Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isot urheilurintsikat vali vali

Vierailija
08.03.2015 |

Mistä tämmönen isorintainen ihrakasa löytää itselleen urheiluliivit. Kuppikoko on F joten urheilu ei luonnistu ilman kipua normaaleissa liiveissä ja ympärys saa olla 95. Ja tässä tulee juuri se ongelma, ettei missään liiveissä riitä ympärysmitta. eli tällä hetkellä ongelma on, että haluan urheilla ja laihtua mutta en voi koska rinnat estävät sen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot jalkaan ja joku paita. Pakko olla suht tyköistuvat housut ettei hankaa reisien sisäpintaa.

Vierailija
2/24 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä,miten koot menevät, mutta itselläni on juostessa shock absorberit, stadiumista ostetut, jotka pitävät minunkin hyllyvät rintani kurissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:51"]En tiedä,miten koot menevät, mutta itselläni on juostessa shock absorberit, stadiumista ostetut, jotka pitävät minunkin hyllyvät rintani kurissa.
[/quote]

Näitä itsekin kuolasin mutta ympärysmitat loppuvat kokoon 85 :(

Vierailija
4/24 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin just eilen Salon Sokoksella shock absorber kokoa f ja g, ympärysmittaa en katsonut. Olivat tarjouksessa. Yhdet maksoivat jopa vain 10 euroa.

Vierailija
5/24 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin ostin Lindexiltä 30€. Myös Anttilassa oli hyvät kaarituelliset vielä 40€ ja kokoja yllin kyllin. Stokkalla varmarmasti löytyy, mutta saa maksaa itsensä kipeäksi. Kannattaa tsekata myös elloksen valikoima.

T. 95E/F

Vierailija
6/24 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"varmarmasti"

Oonkohan vähän väsynyt o_O

Vierailija
7/24 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Fitness-Pipsalta, siinä on urheilullinen ihminen, joka on massiivinen kooltaan. Välillä mainostaa tissiliivejä blogissaan.

Vierailija
8/24 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokosta ei täällä ole ja anttiloista jne katsonut mutta ei niissä kokoa ollut urheilurintsikoissa. Alan jo päätyminen siihen että hommaan sidettä apteekista ja sen vedän kireälle rintojen kohdalta. Ap

Vierailija
9/24 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:58"]Kysy Fitness-Pipsalta, siinä on urheilullinen ihminen, joka on massiivinen kooltaan. Välillä mainostaa tissiliivejä blogissaan.
[/quote]

Kukas on tämä henkilö?

Vierailija
10/24 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarituelliset urheiluliivit? Okei.

En osaa auttaa tuossa, itse löysin topsportista, mutta ympärys on tosiaan tuo 85. Entäs joku change tms.? Ihan liiviliike siis.

Ja tungen tähän samaan ketjuun kyselemään (voi tulla sullekin sitten vastaan... ;) ), että miten hitossa saatte ne urheiluliivit yksin päälle? Kun niissä on se kaksi solkea, tai hakaset alempana, solki ylempänä. Mä saan hakaset joo edessä kiinni, pyöräytys ja olkaimet ylös, mutta sitten ei taivu millään laittamaan sitä lapaluiden välissä olevaa solkea kiinni. 

Vierailija
11/24 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiviliikkeetkin käyty ja niissä on vain niitä normaaleja joita käytän. Kokoja löytyy mutta ei urheiluliiveinä. Ja normaaleissa esim juostessa rinnat pomppii niin että sattuu.

Nuorempana urheiluliivejä käyttäessä laitoin kaikki soljet ja hakaset kiinni ennen kun pyöräytin ympäri

Vierailija
12/24 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joskus tilannut urheiluliivejä netistä. Sportamoressa on aika laajat valikoimat. Käy ihmeessä katsomassa löytyykö sinulle sopivia liivejä heiltä.
http://www.sportamore.fi/tuotteet/vaatteet/urheilurintaliivit/

Vierailija
13/24 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Saako linkittää? Itse olen tilannut täälä.

http://www.lumingerie.fi/enell-nl100-urheiluliivit-musta 

Alhaalta löytyy kokolaskuri. Pystyy myös vaihtamaan/palauttamaan tuotteen :)

Vierailija
14/24 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sportamorelta en löytänyt kokoa mutta katsomassa tuosta toisesta linkistä vielä :)

Vierailija
15/24 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin ihan prismasta.. Siellä oli hyvä valikoima urheiluliivejä ja myös isoja kokoja. Itsellä ympärysmitta n 90-95 välillä ja ostin jotkut finwearin urheiluliivit kokoa xl, isoin koko ois ollu xxl ja se oli minulle iso.. Mutta siellä olis ollu kalliimpiakin vaihtoehtoja reilusti tarjolla. 

Vierailija
16/24 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii'in - kaarituelliset rintaliivit. Itsellä ainakin sellaiset valtavat lollot, ettei meinaa pysyä kohdillaan ja hyvännäköisinä ilman niitä kaaritukia. Tuntuivat tosi hyviltä päällä. Rinnat eivät pomppineet yhtään ja näyttivät jopa hyviltä.

Vierailija
17/24 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

boobidoo.com

Vierailija
18/24 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:32"]

Nii'in - kaarituelliset rintaliivit. Itsellä ainakin sellaiset valtavat lollot, ettei meinaa pysyä kohdillaan ja hyvännäköisinä ilman niitä kaaritukia. Tuntuivat tosi hyviltä päällä. Rinnat eivät pomppineet yhtään ja näyttivät jopa hyviltä.

[/quote]

joo, okei, mäkin käytän kaarituellisia liivejä muuten, mutta urheiluliivejä en oo isoja kokoja sellaisia nähnyt. Hyvännäköiset rinnat urheillessa? Täytyypä tutustua! 

Ja tuohon pyöräytykseen, en mä mahdu enää siitä välistä käsineni, jos laitan molemmat kohdat kiinni ennen pyöräytystä. Ja näin tehdään jumppaanlähdöstä pariskunnan yhteinen juttu! ;)

Vierailija
19/24 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:22"]Hei!

Saako linkittää? Itse olen tilannut täälä.

http://www.lumingerie.fi/enell-nl100-urheiluliivit-musta 

Alhaalta löytyy kokolaskuri. Pystyy myös vaihtamaan/palauttamaan tuotteen :)
[/quote]
Lumingeriessä monta urheiluliivimallia kooilla 60-90, D-H. Luuletko ap, että 90 menisi vielä?
http://www.lumingerie.fi/tuotehaku?s=90&s2=G%2FF&category=11&manufacturer=default

Vierailija
20/24 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut lidlistä, sinne kun usein tulee sellaisia high-standard vai mikälie urheilurintsikoita. XL pitäisi mennä ihan isoimmillekkin poville, pitää tissit hyvin kiinni (tarvittaessa heitä kaksi päälle, jos tulee pompittua paljon, silloin ei F koonkaan tissien pitäisi paljoa liikkua) ja hintaakin oli alle 10e kappale. Nyt taas pitää odottaa, että milloin tulisi uudelleen, että voi ostaa taas pari uuttap aria.