HEIJASTINVALJAAT! :) "Pääkaupunkiseudun on vallannut turvallinen pukeutumistrendi, sillä kaikki haluavat nyt näkyä."
Kommentit (37)
Mä olen toivonut tuollaisia joulupukilta.
Aikoinaan,olin jotain 10v, naapurin kaksi teiniä jäi auton alle,väärällä puolella tietä,ilman heijastinta. Toinen kuoli.
Muistan sen nimen vieläkin vaikken tuntenutkaan.
Aina on heijastin matkassa,sen opin siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan naurettava asuste. Pelle.
Se ei ole asuste, se on turvaväline. Vähä niinku turvavyökin, you know?
Tommoset pellet ilman heijastinta siellä auton alla just onkin...
Onhan noita heijastimia nyt muitakin kun jotkut typerät valjaat. Yhtä naurettavat oli ne heijastinliivit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autoilijan kannalta vanhan ajan pieni heiluva heijastin on paremmin havaittavissa. Silmä löytää liikkeen helpommin kuin liikennemerkiksi naamioituneen jalankulkijan.
Minä autoilijana pidän enemmän valjaista, nekin ovat liikkeessä ja heijastavaa pinta-alaa on enemmän. Ostin itsellenikin, matkaa parkkipaikalta työpaikalle on puolisen kilometriä mörönpimeyttä ja talvivaatteet mustat.
Mitenkään et näe valjaiden heiluvan jos ajat kohti tien reunassa kävelevää jalankulkijaa.
Kädessä heiluva heijastinnauhakin on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita heijastimia nyt muitakin kun jotkut typerät valjaat. Yhtä naurettavat oli ne heijastinliivit.
Näen sieluni silmin, kun teini mutrusuu siellä äksyilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autoilijan kannalta vanhan ajan pieni heiluva heijastin on paremmin havaittavissa. Silmä löytää liikkeen helpommin kuin liikennemerkiksi naamioituneen jalankulkijan.
Minä autoilijana pidän enemmän valjaista, nekin ovat liikkeessä ja heijastavaa pinta-alaa on enemmän. Ostin itsellenikin, matkaa parkkipaikalta työpaikalle on puolisen kilometriä mörönpimeyttä ja talvivaatteet mustat.
Mitenkään et näe valjaiden heiluvan jos ajat kohti tien reunassa kävelevää jalankulkijaa.
Oletko se, joka luulee liivejä/valjaita liikennemerkiksi? 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta tuo teinille niin mutrusuu muuttuu heti.
https://www.boozt.com/fi/fi/timberland-children/puffer-jacket_29705289/…
Onko ne yhden koon ja mahtuvatko kaikille? Luulen, että tuollainen olisi hankala pukea käyttämäni villakangastakin päälle ( ja mahtuisiko edes) ja muuta talvitakkia mulla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät heilu, liikkuvat. En toistaiseksi ole nhnyt kenenkään nököttävän tienlaidassa paikallaan "liikennemerkin näköisenä". En pidä niistä renksoista itselläni, ne putoilevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta tuo teinille niin mutrusuu muuttuu heti.
https://www.boozt.com/fi/fi/timberland-children/puffer-jacket_29705289/…
Miksi ihmeessä ostaisin mitäänventovieraalle trollille?
Tuo on muoti-ilmiönä järkevimmästä päästä. Ohittaa heittämällä risat farkut ja paljaat nilkat.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne yhden koon ja mahtuvatko kaikille? Luulen, että tuollainen olisi hankala pukea käyttämäni villakangastakin päälle ( ja mahtuisiko edes) ja muuta talvitakkia mulla ei ole.
Niitä on monenlaisia ja -kokoisia. Itselläni on pinkit, jotka saa säädettyä juuri sopivan kokoisiksi. Käytän vain lenkkeillessä.
Villakangastakin kanssa laittaisin jonkun roikkuvan heijastimen, riittää kaupungilla liikkuessa ihan hyvin.
Noista tulee mieleen ne lasten valjaat mitä ennen käytettiin taaperoilla. Jättikokoinen taapero. :)
Vierailija kirjoitti:
Noista tulee mieleen ne lasten valjaat mitä ennen käytettiin taaperoilla. Jättikokoinen taapero. :)
Vain talutushihna puuttuu.
tuossa jutussahan sanottiin ettei ole uusi juttu vaan jo vuosia ollut
Se ei ole asuste, se on turvaväline. Vähä niinku turvavyökin, you know?