Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FlyLady siivousmetodi

Vierailija
05.12.2021 |

Tässä metodissa se on jo nimessäkin. Miksi ei ole FlyMan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flyman lentää sepalus auki kukasta kukkaan. 15 min päivässä riittää!

Vierailija
2/8 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa nähdä kotityöaiheisia kirjoituksia, joissa on kuvia vain naisista. Olen tullut allergiseksi näille jutuille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vain miehellä pölyallergia ja keräilyvimma, eli erittäin vaarallinen tautiyhdistelmä. Hän myös siivotkoon!

Vierailija
4/8 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea Hesarin juttua. Miksi niin yksinkertainen asia kuin siivoaminen tehdään vaikeaksi. Meillä on lähes aina siistiä, eikä siihen tarvita mitään mieltä kuormittavia metodeja.

Vierailija
5/8 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi pilaa. En tiennyt metodista, mutta olen tehnyt noin.

En ole erityisen ylpeä siitä, jos olen toisia siivoamisessa vahtinut. Motivaationi alkaa olla 0 mitä tule ejo sanoihin siisteys, ja sotku! Toivon, että jatkossa lehtijutuissakin keskityttäisiin enemmän siihen, miten jokainen siivoaa ilman, että heitä täytyy siihen erikseen ohjata, valvoa ja komentaa. Ei voi olla naisen vastuulla!

Vierailija
6/8 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea Hesarin juttua. Miksi niin yksinkertainen asia kuin siivoaminen tehdään vaikeaksi. Meillä on lähes aina siistiä, eikä siihen tarvita mitään mieltä kuormittavia metodeja.

Jos et olisi kokenut juttua niin kuormittavaksi, ettet jaksanut lukea, tietäisit, että siinä juuri ei tehdä siivoamista vaikeaksi. 

Vierailija
7/8 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et olisi kokenut juttua niin kuormittavaksi, ettet jaksanut lukea, tietäisit, että siinä juuri ei tehdä siivoamista vaikeaksi. 

Toisten saaminen siivoamaan on vaikeaa. Jos laittaa jutun kuvassa olevan lapun tiskipöydän lähelle, niin pian se on poistettu, allas täynnä tiskiä ja minä olen entistä vihaisempi, että etsin toisten hävittämät kynän ja paperia, kiinnitin lapun ja tyhjensin altaan taas turhaan!

Vierailija
8/8 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paska jauhantaa.

Kun siivoaa sotkunsa heti kun sitä tulee, homma pelaa ilman typeriä öyhötyksiä.

Nykyihmisillä on se ongelma, että paska jää siihen mihin pökäle tippuu, sen siivoaa joku muu. Yleensä ei siivoa. Koira astuu siihen ja lapsi maistaa sitä ja kädellä läimii jäljet seiniin. Niin siinä käy.

Annas olla jos someen pitää kuva laittaa, niin se nurkka pöydästä on kyllä kiillotettu hohtavaksi kun kerrotaan "kuinka ihanasti me koko perhe syödään maksisisusheja tikuilla, 6kk pinjapetterikin osaa jo pihtiotteen! Parhautta, pus pusrakkaat!"

Meillä on aina siistiä, kun pöytä pyyhitään, hiekat imuroidaan yms siivotaan se 10 sekuntia heti kun sotta tulee. Koskaan ei ole tarvinnut ottaa oppia ulkomaita myöten tähän hommaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi