Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa tuli ensi kerran syliin

Vierailija
07.03.2015 |

Ollaan otettu kolmevuotias kissa löytäeläinkodista. Alku ollut välillä hankala ja kissa pitänyt etäisyyttä. Nyt tämän kahdeksan kuukauden aikana alkanut antaa silittää enemmän ja viihtyä seurassa. Not istun hi elä yksin valveilla ja ihan yhtäkkiä kissa hyppäsi syliin, alkoi kehrätä ja tarpoa. Ikinä ei ole niin tehnyt. Nyt itkettää ja tuntuu että ehkä kaikki vaivat ollut tän arvoista. Ei mulla asiaa, halusin vain jakaa jonkun kanssa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäsi just pois, taisi tulla hellittelyannos täyteen tältä erää. Kerron huomenna miehelle, hän varmaan arvostaa että jaoin asian ensi vauvapalstalla :D Mutta kännykkä sattui olemaan juuri käden ulottuvilla! Olen miettinyt tämän sirppanan myötä, miten usein kissoja kohdellaan kuin kertakäyttötavaraa. Olen mitään muuta eläinlajia, jota hylätään yhtä paljon, usein kun se kissa ei enää olekaan söpö pentu? Suututtaa niin paljon tuommoinen! >:( Ap

Vierailija
22/38 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että otit kissan löytöeläinkodista! Mau

t. kissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Awww :) kissat on <3

Vierailija
24/38 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun kiva!

Vierailija
25/38 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kissa ei koskaan ole sylissä viihtynyt, mutta osoittaa muuten kiintymystään. Oleskelee ja nukkuu vieressä, nytkin on tässä tietokonepöydällä. Aamulla "lukee" yhdessä lehden. Kissallani on kummallinen taito valloittaa tyynyni jossain vaiheessa yöllä. Herään usein aamuyöstä siihen, että kissa makaa tyynyni päällä ja minun pääni on patjalla.

Vierailija
26/38 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:') <3

Vierailija
27/38 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:18"]

Mun kumpikaan katti ei tuu syliin vaikka pennusta asti on olleet. Oonko epäonnistunut kasvattajana?

[/quote]

Niitä on kaksi ja sä et kuulu joukkoon:"Kissat ne lähti piiriin, tinttan tanttan tallallei jne."

Et ole epäonnistunut. Onko ne tyttökissoja?

Vierailija
28/38 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tahdo kaikki kissat syliin. Meidän kissa tulee makaamaan selkään, hyppää istumaan olkapäälle, livahtaa yöllä nukkumaan viereen, hyppää polvelle että valjaat saa paremmin päälle, kun ollaan lähdössä ulos. Mutta syliin ei halua. Hyppää heti pois jos sen ottaa syliin. Paitsi pienimmän lapsen sylissä tykkää olla.

Omalaatuinen tapaus.  

Vierailija
29/38 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 17:53"]

Kaikki kissat pitäisi tappaa.

[/quote]

Jätetään tää sika!

Vierailija
30/38 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas kisu tuli yöllä ensimmäistä kertaa jalkopäähän peiton alle nukkumaan. Kaksi vuotias kisu kyseessä.

Olen tuosta tapauksesta onnellinen, koska ei ollut mun kissa ja jota rakastan silti yli kaiken.

T: mies

Vierailija
31/38 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tänne tullut kivoja vastauksia, kiitos niistä! Jännä miten usein avlla juuri kissakeskustelut ovat näitä positiivisia ja hyvää mieltä tuovia. Kissat yhdistää? :) Ap

Vierailija
32/38 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut upeata seurata kissa keskustelua. Kerrankin todella positiivinen keskustelu.

Vierailija
33/38 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap, tästä keskustelusta tuli hyvä mieli :) Kissat ovat kyllä ihania.

Vierailija
34/38 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaawwwwwww

Vierailija
35/38 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
36/38 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Kissasi on hyväksynyt sinut palvelijakseen. Sinä olet hyvä ihminen ja nyt sinulla on arvoisesi ystävä.

Vierailija
37/38 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 00:21"]

Ei tahdo kaikki kissat syliin. Meidän kissa tulee makaamaan selkään, hyppää istumaan olkapäälle, livahtaa yöllä nukkumaan viereen, hyppää polvelle että valjaat saa paremmin päälle, kun ollaan lähdössä ulos. Mutta syliin ei halua. Hyppää heti pois jos sen ottaa syliin. Paitsi pienimmän lapsen sylissä tykkää olla.

Omalaatuinen tapaus.  

[/quote]

Jokainen kissa on omalaatuinen, kahta samanlaista ei ole.

Vierailija
38/38 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kissani ei ollut nuorempana mikään sylikissa, mutta joissain vaiheessa se oikein alkoi änkeämään syliin aina kun vain saa tilaisuuden :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi