Voiko g-pisteorgasmin oppia??
G-pisteen käsittely kiihottaa todella, mutta en osaa saada orgasmia siten. Haluaisin oppia nimenomaan g-pisteorgasmin koska klitoriksen hyväily ei tuo ollenkaan samoja tuntemuksia. Voiko siihen siis oppia?
Kommentit (5)
Miesnäkökulmaa aiheeseen...
Kyllä sen voi oppia :) Minulla on kokemusta siitä että nainen voi saada G-piste orgassmin ollessaan kyllin kiihottunut ja vastaanottavainen uusille kokemuksille. Olen ilokseni voinut antaa tämän kokemuksen useammalle naiselle :)
mies 40+
Saan ratsuttelemalla ja liikuttelemalla itseäni edestakaisin. Ainakin mulle on valtava ero saada orgasmi sisältä päin kuin klitasta. Klittaorkkuja voi tehdä vaikka kuinka monta ja tarvii uutta jo seuraavana päivänä, mutta sisältä saatu orgasmi antaa jotenkin syvemmän tyydytyksen. En saa sitä muuten kuin yhdynnässä eli ei vibroilla tai sormilla. Ejakuloin kyllä miehen sormettamana, mutta se ei ole kuitenkaan tuntumalta sama kuin yhdyntäorkku.
Ongelma on se, että tiedän kyllä missä asennossa penis osuu g-pisteeseen, mutta orgasmi ei vaan tule vaikka tuntuu ihan pi...r...un hyvälle. Itse en lisäksi oikein tahdo yltää oikelle kohdalle. Pitänee kokeille tuota kakksoen ehdottamaa ensin omin käsin + vibra jos siitä sitten oppisi tekniikan.
En saa g-pisteestä muuten kun miehen sormin antamana. Sormin saa paineltua tarkasti yhtä pistettä, hierominen ei tunnu niin kummoiselta. Penis tai sauva ei osu tarpeeksi tarkasti enkä itse yllä sormin. Kävi kuitenkin vähän helpommaksi ensimmäisen synnytyksen jälkeen. Mutta piti kyllä tosiaankin opetella! Jonkun aikaa pääsin ihan siihen rajalle, mutta jotenkin sitä vapautumista tuntemukselle vastusti aluksi ja pyysin jo miestä lopettamaankin kun se pyörtymisen tunne tuntui niin epämiellyttävältä ennen kun oppi päästämään irti ja huomasi ettei siihen kuolekaan, vaikka taju melkein menikin :D
Voi, itse opin saamaan G-pisteorgasmin vasta n. 10 vuotta säännöllisen seksielämän aloittamisen jälkeen, olin tuolloin siis n. 28 vuotias!! Sitä kautta tulee voimakkaampi orgasmi, tai tämä on minun mielipiteeni asiaan. Tilaa jostakin esim. sellainen G-pistesauva jonka muotoilu on tarkoitettu juuri siihen... tai tee esim. niin, että ensin hierot klitorista kunnes alat olla lähellä orkkua, sitten työnnätkin sormet emättimeen ja painelet suht nopeassa tahdissa G-pistettä, tämä toimii itsellä. Jos kylmiltään aloittaa G-pisteestä niin kestää tosi kauan kiihottua, mutta kun vaihtaa vasta lopussa tekniikan niin sitten ei tarvitse kauaa sormettaa... :)
Niin ja itselläni ainakin toimii vatsallaan oleminen tosi hyvin G-pisteen kiihottamiseen, saan emätinorkun silloin tavallisella moottoroimattomalla sauvallakin helposti. Samaten yhdynnässä G-pisteorkku tulee vain tässä asennossa, tavallaan makaan miehen päällä vatsallani ja liu-un ees taas :)