Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette sopineet kyläilyt jouluna? Esim. sinun ja puolisosi vanhempien luona käynnit?

Vierailija
05.12.2021 |

Onko teillä joku päivä pyhitetty vain perheelle? Milloin kyläilette ja mihin aikaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme juokse jouluna koskaan. Meille voi halutessaan tulla.

Vierailija
2/11 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten paljon etukäteen sovitte nämä teille kohdistuvat kyläilyt? Syksyllä? Viikkoa ennen joulua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennä minnekään, eikä meille tulla.

Ollaan perheen kanssa keskenämme.

Vuodessa kun on aika monta muutakin päivää milloin kyläillä.

Vierailija
4/11 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sopinut, että olen jouluna kotona ja teen mitä huvittaa ja syön mitä huvittaa. En suostu enää menemään muiden laatimien aikataulujen mukaan. Miehen jätin, koska haluaa viettää joulunsa mieluummin vanhempiensa kuin perheensä kanssa. (Ja toki muistakin syistä).

Vierailija
5/11 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni vanhemmat ovat kuolleet ja vielä 15 vuotta sitten joulupyhinä meitä kutsuttiin joulupyhinä vähän liian moneen paikkaan kylään syömään ja kahvittelemaan, aina meni pyhät siihen. Nyt saa jo olla kotona ja vaan nauttia oman kodin rauhasta. Oman äitini haen meille kylään mutta isääni saatan käydä katsomassa jos ei nykyinen vaimonsa ole viemässä sitä omien lastensa rientoihin, näin meillä.

Vierailija
6/11 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten paljon etukäteen sovitte nämä teille kohdistuvat kyläilyt? Syksyllä? Viikkoa ennen joulua?

Emme ole Britannian hovi joka sopii audiensseja kuukausia etukäteen.

Emme myöskään rautatieasema joka vastaanottaa kaikki.

Järki käteen.

Vierailija
7/11 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään varmaan minun (N) vanhemmilla aamusta käymään. Välimatkaa max 30 min. Ollaan pari tuntia että isoin lapsi saa avattua isoimman toivotun, yhteisesti ostetun lahjan. Sitten mennään kotiin ja lapset availevat loput lahjat. Sovitaan ehkä joulukuussa yleensä käynnit, päivää ennenkin käy meille ja isovanhemmille. Miehen puolelta ei ole kiinnostusta tavata pyhinä, tavataan kun tavataan.

Me tykätään aatto klo 12 eteenpäin saunoa ja olla pyjamat päällä oman perheen kesken :-) Ei mitään stressiä kenelläkään.

Vierailija
8/11 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi miehen kanssa yritettiin noita kyläilyjä. Vanhemmille riisipuurolle klo 12, iltapäiväkahvit vaarilla, siskon perheen luo pukkia katsomaan... ei enää ikinä! Oltiin aivan poikki tuon jälkeen, meidän "velvollisuus" oli kyläillä kun oltiin muutettu sukulaisista kauemmas. Muut nökötti kotonaan ja oli tärkeää pitää heidän aikatauluista kiinni. Sit me vaan kerran jäätiin koko jouluksi kotiin ja se oli paras päätös ikinä. Kutsuttu on tänne kylään mutta kukaan ei ole jouluna tullut.

Vierailija
9/11 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se vanhempi. Kolme lasta puolisoineen. Kaksi paria viettää oman joulunsa, koska ovat töissä osin jouluna. Kolmas pari tulee Tapanin päivänä.

Välimatkaa 150-300 km.

Ilmoittivat tällä viikolla. Toki osaan varautua hiljaiseen jouluun.

Vierailija
10/11 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyläilyjä jouluna. Jos tulee käymään joulukuussa ennen joulua, saa matkaansa joululahjoja, mutta jos ei tule, niin minä en mitään postipaketteja matkaan laita.

Vierailija
11/11 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivällä käydään miehen vanhemmilla ja illaksi mennään mun vanhemmille koska siellä käy pukki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi