Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu lähenee, kerro KARMEIN jouluaattosi ikinä. Jättikö mies, söikö koira kuusen?

SammunutSaunatonttu
05.12.2021 |

Ap aloittaa:
Jouluaatto 1999, ensimmäinen oma asunto. Piti viettää aatto poikakaverin kanssa, olin ostanut lahjankin. Jätti 22 pv tekstarilla. Ja 23 pv kissa hyppäsi parvekkeelta pakoo, kun joku valopää päätti aloittaa uudenvuoden etuajassa ja ampui raketin. Aatto meni yksin itkiessä kissaa. Vanhemmat oli lähteneet risteilylle, sisaria ei ole.
Onneksi kissani kuitenkin sitten löytyi, mutta se joulu oli totaalisen pilalla!

Kommentit (2317)

Vierailija
2201/2317 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isällä ja veljellä tuli kamala riitä viime jouluna ihan pienestä asiasta ja meni melkein nyrkkitappeluksi (ollaan molemmat veljen kanssa jo aikuisia ja oltiin käymässä vanhempiemme luona jouluna), tavarat lenteli, kuusi kaatui, osa jouluruuasta päätyi lattialle, karjumista ja kirosanoja.

Vierailija
2202/2317 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen perhejoulu, jossa koko suku koolla, on kinkkua, kalkkunaa, laatikkoa ja jouluhalkoa, on ehdottomasti kammottavin. 

Oma, rauhallinen joulu perheen kesken paras. Ei jouluruokia eikä muutakaan inhotusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2203/2317 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi seuraavaan jouluun on vielä vuosi aikaa. 

Ei tulevaan jouluun ole, kun pikkasen yli kuukauden. 🤗

Valitettavasti. Kuinkahan moni lapsi tänäkin jouluna joutuu sietämään pskoja vanhempiaan jotka pilaa joulun käytöksellään? Tai yksinäisiä joilla ei ketään ja pitäis vaan teeskennellä ulkopuolelle että kaikki on hyvin?

Vierailija
2204/2317 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jouluaatto tiistaina josko alkoholistit tsemppaisivat edes silloin selvinpäin.

Vierailija
2205/2317 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu ei ole mulle koskaan ollut niin iso juttu, että olisin suuresti päässyt pettymään.

Vierailija
2206/2317 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi seuraavaan jouluun on vielä vuosi aikaa. 

Ei tulevaan jouluun ole, kun pikkasen yli kuukauden. 🤗

Valitettavasti. Kuinkahan moni lapsi tänäkin jouluna joutuu sietämään pskoja vanhempiaan jotka pilaa joulun käytöksellään? Tai yksinäisiä joilla ei ketään ja pitäis vaan teeskennellä ulkopuolelle että kaikki on hyvin?

Miksi aina kuvitellaan että me yksineläjät vietämme joulua suurinpiirtein tuhkassa kierien onnettomina? Monet meistä nauttivat joulun rauhasta laittaen oman näköisen joulun. Joulunvietto voi olla myös hyvin nautinnollista ilman muita ihmisiä.

Vierailija
2207/2317 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on jouluaatto tiistaina josko alkoholistit tsemppaisivat edes silloin selvinpäin.

No eipä typerämpää syytä alkoholistille voi olla kuin että aatto osuu tiistaiksi 😅

Anteeksi kun nauran, mutta olisin lentänyt selälleni jos oma alkkis-äitini olisi minkä tahansa juhlapyhän aaton ollut kuivin suin kun aatto osuu arkipäiväksi!

voin kertoa; sillä ei ole minkään valtakunnan merkitystä!

Vierailija
2208/2317 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi pyyntö ois....... hyvät vanhemmat, voisitteko edes yhtenä päivänä vuodessa jättää sen alkoholin, kireyden ja ilkeilyn. Onko se niin vaikeaa? Aina sanotaan, että Joulu on LASTEN juhla, niin miksi aikuisten pitää pilata se. 

Vierailija
2209/2317 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä typerämpää syytä alkoholistille voi olla kuin että aatto osuu tiistaiksi 😅

Anteeksi kun nauran, mutta olisin lentänyt selälleni jos oma alkkis-äitini olisi minkä tahansa juhlapyhän aaton ollut kuivin suin kun aatto osuu arkipäiväksi!

voin kertoa; sillä ei ole minkään valtakunnan merkitystä!

Ohis. Itse en ole alkoholisti, mutta vuorotyöläinen kylläkin, ja eikä itsellekään viikonpäivällä ole mitään merkitystä. Jos vapaat ovat maanantaina ja tiistaina, ja mieli tekee alkoholia juoda, niin silloin sitä on otettava silloin kun se on mahdollista, oli viikonloppu tai ei.

Vierailija
2210/2317 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla yksi pyyntö ois....... hyvät vanhemmat, voisitteko edes yhtenä päivänä vuodessa jättää sen alkoholin, kireyden ja ilkeilyn. Onko se niin vaikeaa? Aina sanotaan, että Joulu on LASTEN juhla, niin miksi aikuisten pitää pilata se. 

Olen samaa mieltä! Jättäkää aikuiset se alkoholi ja riitely edes yhdeksi päiväksi pois. Tämän vuoksi en vietä enää yhtään joulupyhiä vanhempieni kanssa, pilasivat liian monta joulua. 

Vierailija
2211/2317 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kerran itseni kuusesta..toinen oli että olin hommannut kaiken joulusi mutta ero tuli muutamaa päivää ennen ja sitten jouduin jäämään yksin kotiin kaiken ostamani kanssa.. Heitin roskiin paljon tavaraa silloin.Olin perheellinen. 

Vierailija
2212/2317 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri söi lasten vanukkaat ja Petteri ja Riikka leikkasivat niin paljon kaikkea, että lahjoihin tai edes ruokiin ei jäänyt enää rahaa.

Vierailija
2213/2317 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin kerran itseni kuusesta..toinen oli että olin hommannut kaiken joulusi mutta ero tuli muutamaa päivää ennen ja sitten jouduin jäämään yksin kotiin kaiken ostamani kanssa.. Heitin roskiin paljon tavaraa silloin.Olin perheellinen. 

Missä lapset olivat? 

Vierailija
2214/2317 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä makasi sammuneena lattialla ja äiti itki kun joulu meni pilalle ja hän oli valmistellut sitä monta viikkoa hiki päässä. Lahjat saatiin usein vasta joulun ja uudenvuoden välipäivinä kun isä ei sammuneena voinut toimia Joulupukkina. Tämä tapahtui melkein joka joulu. Joulukoristeita ja kuusi oli, jouluruokia oli, herkkuja oli, joululaulut soi ja televisiosta tuli lastenohjelmia, mutta silti joulu ei tuntunut kivalta kun isä alkoi kännäämään jo aamulla ja äiti valitti itkien, että "Eikö edes jouluna voi olla raitis? Onko tuo viina niin tärkeää sinulle, että tahdot sen takia pilata joulukin? Eikö edes lasten jouluilo merkitse sinulle mitään"? 

No ei tuossa äitikään toiminut fiksusti. Miksi kiusasi lapsia vielä lisää pitämällä lahjat jakamattomana koko joulun. Vai ostettiinko ne vasta alesta välipäivinä? 

Lasten ollessa pieniä, meillä lahjasäkki ilmestyi eteiseen "tonttujen" tuomana. 

Vierailija
2215/2317 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin joulun alla sairaalaan heikentyneen kunnon ja yltyvien kipujen vuoksi. Ottivat sisälle. Aamukierrolla lääkäri pamautti diagnoosin päin naamaa. Oletti ilmeisesti, että tiedän sen jo ja hän vain varmistaa sen.

Parantumaton syöpä.

Vierailija
2216/2317 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi kylässä.

Vierailija
2217/2317 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsuuden joulu meni täysin pilalle kun en saanutkaan yhtään karkkia, en suklaata, en mitään herkkuja lahjaksi. Kaikki muut herkutteli herkuillaan ja mulla ei ollut mitään. Olin kauhuissani, ei voi olla todellista! Mummo huomasi sentään ja tarjosi konvehtirasiastaan mullekin suklaata.

Vierailija
2218/2317 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuoden jouluna olin toiveikas, sillä siskoni oli vihjaillut, että vanhempamme palaisivat yhteen. Kun saavuin äitini luo, jossa meidän oli tarkoitus viettää joulua, järkytyin, kun paikalla oli tuntematon mies, joka oli äitini uusi miesystävä. Olin hyvin pettynyt ja joulumieli laski välittömästi. Kun aloimme syömään, tämä miesystävä alkoi typerästi kyselemään minusta. Raivostuin niin, että nousin ja kumosin koko ruokapöydän lattialle. Kaikki jouluruuat astioineen levisivät lattialle. Äiti alkoi itkemään ja yritti selittää jotain elämässä eteenpäin menemisestä. Minä en niitä selittelyjä jäänyt kuuntelemaan vaan tein hänelle selväksi, että paras joululahja olisi ollut hänen ja isän yhteenpaluu. Lähdin pois paikalta ja sanoin äidilleni vihaavani häntä ja etten ikinä antaisi hänelle anteeksi kaiken pilaamista. Hän on vielä nykyäänkin sen uuden miehen kanssa. Onpahan tehnyt selväksi että tämä mies on tärkempi kuin hänen perheensä. En aio todellakaan enää mennä sinne jouluksi, mielummin olen yksin. En voi ymmärtää tuollaista itsekkyyttä. Siskoni taas on mukamas iloinen äidin puolesta ja yllättäen isänikin on sanonut, että näin tämän kuuluu nyt olla, mutta minä en voi ymmärtää tällaista perheen rikkomista. Äitini ei ajattele lainkaan muiden tunteita, varsinkaan isän. Niin käsittämätöntä.

Vierailija
2219/2317 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petteri söi lasten vanukkaat ja Petteri ja Riikka leikkasivat niin paljon kaikkea, että lahjoihin tai edes ruokiin ei jäänyt enää rahaa.

Ennemminkin että työministeri söi lasten vanukkaat, hih!

Vierailija
2220/2317 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin nuoripari aikoja sitten ja laitettiin ekoja omaa joulua kun aattona meille änkes sisälle kaksi tuntematonta jehovanaista pilaamaan aaton! Siinä sitten haukkuivat joulumme ja kuinka he ei vietä joulua plaa plaa plaa. Eivät muka huomanneet miten kohteliaasti yritimme saada ne lähtemään pilaamasta jouluamme mutta ainakin tunnin piti kuunnella sitä teatteria. Keksin viimein sanoa että meidän on kohta lähdettävä mummulaan viettämään joulua sitten tajusivat lähteä mutta tuntui kuin olisivat siltikin yrittäneet lähteä samasta oviaukosta. Kamalia ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi