Paha mieli ystävän puolesta :(
Olemme ystäväni kanssa olleet pitkään sinkkuja. Nyt ystäväni löysi kivan miehen. Ystäväni on siro ja tosi pienirintainen. Tosi kaunis silti. Nyt tämän miehen kaverit haukkuvat ystäväni uutta miestä muka leikillään homoksi ja pedariksi, kun mies on tämän pienirintaisen ystäväni kanssa. Ystäväni on tilannut jo ajan silikonirintojen konsultaatioon. Miten saan ystäväni muuttamaan mielensä ?
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:35"]Ihmiset nyt puhuu mitä sattuu ja kuvittelee olevansa hauskoja. Kaverisi kannattaa opetella antamaan samalla mitalla takaisin.
[/quote]
Hän on ujo ja arka. Samoin tämä mies. Vituttaa tämä yhteiskunta.
Ap
[/quote]
Minkä ikäinen ystäväsi on?
[/quote]
Yli 20 alle 30. En viitsi tarkkaa ikää sanoa
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:30"]
Olet pahoillaan ystävän silikoneista?
[/quote]
En!! Eikä hänellä ole vielä silikoneja!
Ap
[/quote]
Miksi sitten maititsit hänen hankkivan silikonit?
Oletko pahoillasi ystävän miehestä ja siitä että miehellä on noin idiootteja ystäviä?
Itse olisin varmaankin huolissani ystävän itse tunnosta en pahoillani hänen puolestaan.
[/quote]
No ne silikonit liittyvät tähän asiaan! Hän aikoo haukkumisen vuoksi ottaa muovirinnat! Minusta surullista!
Ap
[/quote]
On surullista että ihmisellä on niin huono itsetunto että hän muovaa vartaloaan kumppanin ystävien mielipiteen vuoksi. Pahoillani en olisi hänen puolestaan vaan erittäin huolissani.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:30"]
Olet pahoillaan ystävän silikoneista?
[/quote]
En!! Eikä hänellä ole vielä silikoneja!
Ap
[/quote]
Miksi sitten maititsit hänen hankkivan silikonit?
Oletko pahoillasi ystävän miehestä ja siitä että miehellä on noin idiootteja ystäviä?
Itse olisin varmaankin huolissani ystävän itse tunnosta en pahoillani hänen puolestaan.
[/quote]
No ne silikonit liittyvät tähän asiaan! Hän aikoo haukkumisen vuoksi ottaa muovirinnat! Minusta surullista!
Ap
[/quote]
On surullista että ihmisellä on niin huono itsetunto että hän muovaa vartaloaan kumppanin ystävien mielipiteen vuoksi. Pahoillani en olisi hänen puolestaan vaan erittäin huolissani.
[/quote]
No oli mitä oli, niin mulla on paha mieli hänen puolestaan
Ap
Oletteko kenties teinejä tai parikymppisiä? Aika pieneltä vaikuttaa henkinen sisältökin eikä vain tissit. Sitä ei isommilla tisseillä korjata. Haluaako ystäväsi kenties isommat tissit, mutta mahdollisesti hermovaurioita, mitä moniin leikkauksiin liittyy?
Jaa että mies on halunnut sen naisen sellaisenaan ja nyt sitten nainen menee miehen kavereiden takia hankkimaan silarit. :D Muutamien kommenttejen takia, itsetunto kohdillaan!
Mutta huono provohan tämä on.
Mies ja miehen ystävät.. Ovatko jotain 16-vuotiaita kenties? Lapsellista porukkaa tai provoo.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:13"]
Mies ja miehen ystävät.. Ovatko jotain 16-vuotiaita kenties? Lapsellista porukkaa tai provoo.
[/quote]
Alle kolmekymppisiä taisivat olla.
Ei ole provo. Kaikki ovat yli 20 v. Mutta alle 30 v.
Ap
Miehen kannattaisi vaihtaa kavereita.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:11"]Miehen kannattaisi vaihtaa kavereita.
[/quote]
Olen samaa mieltä
Ap
Kyllä minä olen onnellinen, kun olen näin vanha. Voi viitata kintaalla joidenkin mielipiteille...ja vaikka kuinka yrittäisit olla kaikkien mieliksi, aina joku valittaa. Eli kannattaa elää oman tapansa mukaan ja kas,voikin todeta, ettei se maapallo nyrjähdäkään akseliltaan, jos toimit niinkuin on sinusta hyvä. Huono ajatus kuunnella liikaa toisia. Siis minä vanha.
Arvatkaapa kuinka ne "ystävät" repeää kun huomaavat kaverisi laittaneen muovitissit. Varmasti tulevat haukkumaan sitten niistä tekorinnoista. Keksivät vitsejä ja kuittailevat. Ap voisi tämän huomion kertoa kaverilleen. Veitsen alle ei kannata mennä moisten keskenkasvuisten nulikoiden takia. Niitä ärsyttää kun oma kamu on löytänyt naisen, ja sitten ovat löytäneet heikon kohdan mistä vittuilla. Ja jatkavat taatusti niin kauan kuin kaverisi mies antaa niiden länkyttää. Jauhot suuhun moisilta. Jokaisella on joku heikko kohta, niin voisi miettiä kenenkin kohdalla mikä se on ja nakella sitten siitä. Jos siis on pakko moisessa kaveripiirissä aikaa viettää.
voin miehenä sanoa etten usko tarinaasi. ei tissit ole miehille järin tärkeä asia.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:33"]
Siis. Ystävälläni on mies. Miehen kaverit haukkuvat tätä ystäväni miestä pedariksi ja homoksi. Mikä tässä on vaikea ymmärtää? Ap
[/quote]
Se, että miksi välitätte mitä muut ihmiset ajattelee ystäväsi rintojen koosta.
[/quote]
Paha olo, kun näen miten ystäväni kärsii! Ja antaa ehkä leikellä kroppaansa haukkumisten takia!
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:33"]
Siis. Ystävälläni on mies. Miehen kaverit haukkuvat tätä ystäväni miestä pedariksi ja homoksi. Mikä tässä on vaikea ymmärtää? Ap
[/quote]
[/quote]
Paha olo, kun näen miten ystäväni kärsii! Ja antaa ehkä leikellä kroppaansa haukkumisten takia!
Ap
[/quote]
Kirjoitatko itsestäsi?
Entäs jos tulee ero,uusi mies ja uuden miehen ystävät nauravat muovitissejä? Poisko sitte ne?
Ei jatkoon. Provo
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:48"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:33"]
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
Kirjoitatko itsestäsi?
Entäs jos tulee ero,uusi mies ja uuden miehen ystävät nauravat muovitissejä? Poisko sitte ne?
Ei jatkoon. Provo
[/quote]
En kirjoita itsestäni.
Ap
Te muut ette sitten ilmeisesti välitä ystävistänne, kun pitää provoksi huudella ja epäillä tätä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:35"]Ihmiset nyt puhuu mitä sattuu ja kuvittelee olevansa hauskoja. Kaverisi kannattaa opetella antamaan samalla mitalla takaisin.
[/quote]
Hän on ujo ja arka. Samoin tämä mies. Vituttaa tämä yhteiskunta.
Ap
[/quote]
Minkä ikäinen ystäväsi on?