Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Borat huonoa vai hyvää huumoria?

Vierailija
07.03.2015 |

Laittakaa vaikka peukku ylös jos Borat on hauska ja alas jos ei.

Nauran ihan älyttömästi tätä katsoessa, ja mies vain jupisee kuinka tyhmä tää on.

En muistanut että tää oli näin hauska, oon nähny monta vuotta sitten. Kyyneleet silmissä katson, ihan mielettömän hyvä, mun mielestä. Tolla Sachalla on tosi hyvä pokka, tää elokuva on niin nerokkaasti tehty. 

Ai että on ihana elokuva, en muista koska oisin nauranu ääneen näin paljon elokuvaa kattoessa. Poskipäät on ihan kipeet.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylittänyt Mensan pääsyrajan ja mielestäni Diktaattori on yksi hauskimmista elokuvista, jonka olen nähnyt. Myös Boratista pidän. Tosin Brünosta en pitänyt. Joten thumbs up herra Cohenille! :)

Vierailija
22/23 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Borat upposi parhaiten. Nauroin niin että sain astmakohtauksen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 00:05"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:59"]Uppoaa yksinkertaisille sekä tyhmille ihmisille. Junttihuumoria siis. [/quote] Olen pian valmistuva lääketieteen opiskelija ja tässä tavoitteenani saada väikkäri naputeltua ennen valmistumista. Kolme julkaisua jo ulkona. Ja Borat naurattaa, ihan samoin kuin vaikka Monty Python, joka saisi ilmeisesti ainoaa ns älykköhuumoria..?

[/quote]

Ei taida kovin korkea taso olla yliopistossa, jos opiskelija pitää Boratia hauskana ja vapaa-ajallaan lukee av-palstaa : D