15v tyttäreni toi poikakaverin yöksi ja he harrastivat selvästi seksiä
Mitä voin tehdä? Kuuntelin eilen koko illan seinän läpi ja ihan selvästi he harrastivat seksiä. Kuulin jopa tyttäreni sanat "ei sinne". Hänen poikaystävänsä on samalla luokalla siis saman ikäinen. Voinko vaan mennä keskeyttämään puuhat seuraavalla kerralla?
Kommentit (75)
Täällä ei voi kysyä mitään ettei heti epäiltäisi provoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kakku pöytään. Avaus täyttää kaksi vuotta mutta aina se onnistuu höyräyttämään uusia lahnana kerran kuussa avioseksiä antavia kukkahattutätejä jotka ovat selittämässä miten "Nämä seksijutut eivät kuulu alle 27-vuotiaille LAPSILLE vielä lainkaan. Parpeillä pitäisi herkässä vaiheessa olevan lapsen vielä tuossa iässä leikkiä"
ehkäpä sinä olet se, joka tuli höynäytetyksi, vai luuletko, ettei ihmiset tajunneet tuon olleen provo... no tuohon yhteen ehkä meni täydestä, joka huolestuneena kehotti kysymään teiniltä, että kai käytitte ehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei voi kysyä mitään ettei heti epäiltäisi provoksi.
tuo nyt oli selvä provo, käyttää aina samaa kaavaa
Vierailija kirjoitti:
Parpeillä pitäisi herkässä vaiheessa olevan lapsen vielä tuossa iässä leikkiä"
Mikä on Parpei?
Oli vain pettinkiä ja emättimeen asti ei mennyt?
Itse aloitin varhain. Mikään maailman mahtikäsky ei olisi voinut pysäyttää seksin kokemista varhaisessa iässä. Sain parhaat orgasmit myös tuolloin.
Vierailija kirjoitti:
Itse aloitin varhain. Mikään maailman mahtikäsky ei olisi voinut pysäyttää seksin kokemista varhaisessa iässä. Sain parhaat orgasmit myös tuolloin.
Suuseksin ansiosta
Lisään vielä: Olisi jäänyt jotakin kokematta, jos seksi olisi jotenkin estetty.
Vierailija kirjoitti:
Surullista, että parhaat orgasmit jäivät teini-ikään
Liian nuoria, ja täällä huolehditaan vaan ehkäisystä.
Litisytit lettuasi mustalla rankaisijalla ja huohotit. He kuulivat sen, he todellakin kuulivat.
Finnipeppu on heilunut rytmikkäästi ja yli-innokas teinikulli on laskenut lastinsa tytön tiukan teinipimpin perukoille, aaahhhh.
Ymmärrän äidin huolen. 15-vuotias on liian nuori seksiin. Ilkeily ei ole reilua. Olen varma, että monella murkun äidillä ja isällä olisi epämukava olo kun tajuaa lapsensa harrastavan seksiä. Siis huom! lapsen!
Vierailija kirjoitti:
Finnipeppu on heilunut rytmikkäästi ja yli-innokas teinikulli on laskenut lastinsa tytön tiukan teinipimpin perukoille, aaahhhh.
Veikkaan että ruiskittiin naamalle.
Ihan mahtavaa kun nuoret tietävät mikä kantaa läpi elämän, kunnon panot
Onko teillä muuten ollut ongelmia lapsianne poika- tai tyttöystävien kanssa?
Itselläni ei ongelmia suoranaisesti, mutta esim. . poikani ensimmäinen tyttöystävä oli vähön outo.
Olin itse häntä kohtaan avoin ja ystävällinen, mutta hänen asenne ja olemus vähän nuiva. Kyllä sen huomasi. Kuitenkaan ei voinut johtua itsestäni, sillä emme olleet mitenkään tekemisistä ja en mitenkään puuttumut heidän suhteeseen edes. Voin melkein vannoa, että kerran kun sattumalta näin heidät halailemassa bussipysäkillä ja moikkasin iloisesti niin tyttö oli ihan vakava, eikö edes moikannut. Olisi tehnyt mieli sanoa ertä hei, ei tuo ole ex- poikaystäväni.
No, poikakin sanoi, että oli vähön outo tyyppi lopulta.
Pitäiskö sun tehdä jotain muuta kun kuunnella tyttäresi seksiääniä?
Vierailija kirjoitti:
Joko taas?
Tämä on uponnut mammoihin jo viisi vuotta peräkkäin kymmenen kertaa päivässä joten miksi luopua formaatista joka saa jokaisen av-karvamamman kiljumaan sitä vakioulinaansa: "suojaikäraja 35-vuoteen, seksi ei kuulu yhtään herkille pikkulapsille (ts. alle 35-vuotiaille)"
Kertomus on täysin uskottava. Oma naisystävänikin käytti ihan samoja sanoja kun meinasi vehje luiskahtaa B-rapun puolelle kun ekaa kertaa lykittiin koira-asennossa
Kakku pöytään. Avaus täyttää kaksi vuotta mutta aina se onnistuu höyräyttämään uusia lahnana kerran kuussa avioseksiä antavia kukkahattutätejä jotka ovat selittämässä miten "Nämä seksijutut eivät kuulu alle 27-vuotiaille LAPSILLE vielä lainkaan. Parpeillä pitäisi herkässä vaiheessa olevan lapsen vielä tuossa iässä leikkiä"