Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi HM tekee kaikille malleilleen ihan järkyttävän leveät hartiat

Vierailija
08.03.2015 |

Siis katsokaa nyt, eihän noilla kaikilla voi olla tuollaiset? Ja mullakin on leveät hartiat naiseksi, ei siinä mitään mutta pisti jo joidenkin kohdalla liikaa silmään toi fotoshoppaus

http://tablet.hm.com/fi/subdepartment/LADIES?Nr=4294963792

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hartiat olisivat vähänkään kapeammat, noiden mallien käsivarret eivät enää roikkuisi suoraan alaspäin vaan lantion vuoksi hieman alaviistoon. Silloin siluetti olisi lievästi pyramidimainen eli A-linjainen, ja sitähän ei kukaan kai halua.

Minulla on tuollaiset hartiat. Mikään yläosa, jossa on istutetut hihat, ei minulle mahdu, jos siis haluan liikutella käsivarsiani.

Vierailija
22/31 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on leveät hartiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HM:hän käyttää malleina mallinukkea. :D Vain pää photoshopataan oikealta mallilta, mutta vaattet ovat nuken päällä.

Vierailija
24/31 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 179 cm pitkä ja melko leveäharteinen. En näe kuvien hartioissa mitään erikoista.

Kuitenkin minulla on myös normaalipainon ylärajalla killutteleva päärynäkroppa, jossa kaikki ylimääräinen on jaloissa. Nuo mallit ovat todella hoikkia, ei ihme, että hartiat korostuvat. Täällähän oli ketju jossa ehkä 10% pituisistani naisista painoi yli 65 kiloa, hyvin monet n. 55 kg. Prismassa pyörivistä pitkistä av-mammoistakin suurin osa siis näyttää tuollaiselta.

Vierailija
25/31 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on oikeasti leveät hartiat. Jos paita on hartioihin sopiva, se on löysä kaikkialta muualta.

Vierailija
26/31 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joudun usein lyhentämään olkaimia HM:n vaatteista (esim. mekoista), kun hartiani ovat aika pienet. Olen kyllä muutenkin pienikokoinen (160cm ja vähän alipainoinen), niin voi kai se johtua siitäkin, että vaatteet on suunniteltu pidemmille ihmisille..

Vierailija
27/31 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaat sitte tabletilla.

Vierailija
28/31 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:06"]

HM:hän käyttää malleina mallinukkea. :D Vain pää photoshopataan oikealta mallilta, mutta vaattet ovat nuken päällä.

[/quote]

No aika monen moisia mallinukkeja saa olla jos nuo kaikki on kertomallasi tavalla kuvattu :D jos siis tuota ap:n linkkiä katsoo, kaikissa malleilla kädet täysin eri lailla, osalla suorina, osalla taskussa, osalla lantiolla --> paidat istuvat ja poimuttuvat joka kuvissa hieman eri tavalla.

Vierailija
29/31 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Kääpiömittaisten persjalkaisten suomalaisten on näköjään välillä vaikea käsittää, että keskimääräistä pidemmillä naisilla on myös keskimääräistä suuremmat raamit ja pidemmät raajat.

Vierailija
30/31 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös erittäin leveät hartiat. Niin moni kiva paita tai taaki on jäänyt ostamatta kun eivät mahdu hartioista :( isomman koon jos ottaa niin pyörii päällä kuin teltta

Vierailija
31/31 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu agendaan. Frankfurtin koulukunnan kulttuurimarxistiseen projektiin kuuluu rumuuden glorifiointi, mikä näkyy modernin "taiteen" ja arkkitehtuurin ohella siinä, minkälaisia naisia media tuuttaa silmillemme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän