Rokottamaton, joko päivitit hoitotahtosi Omakantaan?
Omakantaan voi ilmoittaa, että mikäli saa tehohoitoa vaativan koronan, kieltätyy tehohoidosta. Samalla voi kirjata, suostuuko ottamaan vastaan muuta kuin hengityskoneessa annettavaa hoitoa, kuten happiviikset ja lääkkeet.
Kommentit (39)
Hengityskone kannattaakin kieltää, se on pahinta mitä koronapitilaalle voi tehdä. Voiko vaatia edullista lääkettä ivermektiini joka oikeasti toimii?
Ilmiannettu ja ilmoitettu poliisille yksityisten tietojen urkinnasta.
Kiukuttelen vaan täällä palstalla. Tosi paikan tullen otan kaiken avun vastaan.
t.rokottamaton
Kyllä päivitin. Kirjoitin sinne että käärivät minut alumiinifolioon päästä varpaisiin jos hoitoa kaipaan.
Entäs ap itse? Rokotettu saattaa myös sairastua tehohoitoa vaativaan koronaan. :D Ei se sitä estä. Mutta ei sinne kukaan perusterve koronasta joudu, oli rokotteita tai ei.
Lääkärit käyttävät korona potilsille vahingollisia intubaatiotekniikoita korkeilla PEEP-asetuksilla piittaamatta keuhkojen suuresta sopeutuvuudesta ja huonosta hapensaannista, tappaen lukemattoman määrän kriittisesti sairaita potilaita tällä hoitovirheellä!
Kannattaa siis tosiaan kirjata oma kantaan hoitotahto.
En käy koskaan missään omakannassa. Evvk. En edes käy terveyskeskuksessa niin ihan sama mitä siellä lukee vai lukeeko mitään.
Vaikka.
SAMALLA
KAIKKI
ROKOTEHAITAT
KÄRSITÄÄN
SITTEN KOTONA.
EI HOITOA.
Kiitos tiedosta, mutta en aio tuollaista tehdä. Teitkö jo omasta puolestasi?
Vierailija kirjoitti:
En,koska olen terve:) ja korona on pelkkä nuhakuume suurimmalle osalle,joko olet itse päivittänyt jos saat vakavia rokotehaittoja?
Päästäsi et ainakaan ole kovin terve.
Vierailija kirjoitti:
Hengityskone kannattaakin kieltää, se on pahinta mitä koronapitilaalle voi tehdä. Voiko vaatia edullista lääkettä ivermektiini joka oikeasti toimii?
Kyllä, voit kirjata hoitotahtoon kaiken mitä haluat. Luulen, että hoitohenkilökunta joka tapauksessa käyttää harkintavaltaansa. Jos esimerkiksi haluat että sinuun tiputetaan puoli litraa 10% suolaliuosta, eivät ehkä tiputa.
Voisin vaatia heti tartuntadiagnoosin jälkeen asianmukaista hoitoa viruksen monistumista estävällä lääkkeellä, joka on tutkittu, turvallinen ja ollut lääkintäkäytössä vuosikymmeniä.
Sitä japanilaisenkin saavat, sitä minäkin vaadin, enkä mitään tehonsa menettäviä piikkejä puolen vuoden välein.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta, mutta en aio tuollaista tehdä. Teitkö jo omasta puolestasi?
Kävin juuri Omakannassa ja päivitin kaiken, myös elinluovutustestamentti on nyt kunnossa. AP
Vierailija kirjoitti:
Haista v*ttu saatanan fasisti!
Hyi olkoon tollasta kielenkäyttöä. Oli sitten mitä mieltä tahansa, voi asiansa sentään vähän fiksummin ilmaista.
En todellakaan aio päivittää mitään tuollaista. Hullu ajatus.
Kävin kieltämässä elinteni luovutuksen.
Mua niin ärsyttää tämä pskanjauhanta ”olen perusterve, en sairastu”. Eihän meistä kukaan tiedä onko perusterve!
Vierailija kirjoitti:
Voisin vaatia heti tartuntadiagnoosin jälkeen asianmukaista hoitoa viruksen monistumista estävällä lääkkeellä, joka on tutkittu, turvallinen ja ollut lääkintäkäytössä vuosikymmeniä.
Sitä japanilaisenkin saavat, sitä minäkin vaadin, enkä mitään tehonsa menettäviä piikkejä puolen vuoden välein.
Vaatia sopii mitä tahansa. Emme ole Japanissa. Mistäs muuten tiedät, miten Japanissa? Olis mukava jos olis linkki, muutkin sais lukea.
Mitä se sulle kuuluu? Se on todellakin omakanta eikä kenenkään stasivassarin kanta.