Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos sopii ulosoton kanssa maksusuunnitelman, meneekö luottotiedot?

Vierailija
08.03.2015 |

Jos siis noudattaa suunnitelmaa? Vai missä vaiheessa ne menee?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän ne oo jo mennyt kerta ulosotossa jotain on...

Vierailija
2/8 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos on vasta perinnässä niin perintätoimiston kanssa kun sovit ja noudatat suunnitelmaa niin ei mene ne luottotiedot. -2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:01"]

[/quote]

Eivät mene automaattisesti, jos henkilö on asiakkaana ulosottotoimistossa. Maksusuunnitelman noudattaminen ei vie luottotietoja. Se on hyvä alku.

Vierailija
4/8 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:03"]

[/quote]

Eivät mene automaattisesti, jos henkilö on asiakkaana ulosottotoimistossa. Maksusuunnitelman noudattaminen ei vie luottotietoja. Se on hyvä alku.

[/quote]

Väärin. Riippuu velasta. pikavipit vie, verovelka ei. laskut? täysin riippuvaisia laskuttajasta.
Maksusoppari on sitä varten, ettei tarvitse suorittaa ulosmittausta eikä lipsahda varattomuustuomion puolelle.

-m35, entinen mäntti.

Vierailija
5/8 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:03"]

[/quote]

[/quote]

Väärin. Riippuu velasta. pikavipit vie, verovelka ei. laskut? täysin riippuvaisia laskuttajasta.
Maksusoppari on sitä varten, ettei tarvitse suorittaa ulosmittausta eikä lipsahda varattomuustuomion puolelle.

-m35, entinen mäntti.

[/quote]

Itse olet väärässä, olen itse työskennellyt ulosottotoimistossa. nro 4

Vierailija
6/8 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene, jos kyse on lain perusteella suoraan ulosottoon menevästä asiasta kuten esim. veroista. Been there, done that nim. 2000 euron mätkyt

Vierailija
7/8 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, mulla kun on pari pikavippiä ja kulutusluottoa, niin niistä kaiketi heti menee luottotiedot, tai siis 60vrk alkup. eräpäivästä? Meneekö se sen jälkeen sitten ulosottoon? Voiko siitä silloin vielä sopia ulosoton kanssa maksusopimuksen? Mulla olis menossa fixura -vertaislainaa ~5000€, ferratum joustava ~2000€ ja pikavippejä: vivus, trustbuddy ja ostosraha kaikenkaikkiaan ~2000€. Näistä kai menee luottotiedot?

Vierailija
8/8 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni meni kelan rakaisinperinnät ulosottoon, soitin ja sovin 62e/kk maksusuunnitelman. Maksoin joka kk 1pv tuon kyseisen summan ja luottotiedot säästyivät. Se jos laskut on ulosotossa, ei meinaa että luottotiedot olis jo mennyt/menossa, kunhan hoitaa asian ajoissa kuntoon :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän