Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko merkillä väliä kun ostat vaatteita/kenkiä/laukkuja?

Vierailija
07.03.2015 |

Minulle on. Olisi noloa talsia jotkut tavislenkkarit jalassa ja sama koskee muita vaatteita. Nyt olen mieltynyt Vansseihin. Ne tunnistetaan maailmalla ja ovat hyvät käyttää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä ostan Thanapara Swallows Development Society:n tekemiä vaatteita.

Vierailija
2/7 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Todellakin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Enkä kyylää toisten merkkejä, laitan merkille ihmisillä esim. vaatteiden värin, ja sen että pukeeko malli sitä ihmistä vai ei. En käsitä miksi ihmiset jaksavat miettiä jotain merkkejä, täytyy olla todella tylsä elämä.

Vierailija
4/7 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väliä. Laukuissa ei niinkään, kunhan ei miltään halpislaukulta näytä. Laukut on ehkä ainoa sellainen, johon en edes halua laittaa paljoa rahaa.

Kengät täytyy olla jotain hyvää ja katu-uskottavaa merkkiä. Paitsi niissäkin poikkeuksen tekee korkkarit. Korkkarit saa olla vaikka marketista kunhan ei näytä halvoilta. Niitä tulee käytettyä niin vähän, ettei niissä niin väliä.

Vierailija
5/7 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paitsi kengät täytyvät olla hyvät. Vanssit alkavat muuten olla jo ohi, johan ne ovat jo 10 vuotta näkyneet katukuvassa, ainakin täällä Espoossa. Ostin kyllä Lontoosta nro 20 vanssit vauvalle, olivat vain 30 puntaa.

Vierailija
6/7 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä kyllä, että inhoan shoppailua ja olen aika kiireinen, joten yleensä käyn hakemasa tai tilaan sen tutun merkin tuotteen, jonka kanssa ei tarvi ihmetellä eikä etsiä.

aapeen tarkoiittama nolous mua ei kiinnosta. Merkkejä on niin monia, että kaikille löytyy varmasti joku, jota pitää niitä noloina - myös niitä minun käyttämiäni.

Vierailija
7/7 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole merkillä väliä, jos vain on hyvän näköiset ja mukavat päällä. Mark & Spencerin Per Una -merkin tuotteet jäisivät kyllä ostamatta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän