Veljeni aikoo ryhtyä "isäksi" avovaimoni siskon lapselle
Veljeni avovaimon 17-vuotias sisko pamahti paksuksi yhden yön hoidosta (ei tiedä kuka). Veljeni aikoo ryhtyä tälle lapselle "isäksi", koska lapsella ei muutakaan isää ole. Ei siis viralliseksi isäksi, mutta miehen malliksi.
Veljeni on 31-vuotias, enkä sinänsä epäile hänen kykyään tarjota lapselle hoivaa ja miehen mallia, mutta koko kuvio tuntuu jotenkin perverssiltä.
Veljeni siis seurustelisi avovaimonsa kanssa ja samalla hoitaisi avovaimonsa siskon lasta... Voiko tällainen kuvio muka oikeasti toimia?
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 02:08"]
Ja sama nainen on sekä veljesi että sinun avovaimo? On kyllä sekava kuvio.
[/quote]
Ei, kun minun veljeni avovaimon sisko saa lapsen. Tälle lapselle veljeni aikoo ryhtyä "isäksi".
No otsikon tiedot ja teksti ovat nyt ristiriidassa keskenään. Oliko tuo avovaimo nyt sinun vai veljesi?
Siis ei tuossa ole mitään ihmeellistä jos kyseessä veljesi avovaimon sisko. Oikeasti tosi hyvä jos lapsella on myös joku miehen malli elämässä. En nyt halua dissata yh mammoja, mutta tilastollisesti isähahmon läsnäolo parantaa lapsen mahdollisuuksia kehittyä yhteiskunnan kannalta hyödylliseksi kansalaiseksi. Tässä täyy huomioida, että usein vaihtuvat isähahmot taas eivät aja samaa asiaa. Lapsi kokee tulleensa hyljätyksi moneen otteeseen. Jos veli on sitoutunut prijektiin ja on mukana seuraavat 20 vuotta, niin ihan hyvä.
Taitaa olla lapsen oikea isä. Ei kukaan muuten tuollasta ehdottais :D
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 02:19"]
[/quote]
Joo, saanu ukko teinilihaa paljaana :D
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 02:23"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 02:19"]
[/quote]
Joo, saanu ukko teinilihaa paljaana :D
[/quote]
Ei minunkaan isäni ole "oikea" isäni, vaan ainoastaan mies, joka auttoi äitiäni lapsen hoidossa sekä taloudellisesti että käytännössä. Hänellä ei koskaan ole ollut suhdetta äitini kanssa eikä hän ole koskaan ollut naimisissa (joskus olen epäillyt häntä homoksi).
Isäni ei ole minulle yhtä läheinen kuin olisi oikea isäni, mutta kuitenkin hyvin rakas ja läheinen ihminen, josta olen kiitollinen ja joka on varmasti vaikuttanut myönteisesti kasvuuni. Onpahan yksi ihminen, jonka puoleen voin kääntyä vaikeissa tilanteissa.
Ja sama nainen on sekä veljesi että sinun avovaimo? On kyllä sekava kuvio.