Miten ihmeessä jaksaisin laihduttaa sen 5 kg?!
Olen 169cm ja painoin reilu vuosi sitten 70 kg. Viime vuonna laihdutin 5 kg, mutta vielä pitäisi laihduttaa 5 kg, jotta pääsisin tuohon 60 kg. Tuokaan ei ole vielä tiukka tavoite, sillä ei ole montaakaan vuotta, kun painoin 55 kg. Olen lisännyt liikuntaa ja yrittänyt laskea kaloreitakin, mutta kun niiiiiin hitaasti putoaa paino, että en oikein meinaa jaksaa ja sitten taas aloitan herkuttelun. Ikää on 40 v ja se paino siinä 65 kg. Kannustusta kaipaan. Ja ihan selkeästi mulla on ylimääräistä reisissä, vatsalla ja ne 'allit'. :)
Kommentit (10)
Et varmaan jaksakaan jos oot noin väsynyt.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:11"]
Et varmaan jaksakaan jos oot noin väsynyt.
[/quote]
Hienosti ootte saanut painoa putoamaan, voitte olla ylpeitä jo nyt :)
Mä oon koittanut tsempata itteäni laihdutusprojektin lopulla niin, et oon lisännyt liikunnan rasittavuutta. Oon ottanut tavoitteeksi painon vähenemisen lisäksi, että saan kuntoa kohoamaan. Koitan ajatella kesän pyöräretkiä, sulka- ja jalkapallopelejä ja miten paljon paremmin jaksan ne hoitaa, kun kunto on noussut.
Tärkee kommentti toi 'Et varmaan jaksakaan...' Ihmettelen näitä, jotka jaksaa noin väsyneitä kommentteja kirjoittaa ja yleensäkin täällä vittuilla muille....:P
Kiitos tsempistä! Tuollaiset mielukuvat on tosi tärkeitä kannustimia:)
Ompelet leipäläven kiinni.
Yksinkertainen asia, joka ei tunnu vaan menevän nykypäivänäkään jakeluun, paino tippuu syömistä vähentämällä.
Syötkö päivittäin säännöllisesti ja ennustettavasti? jätä säännöllisistä syömisistäsi muutamasta kohdasta pieniä, lihottavia juttuja pois (esim. levite leivän päältä tai suklaapatukka, joka tulee syötyä välipalaksi). Tai jos et pysty kokonaan jättämään pois, pienennä annoskokoja, ei kuitenkaan liian paljon vaan sen verran, että annoskoossa pysyminen on helppoa. Jos mikään muu elämässäsi ei muutu, tällä tekniikalla lähtee vähitellen kilo jos toinenkin. Itseltäni on nyt lähtenyt neljä kiloa kuin huomaamatta. Tosin aikaakin on mennyt sitten kauemmin, mutta minulle tämä vaihtoehto sopii kun en tosiaankaan halua virittää koko elämääni kalorilaskennan sun muun syömisistä stressaamisen ympärille.
Mulla sama vaikkakin eri mitat 169cm ja 72kg painan nyt. Olisin onnellinen jos painoni alkaisi edes kutosella ja siihen johonkin 67-68 pyrin. Olen laihduttanut kaiken kaikkiaan jo 13kg mutta nämä vikat 5 kg on niin tiukassa niin tiukassa. Lasken kaloreita arkisin, sallin lauantaina itselleni herkkupäivän ja sillä se nyt tippuu todella hitaasti mutta toivottavasti varmasti.. Tsemppiä ap!
No hyvin olet pudottanut painoa jo tähän mennessä. Vähän tuollaista munkin laihdutus on ollut. Ehkä nää viimeiset kilot on sitten vaan työläämpiä pudottaa. Suklaata tässä samalla syön ja harmittelen, kun en meinaa jaksaa loppuun asti urakkaa viedä. Kiitos tsempistä ja tsemppiä sinulle myös! T. AP:)
Mulla auttaa sellainen juttu, että alan katselemaan naistenlehtiä tai vaatemallistoja, sillä niissä vaatteet istuvat kauniisti hoikan vartalon päällä ja alan haaveilemaan samanlaisesta:) Ei tääkään kyllä aina auta:D