Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisinkohan mitenkään auttaa ujoa miestä ihastuksensa kanssa?

Vierailija
08.03.2015 |

Olen siis hammashoitaja ja olen jo muutaman vuoden seurannut sivusta kuinka ujo, mutta kaikinpuolin ihana hammaslääkärimme on selvästi ihastunut erääseen asiakkaaseen.
Haluaisin jotenkin auttaa häntä lähetymään tätä asiakasta, mutta en tiedä miten? Vinkkejä? :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat sille asiakkaalle ajan, että nyt olis lääkärillä x vähän ilmaista poraamista tarjolla.

Vierailija
2/8 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:11"]Soitat sille asiakkaalle ajan, että nyt olis lääkärillä x vähän ilmaista poraamista tarjolla.
[/quote]

Se ei varmaankaan nostaisi miehen pisteitä tämän asiakkaa silmissä :D ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:13"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:11"]Soitat sille asiakkaalle ajan, että nyt olis lääkärillä x vähän ilmaista poraamista tarjolla. [/quote] Se ei varmaankaan nostaisi miehen pisteitä tämän asiakkaa silmissä :D ap

[/quote]

Mutta ei ainakaan antaisi ujoa vaikutelmaa...

Vierailija
4/8 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on vain ihastunut, mutta ei halua tehdä enempää. Lääkärillä tai potiilaalla on jo kumppani?

Vierailija
5/8 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla itse tuo "asiakas" (ja oletat lääkärin ihastuneen sinuun, mutta ei ujouttaan saa tehdyksi mitään asialle... yearight). 

Ei kait kukaan hoitaja/lääkärikollega ole noin epäeettinen, että alkaisi järjestellä tuollaisia? Ja miksi sitä edes kiinnostaisi. 

Nyt unohdat pakkomieleteesi ja vaihdat hammaslääkäriä. 

Vierailija
6/8 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vittura. Juurihoidon tuoksut?

Vierailija
7/8 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitosuhteessa ei ole soveliasta lähennellä asiakasta, vain provo ei tätä "tiedä"...

Vierailija
8/8 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta sitä lääkäriä ensin panemaan ja tussua nuolemaan;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi