Miksi hopeakettu potkukelkan kyydissä on tabu palstalla?
Kommentit (7)
Minäkin olin juuri lukemassa sitä ketjua - ajatella, se oli vihdoin tajunnut miten vanha on ja siirtynyt potkukelkkaan - kun se yhtäkkiä katosi.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin juuri lukemassa sitä ketjua - ajatella, se oli vihdoin tajunnut miten vanha on ja siirtynyt potkukelkkaan - kun se yhtäkkiä katosi.
Ei vanha, vaan vihreä ja vähän rahat loppu.
Tulee mieleen yksi hopeakettu, jota oma mamma tuli hakeen potkukelkalla firman illanvietosta, ettei kettu joudu pahoille teille - kuten ketulla oli usein tapana.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen yksi hopeakettu, jota oma mamma tuli hakeen potkukelkalla firman illanvietosta, ettei kettu joudu pahoille teille - kuten ketulla oli usein tapana.
mies53v
Oikeasti mammat tykkää hopeaketusta, kukapa sitä charmia voisi vastustaa? Hopeinen juova vaan vilahtaa pakkasyössä, kun hopeakettu sujahtaa ohi potkukelkallaan.
Minäkin ihmettelen miksi aihe on tabu? Siis sehän pitäisi olla luonnollinen jatkumo kesälle. Kesällä rollaattorilla ja talvella tietty potkukelkalla🤠
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vanha, vaan vihreä ja vähän rahat loppu.
Persuhan se. Auto ajettu katolleen ja kortti kuivumassa.
Mammojen helemat paukku.