Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko näppäimistötelakka tarpeellinen tablettiin?

Vierailija
08.03.2015 |

Vai pärjääkö ilman?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä sillä haluaa tehdä. Meidän lapsilla on tabletit, mutta itse en niitä tykkää käyttää. Aina pitää laite tukea tms, jos sillä haluaa jotain tehdä. Ja jos ostaa tabletin ja näppäimistötelakan, niin eikö samalla voi ostaa rehdin läppärin?

Vierailija
2/9 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on läppäri, mutta se on niin iso ja vaikea pitää sängyssä sylissä:) 17,6" näyttö on liikaa. Teen tekstinkäsittelyä sillä tabletillakin sitten. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 10:58"]Minulla on läppäri, mutta se on niin iso ja vaikea pitää sängyssä sylissä:) 17,6" näyttö on liikaa. Teen tekstinkäsittelyä sillä tabletillakin sitten. Ap
[/quote]

Sitten se näppis on kyllä kätevä, ei toki pakollinen.

Vierailija
4/9 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kirjoitan tällä pitkiäkin tekstejä ja teen kaiken muun tarvittavan ilmankin. Mulla olisi näppis ipadiin töistä saatavissa, mutta en ole ikinä sitä kaivannut. Näppis vain lisäisi turhaan padin painoa ja kömpelyyttä. Samoin pöytämacin langaton näppis toimisi ipadissakin, mutta enpä minä sitäkään ole ikinä napannut padin kylkeen, vaikka nytkin se tuossa vieressä toimettomana lojuukin. Laadukas suojakotelo sen sijaan on ehdoton.

Vierailija
5/9 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lukiolaisella on ipad eikä halua siihen näppistä. On tosin ihan normaali läppärikin. Hänen koulussaan on tabletteja eikä ne näppikset kuulemma toimi niissä.

Vierailija
6/9 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankin pärjää. Mutta onhan se näppis kiva, jos kirjoittaa pitkiä tekstejä. Se ärsyttää, että joutuu sormella tökkäämään esim. selaimen osoiteriville, että saa kirjoitettua. :D Pitäisi olla hiiri myös.

Vierailija
7/9 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 jatkaa vielä, että hiukkaakaan vaativampaan tekstinkäsittelyyn itse valitsen läppärin. En näppiksen takia, vaan jotenkin iPadin Office (word, pp, excel) ei taivu käytössäni haluamallani tavalla. Vika voi toki olla täysin käyttäjässä (ja voi olla parempia padille suunnattuja ohjelmia olemassa, mutta itsellä työnantajan valitsemat appsit käytössä). Itse joka tapauksessa varaan monimutkaisempiin duunijuttuihin läppärin.

5

Vierailija
8/9 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 10:49"]Vai pärjääkö ilman?
[/quote]
Jos harjoittaa telakointia on se ihan ehdoton. Itse en tulisi toimeen ilman. -mies 29v-

Vierailija
9/9 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 10:49"]Vai pärjääkö ilman?
[/quote]
Jos harjoittaa telakointia on se ihan ehdoton. Itse en tulisi toimeen ilman. -mies 29v-
[/quote] jaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä