Kummat on kauniimmat?
Kommentit (101)
Ihan vain objektina noi alemmat.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:41"]Isommat on paremmat kauniit ja olisi ihana vatkata niitä tai katsoa niitä huumaantuneena kun niiden omistaja ratsastaa päälläni. Kuvan pienissä rinnoissa eniten tökkii noi rusketusraidat, hyi yöks, pahin turn off ikinä.
Nännipihat myös isoissa paljon nätimmät.
[/quote]
Note to self: älä ota aurinkoa bikineissä. Ap
Noista valiten ja ilman lisähuomautuksia tykkään isommista enemmän.
Tähän kysymykseen on vain yksi vastaus: kummatkin ovat naisen rinnat ja hyvät rinnat normaaliin elämään.
Nainen ei ole näyttelyesine, joten kunnioittakaa ja arvostakaa itseänne hieman enemmän, äläkää postatko kuvianne nettiin.
Hyvää naistenpäivää kaikille naisille kaikennäköisine ja -kokoisine rintoineen!!! :-)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:41"]
Isommat on paremmat kauniit ja olisi ihana vatkata niitä tai katsoa niitä huumaantuneena kun niiden omistaja ratsastaa päälläni. Kuvan pienissä rinnoissa eniten tökkii noi rusketusraidat, hyi yöks, pahin turn off ikinä. Nännipihat myös isoissa paljon nätimmät.
[/quote]
Niiiiiin naisen kommentti :D
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:11"]Ei kummatkaan.
Toisessa on huonot rinnat ja toisessa kuvassa nuori poika.
[/quote]
Huutonaurua... A85 mimmikaveri nauttisi tuosta viimeisestä kommentista, mutta enpähän taida kertoa.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:38"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:08"] http://aijaa.com/7MSVhT [/quote] Eli ylemmässä kuvassa on ap.n rinnat ja alemmassa hänen 13-15v tyttären? [/quote] Nope. Isommat on kaverin ja alemmat omat ja väitellään kummalla paremmat. Itse haluaisin isommat (kiitos kaikista noista poikakommenteista<3 feels good), ja kaveri haluaisi pienemmät. Ap [/quote] Niin ja molemmat 26-vuotiaita. Ap
[/quote]
Nuotena jo riippuu...onko imettänyt? Koulutuksenne?
[/quote]
Miten koulutus tähän liittyy? :D ei ole kumpikaan imettänyt. Ap
Ihminen joka linkittelee tänne kuvia itsestään täytyy olla eräänlainen "henkinen masokisti". Nauttii siitä, että häntä pilkataan? Kuten on sanottu, sellaisia tissejä/persettä/kasvoja ei ole, että täällä ei saisi haukkuja.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:38"] [quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:08"] http://aijaa.com/7MSVhT [/quote] Eli ylemmässä kuvassa on ap.n rinnat ja alemmassa hänen 13-15v tyttären? [/quote] Nope. Isommat on kaverin ja alemmat omat ja väitellään kummalla paremmat. Itse haluaisin isommat (kiitos kaikista noista poikakommenteista<3 feels good), ja kaveri haluaisi pienemmät. Ap [/quote] Niin ja molemmat 26-vuotiaita. Ap [/quote] Nuotena jo riippuu...onko imettänyt? Koulutuksenne? [/quote] Miten koulutus tähän liittyy? :D ei ole kumpikaan imettänyt. Ap
[/quote]
Mietin vain, että minkälainen ihminen postaa itsestään ja tisseistään kuvia keskustelupalstalle arvosteltavaksi. Koulutus saattaa tuoda lisävalaistusta asiaan.
Laita vertailukuvat myös pilluista, mieluiten levitettynä. Tai sunnuntaipäivän ratoksi arvausleikki, älä heti kerro kumpi pillu on kumman niin voimme mielessämme arvata tissi+pilluparit.
Molemmat kauniit, mutta jos täytyy valita niin alemmat. Lopettakaa nyt tuo haukkuminen, aikuiset ihmiset.
Minulla oli ennen yhtä isot tai isommat rinnat kuin alemmalla ja olin laiha kun sain ne lääkeperäisten hormonhäiriöiden seurauksena. Ehkä sen takia pidin alempaa yhtä paljon miehenä kuin naisena; minä kun en ala nauraa räkättämään "miestisseille" joka kadunkulmassa, kun taas joidenkin mielestä miehellä tulee olla täysin litteä rinta ja oikein pienet nykerönännit. Varmaan minulla on vieläkin löysä ja epämiehekäs rinta jonkun mielestä.
Ei siis kannata fiksaantua liikaa tuohon rintaan, koska se on sukupuolilla kuitenkin aika samankaltainen, kuten alemmasta kuvasta näkee; yläpää ja alapää ovat ne alueet, missä ne tärkeimmät kohdat ja erot ovat...ja kokonaisuus pitää yleensäkin huomioida.
Jollain tavalla tuossa alemmassa kuvassa on minusta kauniimpi rinta, koska se näyttää vaaleammalta ja ryhdikkäämmältä. Ylemmässä kuvassa taas on alastonta naista kokonaisuutena ajatellen kiihottavampi rinta, koska se signaloi enemmän naiseutta ja on siinä vähemmässä kauneudessa ja vähäisemmässä ryhdikkyydessä tavallaan hyvällä tavalla syntisemmän näköinen.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:50"]
Laita vertailukuvat myös pilluista, mieluiten levitettynä. Tai sunnuntaipäivän ratoksi arvausleikki, älä heti kerro kumpi pillu on kumman niin voimme mielessämme arvata tissi+pilluparit.
[/quote]
KANNATETAAN. Nyt vaginat esiin ja sassiin.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:55"]
[/quote]
[/quote]
Ehkä ei :D Arvostelkaa nyt noita tissejä! Ap
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 15:00"]
Noi ylemmät on just ku mun :)
[/quote]
Kysyttiinkö tätä? Ei, vaan kummat on kauniimmat? Ei minkälaiset tissit SINULLA on. Ap
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 15:00"]
Noi ylemmät on just ku mun :)
[/quote]
Kysyttiinkö tätä? Ei, vaan kummat on kauniimmat? Ei minkälaiset tissit SINULLA on. Ap
[/quote] eli kysymyksen ohi ei saa kommentoida :(
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 15:01"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Pystyn arvostelemaan myös vaginan noiden kuvien perusteella.
Ylemmät rinnat on ihan ok. saisi olla hieman kiinteämmät ja pystymmät. Hänen vaginassa on suht kookas klitoris ja hieman ulkonevat häpyhuulet, mutta se on suht tiukka. Häpykummulla kiitorata karvoitus.
Alemmat rinnat on mukavan terhakat, mutta saisi olla hieman suuremmat. Hänen vaginassa on pienehkö klitoris ja todella pinkeät häpyhuulet (kuin kuminauhat) luulen myös tämän vaginan olevan aika tiukka. Posliini.
-mies-
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 15:08"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 15:01"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Pystyn arvostelemaan myös vaginan noiden kuvien perusteella.
Ylemmät rinnat on ihan ok. saisi olla hieman kiinteämmät ja pystymmät. Hänen vaginassa on suht kookas klitoris ja hieman ulkonevat häpyhuulet, mutta se on suht tiukka. Häpykummulla kiitorata karvoitus.
Alemmat rinnat on mukavan terhakat, mutta saisi olla hieman suuremmat. Hänen vaginassa on pienehkö klitoris ja todella pinkeät häpyhuulet (kuin kuminauhat) luulen myös tämän vaginan olevan aika tiukka. Posliini.
-mies-
[/quote]
Haluatko kuulla miten asiat oikeasti on? Meni hieman metsään mutta muutama asian arvasit ihan oikein ;) Ap
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:38"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:08"] http://aijaa.com/7MSVhT [/quote] Eli ylemmässä kuvassa on ap.n rinnat ja alemmassa hänen 13-15v tyttären? [/quote] Nope. Isommat on kaverin ja alemmat omat ja väitellään kummalla paremmat. Itse haluaisin isommat (kiitos kaikista noista poikakommenteista<3 feels good), ja kaveri haluaisi pienemmät. Ap [/quote] Niin ja molemmat 26-vuotiaita. Ap
[/quote]
Nuotena jo riippuu...onko imettänyt? Koulutuksenne?