Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienivehkeisen miehen yllätys

Vierailija
08.03.2015 |

Täytyy myöntää, että petyin kun näin uuden miesystävän kalun ensimmäistä kertaa. Juhlakunnossa ehkä 10 senttiä:(

mutta mies oli käsittämättömän taitava KAIKESSA, käsillä, suulla, puheilla... Tehokkaan kaksituntisen jälkeen ejakuloin elämäni ensimmäisen kerran. Pienenä vinnkinä, pienimaunainen mies hinkkaa sopivasti yhdynnässä g-pistettä. Etsikää ne asennot, ja ette enää halua jättimäisiä munia, miehiä jotka luottavat vain kalun kokook, ja yhdyntä on sisään-ulos -liikettä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus. Pienellä varustettu opetti mm. ihanan asennon. Eli nainen selällään ja mies kyljellään. Seksi oli hyvää ja mulle tyydyttävää. Myös suihin ottaminen oli oikeasti kivaa;)

Vierailija
2/5 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:24"]Täytyy myöntää, että petyin kun näin uuden miesystävän kalun ensimmäistä kertaa. Juhlakunnossa ehkä 10 senttiä:(

mutta mies oli käsittämättömän taitava KAIKESSA, käsillä, suulla, puheilla... Tehokkaan kaksituntisen jälkeen ejakuloin elämäni ensimmäisen kerran. Pienenä vinnkinä, pienimaunainen mies hinkkaa sopivasti yhdynnässä g-pistettä. Etsikää ne asennot, ja ette enää halua jättimäisiä munia, miehiä jotka luottavat vain kalun kokook, ja yhdyntä on sisään-ulos -liikettä.
[/quote]itse törmännyt armottoman väljään pilluun vaikka kaluni on normaali 18cm napero niin oli reppu kuin suohon olisi ajellut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 02:39"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:24"]Täytyy myöntää, että petyin kun näin uuden miesystävän kalun ensimmäistä kertaa. Juhlakunnossa ehkä 10 senttiä:( mutta mies oli käsittämättömän taitava KAIKESSA, käsillä, suulla, puheilla... Tehokkaan kaksituntisen jälkeen ejakuloin elämäni ensimmäisen kerran. Pienenä vinnkinä, pienimaunainen mies hinkkaa sopivasti yhdynnässä g-pistettä. Etsikää ne asennot, ja ette enää halua jättimäisiä munia, miehiä jotka luottavat vain kalun kokook, ja yhdyntä on sisään-ulos -liikettä. [/quote]itse törmännyt armottoman väljään pilluun vaikka kaluni on normaali 18cm napero niin oli reppu kuin suohon olisi ajellut

[/quote]

Eli luotit pelkkään kokoos ja lähdit soitellen sotaan. :D

Vierailija
4/5 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 23:54"]Sama kokemus. Pienellä varustettu opetti mm. ihanan asennon. Eli nainen selällään ja mies kyljellään. Seksi oli hyvää ja mulle tyydyttävää. Myös suihin ottaminen oli oikeasti kivaa;)
[/quote]

Miks mä en nyt hahmota tots asentoa?? Tahtoo kokeilemaan, muttei ymmärrä, kerro tarkemmin! :D

Vierailija
5/5 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 06:19"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 02:39"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:24"]Täytyy myöntää, että petyin kun näin uuden miesystävän kalun ensimmäistä kertaa. Juhlakunnossa ehkä 10 senttiä:( mutta mies oli käsittämättömän taitava KAIKESSA, käsillä, suulla, puheilla... Tehokkaan kaksituntisen jälkeen ejakuloin elämäni ensimmäisen kerran. Pienenä vinnkinä, pienimaunainen mies hinkkaa sopivasti yhdynnässä g-pistettä. Etsikää ne asennot, ja ette enää halua jättimäisiä munia, miehiä jotka luottavat vain kalun kokook, ja yhdyntä on sisään-ulos -liikettä. [/quote]itse törmännyt armottoman väljään pilluun vaikka kaluni on normaali 18cm napero niin oli reppu kuin suohon olisi ajellut

[/quote]

Eli luotit pelkkään kokoos ja lähdit soitellen sotaan. :D
[/quote]ei auta vaikka soittas ukko nooa persiillään jos vittu on runsas eli väljä ja akka lahna