Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te oikeasti teette mun illoista kivoja

Vierailija
07.03.2015 |

Niin surulliselta, kun se kuulostaakin. Taas riita miehen kanssa, laitoin lapset nukkumaan ja tulin itse lukemaan AVta.
Joko luen oikeasti mielenkiintoisia aiheita päivän tapahtumista tai sitten viihdytän itseäni hauskoja ketjuja lukemalla. Mies mököttää olohuoneessa, jää sinne nukkumaan ja itse saan täältä teistä seuraa. Voin siis käydä nukkumaan hyvällä mielellä enkä riidan päätteeksi. :) Kiitos.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin 21 kirjotti 18

Vierailija
22/29 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te ihania! <3 ja ihan törkeen hauskoja ja sanavalmiita! Roikun täällä joka ikinen ilta kun mies ja lapset nukkuu. Elämä ois oikeesti aika kuivaa ilman aaveeta :D oonpas surullinen tapaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on viha/rakkaussuhde AV-palstaan. Käyn täällä kun imetän/nukutan vauvaa, mutta välillä ajattelen, että pitäisi lopettaa palstalla käyminen siksi, että monet ilkeät kommentit satuttavat ja saavat minut kyseenalaistamaan oman arvoni. Kysyn mitä vain, aina joku huutelee, ettei minun olisi ikinä pitänyt lisääntyä tms. Mutta sitten silloin tällöin saan aivan ihania voimaannuttavia vviestejä, ja taas päätän jatkaa palstailua. Toivoisin että ikävät provoilijat ja ne, jotka yrittävät vetää kaikki muut mukanaan maanrakoon lähtisivät palstalta, ja jäljelle jäisi vain te ihanat. Kiitos.

Vierailija
24/29 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä täytyy olla todellinen suodatin päällä mitä lukee ja mitä ei lue tai minkä ottaa todesta ja minkä ei. Täällä on tosi paljon sellaisia jotka ihan selkeästi huutelee vaan pahoittaakseen mieliä tai saavan yleistä pahennusta aikaan. Kun oppii ja jaksaa erottaa täällä ne oikeat mielipiteet ja ne jotka on kirjoitettu kieli poskessa on aaveilu paljon mukavampaa :) Ymmärrän kyllä siis kyseenalaistamisenkin täysin.
Ap

Vierailija
25/29 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt yksi painelee nukkumaan :) Hauskaa iltaa, hyvää yötä ootte huippuja. Eiköhän me vielä kirjoitella jatkossakin :)

Vierailija
26/29 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää mm. noi tänne pesiytyneet sovinistirassukat! Välillä huomaa ajattelevansa että hyi hitto, en koske miehiin enää tikullakaan ja sitten sitä havahtuu todellisuuteen ja tajuaa että on aika rajoittaa palstailua. :D Parasta on kuitenkin sellanen tietynlainen yhteishenki joka joskus läikähtelee esiin ja tietysti kaikki legendaariset ketjut tyyliin mitä eroa on instagramilla ja pentagramilla. :)

Vierailija
27/29 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:55"]Sama. Asun yksin, eikä minulla ole sosiaalista elämää. Hauskuutan itseäni lukemalla palstaa kun en jaksa teeveetä katsella.
[/quote]

Täällä toinen samanlainen. Peukuista päätelleen meitä on useampia...

Vierailija
28/29 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samat on tunteet. ootte ihan parhaita rakkaat av-mammat! ootte mun parhaat ystävät.

Vierailija
29/29 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä