Hävettää...mä oon niin nolannu julkkiksen edessä
Itseni...hemmetti miten tän ikänen voi seota jostain muusikosta totaalisesti....ymmärtäisin jos olisin teini ja robin fani mutta ei olen keski-ikäinen "iskelmä" fani...
Täytyy rauhottua ettei nyt ihan nolaa itseänsä.
Kommentit (10)
Niin että mitä se aloittaja on nyt sitten tehnyt?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 15:27"]
Jouduin kerran kauhukseni entisen koulukaverin polttareissa yölinnun keikalle. Enpä ole elämässäni nähnyt niin kamalaa näkyä kuin ne kiimaiset, humalaiset ja seksuaalisesti turhautuneet kotiäidit kirkumassa eturivissä itseään hinkaten. Jotakin on mennyt elämässä niin väärin, että siihen tilaan päätyy.
[/quote]
Voin kuvitella kuinka vittuuntuneita muusikot (ja miksei muutkin esiintyjät) ovat näihin kännisiin keski-ikäisiin, intohimoisen kiihkeisiin kestofaneihin. Ei mikään ihmekään miksi niin usein saa lukea muusikoiden alkoholiongelmista. En minäkään kestäisi katsella sellaisia ihmisiä selvinpäin.
Siis oot jo nolannut ja nyt sun pitää rauhoittua ettet nolaa.. Mitä ihmettä sekoilet?
Siis mitä olet tehnyt nolataksesi itsesi?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:03"]Siis oot jo nolannut ja nyt sun pitää rauhoittua ettet nolaa.. Mitä ihmettä sekoilet?
[/quote]
Niin että yritän jatkossa käyttäytyä normaalisti :) haastavaa tulee olemaan. Ei musta ole takaeivin pönöttäjäksi..mä elän täysillä mukana eturivissä!! Ap
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:05"]Siis mitä olet tehnyt nolataksesi itsesi?
[/quote]
Käyttäytynyt kuin teini
Olet tainnut käydä Nykäsen keikalla...
Jouduin kerran kauhukseni entisen koulukaverin polttareissa yölinnun keikalle. Enpä ole elämässäni nähnyt niin kamalaa näkyä kuin ne kiimaiset, humalaiset ja seksuaalisesti turhautuneet kotiäidit kirkumassa eturivissä itseään hinkaten.
Jotakin on mennyt elämässä niin väärin, että siihen tilaan päätyy.
Aloituksesta ei saa mitään selvää.