Mikä älypuhelin toimii?
Kommentit (16)
Mikään puhelin ei taida olla Av-varma.
Mun samsung käynnistää iteensä uusiks aina välillä, tutuilla sama ongelma.
Olen ollut tyytyväinen Lumia 1320:n, tämä on se, missä on iiiso näyttö.
Mä kyllästyin lagiseen ja paskaan Samsungiin, syksyllä vaihdoin Lumiaan. Tähän asti olen ollut täysin tyytyväinen! Kovasti minua Lumiaa kertaakaan käyttämättömät ihmiset pelottelivat sen kaatuilevan koko ajan ja olevan mahdoton käyttää mutta tässä reilun puolen vuoden aikana ei ole kertaakaan ollut mitään ongelmia. Kahdesti on puhelin itsensä buutannut, siihenkin tosin kysyi ensin luvan eikä vain itsestään sammunut :D. Toivottavasti toimii yhtä hyvin jatkossakin :).
Ja nyt kun tietokoneenkin uusin ja käyttöjärjestelmän vihdoin viimein päivitin ikivanhasta Vistasta Kasiin, on puhelin ja tietokone kivasti synkassa. Kuvat, kalenterimerkinnät, muistiinpanot yms synkronoituvat automaattisesti pilvipalvelun kautta, ei siis enää ikinä tarvetta etsiskellä sitä datan siirtopiuhaa!
Täällä AV:lla tosin ei rivivälit toimi ja yhä useammin jää sivut valkoisiksi. Tämä ongelma tuskin johtunee puhelimestani, sillä samoista ongelmista on täällä moni muukin valittanut ja ylläpidolle moneen kertaan asiasta infottu.
Mulla Lumian 520 on toiminut hyvin ja pudonnut jo lattiallekin monta kertaa.
Minulla on LG Nexus 5 ja on kyllä kaikkien aikojen paras puhelin. Ei tilttaile, on loistava käytössä ja sopivan kokoinen käteen.
Itse en enää Nokioita tai Samsungeja ostele, Applen tai seuraavan Nexuksen (en muista kuka sitä nyt valmistaa) mutta ei enää noita sekundaluureja.
Appleen pitää vaihtaa akku vuosihuollossa
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:56"]
Minulla on LG Nexus 5 ja on kyllä kaikkien aikojen paras puhelin. Ei tilttaile, on loistava käytössä ja sopivan kokoinen käteen.
Itse en enää Nokioita tai Samsungeja ostele, Applen tai seuraavan Nexuksen (en muista kuka sitä nyt valmistaa) mutta ei enää noita sekundaluureja.
[/quote]
Nokian luureja et edes saa enää kuin käytettyinä.
Takana iphone, samsung, bugisia paskoja molemmat. Nyt käytössä xperiat ja en vois olla tyytyväisempi.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:56"]Minulla on LG Nexus 5 ja on kyllä kaikkien aikojen paras puhelin. Ei tilttaile, on loistava käytössä ja sopivan kokoinen käteen.
[/quote]
Sama puhelin ja niin paska kuin vaan voi olla. Lagii jatkuvasti!!!
iPhone on hyvä, mutta kallis. Honor on käytössä vaikuttanut yllättävän hyvältä.
Mulla Lumia 925, joo, ihan kiva luuri, mutta akunkesto aivan kuraa. Pojalla Samsung ja sanoo, että akku kestää paaaaaljon pidempään. Mietinnässä uus puhelin, mutta mikä?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 14:18"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:56"]Minulla on LG Nexus 5 ja on kyllä kaikkien aikojen paras puhelin. Ei tilttaile, on loistava käytössä ja sopivan kokoinen käteen. Itse en enää Nokioita tai Samsungeja ostele, Applen tai seuraavan Nexuksen (en muista kuka sitä nyt valmistaa) mutta ei enää noita sekundaluureja. [/quote] Sama puhelin ja niin paska kuin vaan voi olla. Lagii jatkuvasti!!!
[/quote]
Minulla ei koskaan, eikä isällänikään joka osti samanlaisen. Lähetä omasi huoltoon. Ja älä lataa Lollipoppia.
Lumia 930 toimii. Ei mitään huolen häivää ollut. :)
Lumia selvisi seinäänheitosta naarmuitta, ja on ollu käytössä kolme vuotta. Samsungista olisi ainakin näyttö menny paskaksi "heittoharjoituksissa"