Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Borat huonoa vai hyvää huumoria?

Vierailija
07.03.2015 |

Laittakaa vaikka peukku ylös jos Borat on hauska ja alas jos ei.

Nauran ihan älyttömästi tätä katsoessa, ja mies vain jupisee kuinka tyhmä tää on.

En muistanut että tää oli näin hauska, oon nähny monta vuotta sitten. Kyyneleet silmissä katson, ihan mielettömän hyvä, mun mielestä. Tolla Sachalla on tosi hyvä pokka, tää elokuva on niin nerokkaasti tehty. 

Ai että on ihana elokuva, en muista koska oisin nauranu ääneen näin paljon elokuvaa kattoessa. Poskipäät on ihan kipeet.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:44"]

Laittakaa vaikka peukku ylös jos Borat on hauska ja alas jos ei.

Nauran ihan älyttömästi tätä katsoessa, ja mies vain jupisee kuinka tyhmä tää on.

En muistanut että tää oli näin hauska, oon nähny monta vuotta sitten. Kyyneleet silmissä katson, ihan mielettömän hyvä, mun mielestä. Tolla Sachalla on tosi hyvä pokka, tää elokuva on niin nerokkaasti tehty. 

Ai että on ihana elokuva, en muista koska oisin nauranu ääneen näin paljon elokuvaa kattoessa. Poskipäät on ihan kipeet.

[/quote]

Haistapa perussuomalainen rasisti paska. Onpa tosi hauska nauraa vähemmistöille. HAHAHA!!!

Vierailija
2/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sisältää niin mautonta ja huonoa huumoria, että muuttuu överiydessään jo hyväksi. Jos huonolla huumorilla pelaa niin noin se kuuluu tehdäkin: all in!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi peukuttaa, kun en tiedä kumman laittaisin. Borat on huonoa huumoria, ehdottomasti, ja yleensä huono huumori juuri naurattaa. Borat oli hauska parilla ensimmäisellä katselukerralla, sittemmin ei ole juuri naurattanut. Vrt. vaikka Kummeli, johon ei kyllästy koskaan, ja joka myös voidaan määritellä huonoksi huumoriksi.

Vierailija
4/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan parasta huumoria. Diktaattori oli vielä parempi. Tänä vuonna tulee Cohenin uusi leffa Grimsby. Sitä odotellessa.

Vierailija
5/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantastinen huumori! 

Vierailija
6/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ikinä uskonut tykkääväni niin paljon. Brunosta en pitänyt.Diktaattorista kyllä.

Vierailija
7/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppoaa yksinkertaisille sekä tyhmille ihmisille. Junttihuumoria siis.

Vierailija
8/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveetä paskaa

Vierailija
9/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekkaan katsonut Diktaattoria, täytyypi katsoa.

Vierailija
10/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hyvä! 

Vierailija
11/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:59"]

[/quote]

Itse olen graduvaiheessa oleva teoreettisen fysiikan opiskelija, joka tykkää Boratista ja Diktaattorista, joten varmaankin olen sitten yksinkertainen ja tyhmä ihminen. Kuten joukko opiskelukavereitani, joiden kanssa kävin Boratin katsomassa ;)

Vierailija
12/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:04"]

[/quote]

Itse olen graduvaiheessa oleva teoreettisen fysiikan opiskelija, joka tykkää Boratista ja Diktaattorista, joten varmaankin olen sitten yksinkertainen ja tyhmä ihminen. Kuten joukko opiskelukavereitani, joiden kanssa kävin Boratin katsomassa ;)

[/quote]

Borat oli elokuvateattereissa 2006. Eiköhän sinun ja kavereidesi olisi aika jo valmistua, ettette elä koko loppuelämää meidän veronmaksajien kustannuksella.

Vierailija
13/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ehkä olen yksinkertainen, mutta ainakin on hauskaa. Ja parastahan tässä on noiden ihmisten reaktiot, tyrmistykset ja muut...

Vierailija
14/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä juuri että se on niin huonoa ja mautonta huumoria että se naurattaa:D itse tykkään, mutta mulla onki tosi surkee huumorintaju ja nauran kaikelle oudolle. Itse aina vaan ihmetelly et miten äijällä voi pitää pokka nuissa tilanteissa?:D

Vierailija
15/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:04"]

[/quote]

[/quote]

Borat oli elokuvateattereissa 2006. Eiköhän sinun ja kavereidesi olisi aika jo valmistua, ettette elä koko loppuelämää meidän veronmaksajien kustannuksella.

[/quote]

Oli varmaan sitten Diktaattori jota muistelen, 2006 en vielä ollut sentään edes lukiossa. Ja käyn muuten töissä enkä elä opintotuella jos olet verorahoistasi huolissasi. Maisteriksikin yritän valmistua nyt 4. vuoden keväällä ;)

Vierailija
16/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko toi just telkasta? Miltä kanavalta?

Vierailija
17/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kazakstan kielsi koko elokuvan. Kaikki ei tykkää.

Vierailija
18/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa ja asiallista vitsailla itsestään. Onhan se ite juutalainen 

Vierailija
19/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:14"]

Tuliko toi just telkasta? Miltä kanavalta?

[/quote]

Tuli vähän aikaa sitten, subilta. Katoin nauhalta, tai siis tallennnukselta.

Vierailija
20/23 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:59"]Uppoaa yksinkertaisille sekä tyhmille ihmisille. Junttihuumoria siis.
[/quote]

Olen pian valmistuva lääketieteen opiskelija ja tässä tavoitteenani saada väikkäri naputeltua ennen valmistumista. Kolme julkaisua jo ulkona. Ja Borat naurattaa, ihan samoin kuin vaikka Monty Python, joka saisi ilmeisesti ainoaa ns älykköhuumoria..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi