Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEIJASTINVALJAAT! :) "Pääkaupunkiseudun on vallannut turvallinen pukeutumistrendi, sillä kaikki haluavat nyt näkyä."

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan naurettava asuste. Pelle.

Se ei ole asuste, se on turvaväline. Vähä niinku turvavyökin, you know?

Vierailija
22/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen toivonut tuollaisia joulupukilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan,olin jotain 10v, naapurin kaksi teiniä jäi auton alle,väärällä puolella tietä,ilman heijastinta. Toinen kuoli.

Muistan sen nimen vieläkin vaikken tuntenutkaan.

Aina on heijastin matkassa,sen opin siitä.

Vierailija
24/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan naurettava asuste. Pelle.

Se ei ole asuste, se on turvaväline. Vähä niinku turvavyökin, you know?

Tommoset pellet ilman heijastinta siellä auton alla just onkin...

Vierailija
25/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita heijastimia nyt muitakin kun jotkut typerät valjaat. Yhtä naurettavat oli ne heijastinliivit.

Vierailija
26/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autoilijan kannalta vanhan ajan pieni heiluva heijastin on paremmin havaittavissa. Silmä löytää liikkeen helpommin kuin liikennemerkiksi naamioituneen jalankulkijan.

Minä autoilijana pidän enemmän valjaista, nekin ovat liikkeessä ja heijastavaa pinta-alaa on enemmän. Ostin itsellenikin, matkaa parkkipaikalta työpaikalle on puolisen kilometriä mörönpimeyttä ja talvivaatteet mustat.

Mitenkään et näe valjaiden heiluvan jos ajat kohti tien reunassa kävelevää jalankulkijaa.

Kädessä heiluva heijastinnauhakin on parempi.

Vierailija
27/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita heijastimia nyt muitakin kun jotkut typerät valjaat. Yhtä naurettavat oli ne heijastinliivit.

Näen sieluni silmin, kun teini mutrusuu siellä äksyilee.

Vierailija
28/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autoilijan kannalta vanhan ajan pieni heiluva heijastin on paremmin havaittavissa. Silmä löytää liikkeen helpommin kuin liikennemerkiksi naamioituneen jalankulkijan.

Minä autoilijana pidän enemmän valjaista, nekin ovat liikkeessä ja heijastavaa pinta-alaa on enemmän. Ostin itsellenikin, matkaa parkkipaikalta työpaikalle on puolisen kilometriä mörönpimeyttä ja talvivaatteet mustat.

Mitenkään et näe valjaiden heiluvan jos ajat kohti tien reunassa kävelevää jalankulkijaa.

Oletko se, joka luulee liivejä/valjaita liikennemerkiksi? 😆

Vierailija
29/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta tuo teinille niin mutrusuu muuttuu heti.

https://www.boozt.com/fi/fi/timberland-children/puffer-jacket_29705289/…

Vierailija
30/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne yhden koon ja mahtuvatko kaikille? Luulen, että tuollainen olisi hankala pukea käyttämäni villakangastakin päälle ( ja mahtuisiko edes) ja muuta talvitakkia mulla ei ole.

Vierailija
31/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät heilu, liikkuvat. En toistaiseksi ole nhnyt kenenkään nököttävän tienlaidassa paikallaan "liikennemerkin näköisenä". En pidä niistä renksoista itselläni, ne putoilevat.

Vierailija
32/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta tuo teinille niin mutrusuu muuttuu heti.

https://www.boozt.com/fi/fi/timberland-children/puffer-jacket_29705289/…

Miksi ihmeessä ostaisin mitäänventovieraalle trollille?

Vierailija
33/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muoti-ilmiönä järkevimmästä päästä. Ohittaa heittämällä risat farkut ja paljaat nilkat.

Vierailija
34/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne yhden koon ja mahtuvatko kaikille? Luulen, että tuollainen olisi hankala pukea käyttämäni villakangastakin päälle ( ja mahtuisiko edes) ja muuta talvitakkia mulla ei ole.

Niitä on monenlaisia ja -kokoisia. Itselläni on pinkit, jotka saa säädettyä juuri sopivan kokoisiksi. Käytän vain lenkkeillessä.

Villakangastakin kanssa laittaisin jonkun roikkuvan heijastimen, riittää kaupungilla liikkuessa ihan hyvin.

Vierailija
35/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista tulee mieleen ne lasten valjaat mitä ennen käytettiin taaperoilla. Jättikokoinen taapero. :)

Vierailija
36/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista tulee mieleen ne lasten valjaat mitä ennen käytettiin taaperoilla. Jättikokoinen taapero. :)

Vain talutushihna puuttuu.

Vierailija
37/37 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa jutussahan sanottiin ettei ole uusi juttu vaan jo vuosia ollut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi