/16 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

koronapassi on kontrollointia varten. Kyse ei ole ollut pitkään aikaan mistään terveydestä.

Vierailija
13/16 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä oli huvittava käydä kauppakeskuksen ravintolamaailmassa ja huomata se että jokainen koronapassia vaativa ravintola oli lähes tyhjä tai vain pari ihmistä, sitten se perällä oleva passia vaatimaton paikka oli lähes täynnä ihmisiä.

Miten ne muut ravintolat tämän nähdessään voi pitää tätä järkevänä? Joo, kieltäydytään rahasta! 

Tämä entisestään motivoi minua siihen että en koskaan tule astumaan passia vaativaan paikkaan, vaikka minulla passi olisikin.

Ei terveydentilan perusteella syrjinnälle! Ei terveyspassille.

Saksalaisilla oli 30-luvulla jotain nimeltä " Ge su ndh eits pass".

Käännettynä se tarkoittaa Terveyspassia. Mihin maailma on menossa, kun aletaan toistamaan historiaa?

Ravintolat on aika lailla pakotettuja tähän. Jos myy alkoholia ja haluaa olla pidempään auki kuin kuuteen, niin on pakko olla passi. Luultavasti se täysi paikka, jonka näit, ei myy alkoholia. Tämäkin oli täyttä huijausta, kun ensin luvattiin, että passin edellyttäminen on ravintoloille valinnaista. Kuitenkin siihen nyt aika lailla  pakotetaan. 

Jättämällä käyttämättä passipaikkoja voi kuitenkin vaikuttaa siihen, että yritysmaailma alkaa vaatimaan passin poistamista.

Näin se vain on toimittava, vaikka joku yritys pakon sanelemana passia käyttäisikin.

Vierailija
14/16 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua mihinkään nurkkaan kukaan pysty ajamaan.

Vierailija
15/16 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä oli huvittava käydä kauppakeskuksen ravintolamaailmassa ja huomata se että jokainen koronapassia vaativa ravintola oli lähes tyhjä tai vain pari ihmistä, sitten se perällä oleva passia vaatimaton paikka oli lähes täynnä ihmisiä.

Miten ne muut ravintolat tämän nähdessään voi pitää tätä järkevänä? Joo, kieltäydytään rahasta! 

Tämä entisestään motivoi minua siihen että en koskaan tule astumaan passia vaativaan paikkaan, vaikka minulla passi olisikin.

Ei terveydentilan perusteella syrjinnälle! Ei terveyspassille.

Saksalaisilla oli 30-luvulla jotain nimeltä " Ge su ndh eits pass".

Käännettynä se tarkoittaa Terveyspassia. Mihin maailma on menossa, kun aletaan toistamaan historiaa?

Ravintolat on aika lailla pakotettuja tähän. Jos myy alkoholia ja haluaa olla pidempään auki kuin kuuteen, niin on pakko olla passi. Luultavasti se täysi paikka, jonka näit, ei myy alkoholia. Tämäkin oli täyttä huijausta, kun ensin luvattiin, että passin edellyttäminen on ravintoloille valinnaista. Kuitenkin siihen nyt aika lailla  pakotetaan. 

Samoin rokotteenkin kohdalla, vapaaehtoinen, mutta elämä tehdään vaikeaksi ilman sitä. Miettikää nyt mikä riski vakavalle teholle tai edes sairaalaan vievälle taudille on jollain 18 vuotiaalla? Sen sijaan sairaaloiden nuorisopsykiatrian osastot ovat täynnä!

Vierailija
16/16 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten minua harmittaa ja kauhistuttaa se miten pitkäaikaiset ja peruuttamattomat jäljet tämä jättää lapsiin. Tauti on vaarallinen vain murto-osalle väestöstä ja silti lasten harrastuksia perutaan, vanhemmat lapset kiusaavat toisiaan jos joku ei ole ottanut rokotetta ja eristävät porukan ulkopuolelle.. ja ennen kaikkea lapset oppivat, että he voivat olla vaaraksi muille. Miettiä nyt millainen psykologinen taakka pienelle lapselle??

Asun ulkomailla ja näin tänään ruokakaupassa ehkä reilu 2v lapsen kangasmaski naamalla. Oma lapseni on suurin piirtein saman ikäinen eikä tulisi mieleenkään peittää hänen hengitysteitään maskilla.. Ihan hirveän pahaa teki tuon pienen pojan puolesta :( varsinkin kun kangasmaski ei edes millään tasolla suodata viruksia eikä siten suojaa lasta. Ainoastaan psykologinen vaikutus on taattu.

Tähän kaikkeen voi vanhemmat itse vaikuttaa, sillä miten he itse asioihin suhtaantuu.

Miksi tuo alkuperäinen viesti poistettiin? Eikö koronarajoitusten vaikutuksista lapsiin saa olla huolissaan??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä