Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Kasipallo liian raaka elokuva 11-vuotiaalle?

Vierailija
05.12.2021 |

Tyttö haluaisi katsoa, mutta mitä olen lukenut niin ei ole ihan tuon ikäisille sopivaa katsottavaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liian raaka. Ei missään nimessä pidä antaa katsoa!

Vierailija
2/12 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liian raaka, älä anna katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla, ja muutenkin nykyinen nuoriso on sen verran herkempää ainesta että, monet saattaa pahoittaa mielensä, ahdistua, tramatisoitua katsottuaan jotain noin rankkaa materiaalia.

En suosittele alaikäisiä katsomaan ko elokuvaa, ja vaikka niissä on ikäraja suositukset, siinäkin taisi olla k16 vai k18. saisi olla vaikka k25 niin olisi ainakin teoriassa aivot ehtinyt kehittyä riittävästi.

Vierailija
4/12 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli karu leffa. En todellakaan antaisi katsoa.

Vierailija
5/12 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään trillereistä, kauhusta yms. Mutta tuo leffa oli niin ahdistava jopa mun +35v mielestä, etten enää ikinä aio katsoa sitä uudelleen.

Vierailija
6/12 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kielletty.

Vierailija
7/12 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On!!!

Vierailija
8/12 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä elokuva - aikuiselle. Ei 11-vuotiaalle.

Vierailija
9/12 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär näkee siinä miehen raiskaavan tyttöystävänsä, vauvan jäävän heitteille, sekä kaikki huumeiden käyttö. Lisäksi paljon mistä 11v. ei tajua mistä on oikeasti kyse.

Vierailija
10/12 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan syystäkin on K16

Vierailija
11/12 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään trillereistä, kauhusta yms. Mutta tuo leffa oli niin ahdistava jopa mun +35v mielestä, etten enää ikinä aio katsoa sitä uudelleen.

Sama

Vierailija
12/12 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna katsoa. Ei tuon ikäisenä todellakaan. Itse olen aikuinen 37-vuotias ja ällöttävä, kuvottava ja ahdistunut olo jäi elokuvan jälkeen.

Varmasti elokuva kertoo hyvin totuudenmukaisesti päihdemaailmasta, mutta koska itselle se on vieras maailma, jäi vaan kamala olo. Kertakaikkiaan kamala.

Toisaalta elokuva ehkä tehtykin siksi, että se valaisisi meille tietämättömille siitä maailmasta.

11-vuotias on pahassa iässä. Aikuisten asiat alkaa kiinnostamaan,mutta sinun pitää yrittää suojella häntä. Kerro mieluumin elokuvan asioista, tai että tuollaista on, mutta muistuta että päihteet on vaarallisia ym. Kyllä sinä osaat,. Tsemppiä äitiyteen 💕