Pienivehkeisen miehen yllätys
Täytyy myöntää, että petyin kun näin uuden miesystävän kalun ensimmäistä kertaa. Juhlakunnossa ehkä 10 senttiä:(
mutta mies oli käsittämättömän taitava KAIKESSA, käsillä, suulla, puheilla... Tehokkaan kaksituntisen jälkeen ejakuloin elämäni ensimmäisen kerran. Pienenä vinnkinä, pienimaunainen mies hinkkaa sopivasti yhdynnässä g-pistettä. Etsikää ne asennot, ja ette enää halua jättimäisiä munia, miehiä jotka luottavat vain kalun kokook, ja yhdyntä on sisään-ulos -liikettä.
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:24"]Täytyy myöntää, että petyin kun näin uuden miesystävän kalun ensimmäistä kertaa. Juhlakunnossa ehkä 10 senttiä:(
mutta mies oli käsittämättömän taitava KAIKESSA, käsillä, suulla, puheilla... Tehokkaan kaksituntisen jälkeen ejakuloin elämäni ensimmäisen kerran. Pienenä vinnkinä, pienimaunainen mies hinkkaa sopivasti yhdynnässä g-pistettä. Etsikää ne asennot, ja ette enää halua jättimäisiä munia, miehiä jotka luottavat vain kalun kokook, ja yhdyntä on sisään-ulos -liikettä.
[/quote]itse törmännyt armottoman väljään pilluun vaikka kaluni on normaali 18cm napero niin oli reppu kuin suohon olisi ajellut
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 02:39"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:24"]Täytyy myöntää, että petyin kun näin uuden miesystävän kalun ensimmäistä kertaa. Juhlakunnossa ehkä 10 senttiä:( mutta mies oli käsittämättömän taitava KAIKESSA, käsillä, suulla, puheilla... Tehokkaan kaksituntisen jälkeen ejakuloin elämäni ensimmäisen kerran. Pienenä vinnkinä, pienimaunainen mies hinkkaa sopivasti yhdynnässä g-pistettä. Etsikää ne asennot, ja ette enää halua jättimäisiä munia, miehiä jotka luottavat vain kalun kokook, ja yhdyntä on sisään-ulos -liikettä. [/quote]itse törmännyt armottoman väljään pilluun vaikka kaluni on normaali 18cm napero niin oli reppu kuin suohon olisi ajellut
[/quote]
Eli luotit pelkkään kokoos ja lähdit soitellen sotaan. :D
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 23:54"]Sama kokemus. Pienellä varustettu opetti mm. ihanan asennon. Eli nainen selällään ja mies kyljellään. Seksi oli hyvää ja mulle tyydyttävää. Myös suihin ottaminen oli oikeasti kivaa;)
[/quote]
Miks mä en nyt hahmota tots asentoa?? Tahtoo kokeilemaan, muttei ymmärrä, kerro tarkemmin! :D
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 06:19"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 02:39"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:24"]Täytyy myöntää, että petyin kun näin uuden miesystävän kalun ensimmäistä kertaa. Juhlakunnossa ehkä 10 senttiä:( mutta mies oli käsittämättömän taitava KAIKESSA, käsillä, suulla, puheilla... Tehokkaan kaksituntisen jälkeen ejakuloin elämäni ensimmäisen kerran. Pienenä vinnkinä, pienimaunainen mies hinkkaa sopivasti yhdynnässä g-pistettä. Etsikää ne asennot, ja ette enää halua jättimäisiä munia, miehiä jotka luottavat vain kalun kokook, ja yhdyntä on sisään-ulos -liikettä. [/quote]itse törmännyt armottoman väljään pilluun vaikka kaluni on normaali 18cm napero niin oli reppu kuin suohon olisi ajellut
[/quote]
Eli luotit pelkkään kokoos ja lähdit soitellen sotaan. :D
[/quote]ei auta vaikka soittas ukko nooa persiillään jos vittu on runsas eli väljä ja akka lahna
Sama kokemus. Pienellä varustettu opetti mm. ihanan asennon. Eli nainen selällään ja mies kyljellään. Seksi oli hyvää ja mulle tyydyttävää. Myös suihin ottaminen oli oikeasti kivaa;)