Suomi maailman onnellisin kansa??? Miksi 25 % syö mieliala-lääkkeitä? Miksi 60% tarvitsee asumistukea pk seudulla, vaiika A ja yliike omistaa asunnot?
Kommentit (75)
Olen varma että siksi asumistuet juuri on kun ja yliike omistaa asunnot.
Vierailija kirjoitti:
Onko sun onnellisuus kiinni siitä, miten muut ihmiset saa asumistukea?
Voin kertoa sulle salaisuuden------Ne maksetaan veroista, minun ja kevereideni maksamista veroista. SInä tuskin maksat veroja mutta me muut.
Ihan samanlailla veroista maksetaan ne maahan tulijatkin.
Mä kyllä omistan asuntoni ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa sulle salaisuuden------Ne maksetaan veroista, minun ja kevereideni maksamista veroista. SInä tuskin maksat veroja mutta me muut.
Ihan samanlailla veroista maksetaan ne maahan tulijatkin.
Niin ja paljon muutakin, joka tuntuu tuovan ihmisille onnellisuutta. Ikävää että ne ei sinulle toimi.
Mailman "onnellisin" kansa vetää lääkkeiden lisäksi paljon alkoholia ja huumeita. Itsemurhaluvutkin mailman korkeimpia.
25% on aika paljon.
60% on törkeetä, ja hallitus ei tee mitään.
"Onnellisin" on käännös- ja tulkintavirhe. Suomessa asuu kansa, jolla on eniten syitä olla tyytyväinen yhteiskunnan tarjoamiin mahdollisuuksiin. Tätä vain eivät toimittajat kerro ja tavikset tajua, kun on niin kivaa nostattaa ja nostaa meteliä.
Rahaa riittää työntää ulkomaillekkin.
Sikamaista touhua.
Vierailija kirjoitti:
"Onnellisin" on käännös- ja tulkintavirhe. Suomessa asuu kansa, jolla on eniten syitä olla tyytyväinen yhteiskunnan tarjoamiin mahdollisuuksiin. Tätä vain eivät toimittajat kerro ja tavikset tajua, kun on niin kivaa nostattaa ja nostaa meteliä.
Sitä meteliä nostetaan ihan syystä. En ole Helsingissä käynyt 25 v enkä halua edes. Kentälle on pakko mennä ja silloinkin vältän keskustaa. Tarviiko kertoa miksi vai ymmärrätkö jo vihjeistä mitä siellä näkee joka kadun kulmassa.
Tuo asuminenhan on erittäin antoisaa valtiolta, muissa maissa sama porukka joutuisi muuttamaan halvemmille paikkakunnille. Asumisen hintatasohan on korkea nimenomaan asumistukien takia kun kaikilla mahdollisuus asua pk-seudulla = vuokria voi nostaa mielivaltaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä meteliä nostetaan ihan syystä. En ole Helsingissä käynyt 25 v enkä halua edes. Kentälle on pakko mennä ja silloinkin vältän keskustaa. Tarviiko kertoa miksi vai ymmärrätkö jo vihjeistä mitä siellä näkee joka kadun kulmassa.
Emme taida puhua samasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo asuminenhan on erittäin antoisaa valtiolta, muissa maissa sama porukka joutuisi muuttamaan halvemmille paikkakunnille. Asumisen hintatasohan on korkea nimenomaan asumistukien takia kun kaikilla mahdollisuus asua pk-seudulla = vuokria voi nostaa mielivaltaisesti.
Se on verotulojen siirtoa a jyliikkeelle. En kannata.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi sitten kääntää oikein niin ei tulisi niitä tulkintavirheitäkään niin paljon. Se on irvokasta kun suomea sanotaan muka mailman onnellisimmaksi kansaksi.
Minusta olisi hyvä, että lääkäri testaisi kaikki ihmiset, silloin tiedettäisiin, kenellä on persoonallisuushäiriö. Nyt lääkkeitä syövät esim. uhrit jotka joutuvat lasten takia olemaan persoonallisuushäiriöisen ihmisen kanssa tekemisissä.
Ap puhuu potaskaa. Pk-seudulla mitään asumisen tukea saa vain viidesosa, 80 prosenttia ei saa. Pienillä paikkakunnilla asumisen tuen saajien osuus on suurempi.
Vierailija kirjoitti:
25% on aika paljon.
Jospa lopettaisit trolleihin uskomisen. Kummatkin luvut on valhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25% on aika paljon.
Jospa lopettaisit trolleihin uskomisen. Kummatkin luvut on valhetta.
Ja tiedät sen mistä?
Kyllä oli uutisissa vähän aikaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi sitten kääntää oikein niin ei tulisi niitä tulkintavirheitäkään niin paljon. Se on irvokasta kun suomea sanotaan muka mailman onnellisimmaksi kansaksi.
Minä jo kerroin tuossa ylempänä, miksi niin hanakasti tulkitaan väärin. On kiva noukkia tutkimuksesta (ja "tutkimuksesta") ne tiedot, joista nousee äläkkä, ja nimetä koko roska asian vierestä.
Tässä ketjussa on ainakin iso kasa onnettomia, mutta on kyllä oma vikansa. Katkeruus jotain sellaista kohtaan, mitä ei ymmärrä, on todella käsittämätöntä.
No, kärvistelkää nyt vaan, ei minua se voisi vähempää kiinnostaa.