Mistä 27v perheellinen nainen voisi saada ystäviä?
Minulla on muutama kaveri, mutta ei juurikaan ystäviä. Nämäkin kaverit ovat sellaisia että nähdään aina sillon tällöin kun keritään, ja yleensä vaan lasten kanssa. Tajusin, että minulta puuttuu sellaisia ystäviä, joiden kanssa voisi vaikka joskus istua iltaa ja käydä ulkona. Vaikka lapsiani rakastan ja nautin perhe-elämästä, haluaisin joskus päästä tuulettumaan, mutta minulla ei ole ketään jonka kanssa lähtisin. Töissäkään ei oikein kukaan työkavereista ole sellainen jonka kanssa voisi viettää aikaa työn ulkopuolella. Mistä voisin saada kavereita tässä iässä ja tällä elämäntilanteella? Tuntuu tosi vaikealle näin aikuisena löytää niitä uusia kavereita.
Kommentit (20)
Mä ainakin yliopistolta. Tosin en ole osallistunut liikakansoittamiseen.
N29
Keskity vain loppuvuoden ajan peheeseen. Joulu 3 viikon päästä ja lapsille tärkeä - älä NYT hanki mitään uutta hässäkkää... Toki voit ensi vuodelle miettiä.
Ehdotus: jonkun lapsen kaveri. (Muista kunnioittaa kaverisuhteessa lapsen tunteita.)
Työpakalta tai harrastuksista. Tosin myönnän, että vaikeaa on. Omakin ystäväpiirini on peräisin teini-iältä, vaikka olen jo keski-ikäinen. Sen jälkeen en ole saanut kuin joitain ystäviä opiskelu-, työ- tai harrastuspiireistä.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä vastausta mutta täällä toinen pian 27v äiti samassa tilanteessa!
Vaihtakaa yhteystietonne. Vaikka sovitte olen siellä ja siellä silloin ja siloin.Joku laukku ,vaate huivi merkinä.Kirjasto esim. Tai etsitte alueen asukastalot siellä kohtatte vinki mikä asukastalo? Äiti lapsikerhot?Lasten leikki puisto..
Onko parittelukumppanilla ystäviä, vai lähtikö hänenkin aivonsa istukan mukana?
Lasten kavereiden perheistä, siis lasten kavereiden äitejä, ei isiä. Paitsi jos lasten kaverilla on kaksi isää.
Täällä olisi sinulle panoystävä.
Juha34
Vierailija kirjoitti:
Juha34
Ei naiset halua seksiä vaan syvällisiä keskusteluja Temppareista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juha34
Ei naiset halua seksiä vaan syvällisiä keskusteluja Temppareista.
Voi kyllä keskustella samalla kun penikseni liukuu naisen aukkoihin.
Juha34
Vierailija kirjoitti:
Missä päin asut? Jos et hirveän kaukana niin olisi mahtavaa tutustua!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Missä asut?
Pohjois-Savossa asun. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin asut? Jos et hirveän kaukana niin olisi mahtavaa tutustua!
Ap
Helsingissä asun.
Mikset kysyisi näitä, joita näet silloin tällöin lasten kanssa useammin kylään ilman lapsia? Tai ehdots, jos lähtisivät istumaan iltaa ulos tms.? Miksi siis et kehittäisi noita ystävyyssuhteita?
Vierailija kirjoitti:
Mikset kysyisi näitä, joita näet silloin tällöin lasten kanssa useammin kylään ilman lapsia? Tai ehdots, jos lähtisivät istumaan iltaa ulos tms.? Miksi siis et kehittäisi noita ystävyyssuhteita?
No olen joskus yrittänytkin kysellä, mutta monesti tuntuu olevan niin että ovat niin kiinni lapsissaan että eivät ole kovin innostuneita olleet ehdotuksista.. ap
Ei ole lapsia ja on kavereita mutta en jaksa niitä. Oon mieluiten yksin ja oon 10 vuotta ap:ta vanhempi. On töitä ja opiskelua mutta kaverit ei kiinnosta. Olen introvertti.
Vierailija kirjoitti:
Keskity vain loppuvuoden ajan peheeseen. Joulu 3 viikon päästä ja lapsille tärkeä - älä NYT hanki mitään uutta hässäkkää... Toki voit ensi vuodelle miettiä.
Ehdotus: jonkun lapsen kaveri. (Muista kunnioittaa kaverisuhteessa lapsen tunteita.)
Olisko hiukka outoa että 27v kaveeraa lapsen kaverien kanssa? Jos ajattelee että tuon ikäisen naisen lapset olis about max 10 vuotiaita?
Vierailija kirjoitti:
Juha34
Av!
Laitoin yv!
Käytkö lasten kanssa missään harrastuksissa, perhekerhossa, muihin vanhempiin on helppo tutustua.