Millaista seksiä harrastatte kuukautisten aikana?
Vai jätättekö kokonaan väliin?
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:02"]
Vai jätättekö kokonaan väliin?
[/quote]Ne on liukkaanpillun päivät:)
Monipuolista. Näytän suuseksin jälkeen aina tältä... http://www.t/uploads/2011/06/shane--face.jpg
Mies haluaa vaihtaa naida ja asettaa tamppoonin. En varsinaisesti pidä asiasta,mutta tehköön niin jos tuottaa mielihyvää.
Mulla on alkaa menkat aina maanantaina ja loppuu to-pe. Rakastellaan vaan kerran viikossa viikonloppuna, eli ei minkäänlaista. Mies ei halua mua kovin usein, olen meinaan sen verran lihava ja ruma
Jätetään väliin, ei ole seksiä muutenkaan ihan hirveän usein (muutaman kerran kuussa), niin ei sitten tule sekstattua menkkojen aikaan kun se on mulle epämukavaa ja oon kipeä ja ärtyisä.
Meillä laitetaan vaan tummanpunainen tai joku muu tumma pyyhe alle ja sitten pannaan ihan normaalisti. Me ei olla ikinä annettu kuukautisten olla esteenä, vaan ollaan aina pantu normaalisti sillon kun huvittaa.
Yleensä kuukautisten aikaan minä olen vaan alla (esim. ratsastaessa verta voi tulla enemmän). Ja tietenkään mies ei kuukautisten aikaan pilluani nuole.:D
Ei minkäänlaista. Kuukautisten aikana ei kuulemma innosta yhtään, koska veri on totaalinen turn off, paitsi voin antaa hänelle suuseksiä tai käsihoidon, jos haluan.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:16"]Meillä laitetaan vaan tummanpunainen tai joku muu tumma pyyhe alle ja sitten pannaan ihan normaalisti. Me ei olla ikinä annettu kuukautisten olla esteenä, vaan ollaan aina pantu normaalisti sillon kun huvittaa.
Yleensä kuukautisten aikaan minä olen vaan alla (esim. ratsastaessa verta voi tulla enemmän). Ja tietenkään mies ei kuukautisten aikaan pilluani nuole.:D
[/quote]
Näin meilläkin.
Alussa ja lopussa pyyhe alle, pahimpaan tulvaan en housujani raottele ollenkaan muualla kuin suihkussa ja vessassa. Meillä ei ole seksiä miehen toivomuksesta kuin pari kertaa kuukaudessa, joten yleensä menkat ehtivät olla siinä tauolla. N40
No ihan kaikenlaista! Myös suuseksiä, onhan tamponit keksitty. Kyllä suuseksi on tietysti parempaa kun ei tarvitse käyttää tamponia, mutta ei se huonoakaan sen kanssa ole.
Veristä.