Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi naimisiin

Vierailija
09.03.2015 |

mutta itse en ole siihen valmis. Olemme olleet viisi vuotta yhdessä ja olen ollut kyllä onnellinen, on kuitenkin yksi iso mutta: sain tietää alkuvuodesta miehen pettäneen minua useasti ensimmäisten kolmen vuoden aikana ja mies siis kertoi itse. Näen miehessä muutoksen aiempaan nähden ja uskon ettei petä enää, mies on aidosti omistautunut minulle ja lapsellemme.

Ongelma on kuitenkin että vaikka aikoinaan ounastelinkin jotain tapahtuneen, olen vasta nyt päässyt oikeasti käsittelemään asiaa. Rakastan miestäni ja haluan solmia avioliiton hänen kanssaan kun olen siihen jälleen valmis, en vain ole vielä. Mies tuntuu kuitenkin pelkäävän nyt että olen jättämässä hänet vaikka olen selittänyt asian laidan useasti; tarvitsen vain aikaa käsitellä asioita.

kuinka saisin miehen ymmärtämään tilanteen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietääkin pelätä, jos on kerta mennyt pettämään. Olet jo selittänyt asian useaan otteeseen, ei sinun tarvitse tehdä enää mitään. Alat vain käsittelemään asiaa. Kyllähän se mies sitten huomaa, ettet ole häntä jättämässä.

Vierailija
2/7 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen itsekäs sika kertoo pettäneensä? Riskeerataan koko suhde sen takia, että halutaan saada anteeksi ja hyvä omatunto. Miehet usein haluavat naimisiin, juuri saadakseen kotirauhan aikaiseksi ja vakuuttaakseen naiselle, että kaikki on kunnossa. Tässä äijä tosin tekee tuonkin ihan itsensä vuoksi. No toivottavasti tuo mies nyt edes oppisi ajattelemaan vähemmän omaa napaansa epävarmuutensa puristuksessa. Vituttaa, että jollain urpolla on noin hyvä muija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :) välillä on vain hieman hankala keskittyä omiin tunteisiin kun näkee toisen levottomuuden, mutta ehkä se tästä pikkuhiljaa näinkin rauhoittuu. Tuntuu vain että pitäisi osata "puhua miestä" jotta viesti menisi perille nopeammin.

Ap

Vierailija
4/7 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:51"]Millainen itsekäs sika kertoo pettäneensä? Riskeerataan koko suhde sen takia, että halutaan saada anteeksi ja hyvä omatunto. Miehet usein haluavat naimisiin, juuri saadakseen kotirauhan aikaiseksi ja vakuuttaakseen naiselle, että kaikki on kunnossa. Tässä äijä tosin tekee tuonkin ihan itsensä vuoksi. No toivottavasti tuo mies nyt edes oppisi ajattelemaan vähemmän omaa napaansa epävarmuutensa puristuksessa. Vituttaa, että jollain urpolla on noin hyvä muija.
[/quote]

Tästäkin minulla on tosiaan vähän ristiriitaiset tunteet. Toisaalta arvostan rehellisyyttä, tiedänpähän oikeasti millaisen ihmisen kanssa olen ja saan itse valita mitä teen. Mutta sitten taas mietin olisiko ollut parempi jos en olisi saanut tietää.

Ajatusten pyörittelyä tosiaan vielä, mutta tuntuu hyvältä saada rehellisiä mielipiteitä asiaan! :)

Ap

Vierailija
5/7 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluaisit naimisiin petturi-sian kanssa?

Vierailija
6/7 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko miehen kanssa yhteen jääminen sittenkin vain tyytymistä? Ei varmaan vastaa mielikuvaasi unelmien miehestä. Itse en pääsisi pettämisestä yli, kun itselleni sellainen olisi mahdotonta. 

Miehen on ihan turva ruveta kiristämään tuossa tilanteessa. Olet tosi kiltti kun ylipäänsä harkitset hänen kanssaan naimisiin menoa. Sinulla on oikeus ottaa niin paljon aikaa kuin oikeasti tarvitset.

Vierailija
7/7 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä suhteessa yhä koska rakastuin mieheeni uudelleen reilu vuosi sitten. Olimme painineet ongelmien kanssa joita en ymmärtänyt(ennen kuin tosiaan nyt) ja ilmoitin että en jaksa enää. Olin tosiaan lähtemässä jo kun keskustelu ja läheisyys alkoikin taas sujua ja löysin uusia ihania puolia hänestä.

Juuri siksi että miehestä kuoriutui tapahtuneen jälkeen tavallaan se oikea ihminen, joka jakaa asioitaan ja tunteitaan, antaa minulle mahdollisuuden yrittää vielä. Olen itse ollut aina täysin pettämistä vastaan ja se tässä valinnassa minut itsenikin yllätti. Ja jos en uskoisi tämän voivan oikeasti vielä onnistua, en olisi jäänyt jo pelkästään pienen poikani vuoksi.

Olen kyllä myös tehnyt selväksi että yhtään vastaavaa virhettä en enää hyväksy.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi