Näetkö omia virheitäsi koskaan ja osaatko tulla vastaan toista ihmistä?
Vai oletko niin itsekäs, että et voi koskaan nähdä itsessäsi mitään vikaa, vaikka sinussa olisi vikaa? Osaatko tulla vastaan?
Kommentit (11)
Minussa on ominaisuuksia. Muissa vikoja.
Haluatko tulla vastaan?
Isoissa asioissa ei yleensä ehdi kääntää laivaa tarpeeksi nopeasti vaikka huomaisi virheensä.
Teen virheitä, mutta usein siihen vaikuttaa myös toisen osapuolen käytös. Jos jonkun kanssa rupeaa tulemaan hankausta, niin suhde kannattaa lopettaa niin loppuu hankauskin. Yksinkertaista.
Moni hankaluus elämässä syntyy siitä, ettei kyetä tunnistamaan tilannetta missä on molemmille parempi, että ei enää yritetä jatkaa ihmissuhdetta. Silloin voi jossain vaiheessa muistella niitä hyviäkin asioita mitä toisen kanssa oli.
Mitä tarkoitat vastaantulolla? On paljon asioita mitä ei voi hyväksyä eikä silloin ole edellytyksiä jatkaa. Ei ole mitään hyötyä turhasta riitelystä.
En näe koskaan omia virheitäni enkä tiedä, mitä tarkoittaa tulla vastaan toista ihmistä - paitsi jos menee juna-asemalle vastaan.
Salaisuushan on siinä, että ei jää kiinni mistään ((((:
Näen kyllä ihan helposti sen, kun itse olen ollut väärässä. Minulle suurempi haaste joskus on myöntää se sille toiselle osapuolelle. En tarkoita, että inttäisin vastaan vielä siinä vaiheessa, kun olen huomannut olevani väärässä, vaan että en vain mielelläni halua enää jatkaa aiheesta. Myönnän virheeni kyllä lopulta, varsinkin jos toinen osapuoli jatkaa puhumista siitä.
Jotkut todellakin vaativat, että toinen oikein erikseen myöntää heidän olleen oikeassa.
En puhu nyt tässä moraalisista vääryyksistä, vaan väittelyistä siitä, miten jokin asia on tai kumman argumentointi on johdonmukaisempaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Em seurustele itsestäni tyhmempien kanssa.
Siinä vaiheessa, kun huomasin, että minussa on vain pelkiiä virheitä, sanoinntai tein mitä tahansa, alounnkyseenalistaa onko tämä oikeasti ihan todellinen asetelma tässä ns. ystävyydessä. Se loputon anteeksi pyyntelyni ja vastaantuleminen päättyi kyseisen ystäväni kohdalla siihen. Hän voi suunnata vallanhalun kåyttöään toisaalle - ja aivan satavarmasti hän niin tekeekin.
Ai niinku sun äiti?